Facebook youtube rss Hokej Koszykówka
Nie masz konta? zarejestruj sie!    Przypomnij hasło
Aktualności
Oświadczenie kibiców Zagłębia Sosnowiec (pk), 2011-05-16, 23:55 źródło: kibicezaglebia

Od kilku ligowych kolejek, można zaobserwować akcję protestacyjną, która przeprowadzana jest na trybunach Stadionu Ludowego. Hasła, które skandujemy, a także transparenty wieszane na płocie Naszego Stadionu, są wynikiem dezaprobaty dla działań rządu w zakresie zwalczania stadionowego chuligaństwa.
Oświadczenie kibiców Zagłębia Sosnowiec

Od kilku sezonów, grupa kibiców stara się organizować doping, a także meczowe oprawy. Chcąc nawiązywać na najlepszych tradycji zagłębiowskiego ruchu kibicowskiego. Robimy to raz z lepszym skutkiem, raz z gorszym, ale zawsze wkładamy w to serce. Swój wolny czas bezinteresownie poświęcamy dla naszego wspólnego dobra, jakim jest Zagłębie Sosnowiec.

Państwo bardzo często wyrażacie poparcie dla naszych działań, wspierając finansowo nasze zbiórki, czy też uczestnicząc w eventach przez nas organizowanych vide: przemarsz po zamknięciu stadionu, czy też prezentacja zespołu przed sezonem.

Dzięki takiemu wsparciu mamy jeszcze więcej sił i chęci, aby kontynuować tę pracę i mamy ambicję aby kibicowskie Zagłębie równało do czołówki w Polsce.

Niestety od jakiegoś czasu jesteśmy świadkami nagonki, jaką zapoczątkował premier naszego kraju Donald Tusk, a także komendanci miejscowych policji. Jak państwo zapewne wiedzą w kraju zamykane są kolejne stadiony które nalezą do najbezpieczniejszych w kraju, władza w ten sposób chcę walczyć z rzekomym problemem kibiców. Prócz tego PZPN wydał bezpodstawny zakaz wpuszczania kibiców gości na terenie całego kraju. Pragniemy poinformować wszystkich że restrykcje jakie narzuca rząd dotkną wszystkich kibiców na stadionie. Karani jesteśmy już nie tylko za odpalenie racy, ale także za prowadzenie dopingu, czy też wieszanie klubowych flag, a również za zajęcie miejsca niezgodnego z tym wskazanym na bilecie. Ostatnio zakaz stadionowy można otrzymać nawet za użycie przekleństwa na terenie obiektów sportowych.

Nasze środowisko jest stale inwigilowane i zastraszane, w imię bezpiecznych stadionów. Punkty procentowe, o które walczą politycy tak bardzo ich zaślepiły, iż depczą podstawowe prawa nas wszystkich.

Dlatego też musimy w jakiś sposób reagować. Prosimy niniejszym o dołączenie się do protestu i wsparcie nas w tej trudnej walce.

Chcemy podkreślić, iż akcja ta nie jest skierowana przeciwko piłkarzom - chociaż, Ci ostatnio nas nie rozpieszczają. Z przykrością musimy poinformować, iż promocja meczu z Rakowem, która miała być realizowana, a której zaplanowanie kosztowało nas wiele czasu musiała zostać anulowana. Również kilka tysięcy złotych, które Państwo sukcesywnie wrzucali do 'puszki na oprawy' na pewien czas zostanie zamrożonych, bowiem dopóki władze naszego kraju nie zaczną Nas Kibiców traktować z pełną paletą przysługujących nam praw, grupy kibicowskie zaprzestają prowadzić dopingu, wieszać flag klubowych, a także prezentować opraw meczowych. Chociaż dochodzą nas odgłosy od kibicowskiej braci o bardziej zradykalizowanych działaniach z całkowitym bojkotem meczów włącznie. Póki co nie chcemy aby trybuny naszego stadionu świeciły pustkami. Natomiast nie wykluczamy i takiego działania.

Mecz z Rakowem miał być sportowym świętem w Zagłębiu, niestety takim nie będzie. Apelujemy do wszystkich o uszanowanie naszej decyzji i nie dopingowanie oraz dostosowanie się do próśb osób decyzyjnych na stadionie, walczymy wszyscy o wspólne dobro. Liczymy na państwa wsparcie, bowiem temat dotyczy nas wszystkich, zjednoczeni udowadniamy, iż uderzając w jednego Zagłębiaka, uderza się w Nas Wszystkich.


  • Podziel się tą informacją:
Komentarze (40)
  • StaraWiara StaraWiara napisał(a) 29.05.2011 r, o godz. 17:12
    niech ktos mi powie czy nie bylo wiekszych awantur na stadionach nisz ta podczas pucharu polski co takiego wielkiego tam sie stalo robia wam wszystkim wode z mozgu a to jest temat zastepczy tego ze coraz wiecej ludzi nie ma co do gara wlozyc niech szlak trafi to cale po i unie europejska ale jeszcze powstanie nasz zwiazek bratni

  • crusader crusader napisał(a) 21.05.2011 r, o godz. 16:22


    Zgadzam sie z tymi ktorzy pisza ze taki sposob protestu to woda na młyn wadzy(specjalnie nie pisze władzy bo co to za władza?).Mecz bez dopingu traci sens.Zamiast ciszy wiekszy sens by miala akcja zwiekszenia decybeli.Jak chyba wiekszosc tutaj nie popieram np.tego co sie stalo w Bydgoszczy ale karanie wszystkich to bzdura.No ale coz......Tusk musi sie czyms wykazac bo łatwiej pozamykac stadiony niz je budowac.Bo on nawet stadionu swojej kochanej Lechii nie potrafil dopilnowac zeby byl oddany na czas.Teraz kilka uwag do tu piszacych:Jaro-------przypuszcam ze nie tylko ta akcja cie nie rusza ale i ty sie nigdy nie ruszasz na mecze.Krzysztof-------Jesli mogl bys przebolec to wszystko tzn.ze z kibicowaniem nie masz nic wspolnego.Masz wstawiony awatar sugerujacy ze kibicujesz RM.Byles moze kiedys na ich meczu?Ja mialem ta przyjemnosc(tylko raz niestety).Powiem Ci jedno tam tez sie wyzywaja(tzn.nie rozumialem co krzycza ale ktos kto byl ze mna i znal hiszpanski mowil ze to wyzwiska).Nie jest tez raczej prawda ze az 80%czasu podczas meczow w Polsce to wyzwiska.Zalezy od przeciwnika.Bleblu------Jesli twierdzisz ze masz tyle lat ze kiedy Ty chodziles na mecze to wielu tu piszacych jeszcze nie bylo na swiecie tzn.ze masz gdzies tak tyle lat co ja.I cos Ci powiem:nie uzywaj slow ktorych znaczenia nie znasz.Bo ewidentnie np.mylisz grupe Ultras z grupa Hools.Dlaczego Chlopaki z Ultras maja nie przychodzic na mecz tylko w tym czasie maja sobie i innym robic dobrze?To,ze Ty masz takie ciagoty to jeszcze nie znaczy ,ze chlopaki odpowiadajacy za oprawy meczowe tez.Zgadzam sie z Toba w kwestji wzajemnego szacunku miedzy kibicami ale np.wyzwiska miedzy kibicami byly sa i beda i tego sie nie zmieni.Tak jak nie zmieni sie tego ze Ty kibicujesz Tuskowej żydo-komunie.
  • bleblu bleblu napisał(a) 21.05.2011 r, o godz. 15:02
    ultras, zróbcie sobie i wszystkim dobrze i nie przychodźcie dziś na mecz :)
  • hitlermec20 hitlermec20 napisał(a) 20.05.2011 r, o godz. 22:31
    wtf??

  • (pk) (pk) napisał(a) 20.05.2011 r, o godz. 14:23
    Bleblu wystarczy poczytać oświadczenia Stowarzyszeń kibiców, a nie tylko tvn i wyborczą. Po każdym \"zajściu\" te zachowania są potępiane! dlatego nie rozumie za bardzo Twojego zarzutu. Protest kibiców nie polega na tym, aby na stadiony wróciły awantury, którym dla pełnej jasności osobiście jestem przeciwny, ale o to, że metody walki z problemem, który jest wyolbrzymiony przez media, jest po prostu chybiony. Dlaczego w Polsce jest stosowana odpowiedzialność zbiorowa dla wybranych grup? Dlaczego drogi na których giną ludzie nie są zamykane? Co weekend w Polsce odbywa się kilkaset meczów na różnych szczeblach co w perspektywie sezonu daje kilkanaście tysięcy imprez - ile jest zdarzeń i wybryków chuligańskich? Problem jest wyolbrzymiony i temat kibiców przysłania inne większe problemy gospodarcze kraju. Media kreują sposób postrzegania rzeczywistości i tak właśnie to wygląda obecnie. Dlaczego w wolnym demokratycznym kraju nie masz prawa krytykować działań rządu, tylko dostajesz mandat? To jest paranoja! Analogicznie rok temu przyklaskiwałeś decyzji wojewody dotyczącej zamknięcia Stadionu Ludowego? Czy po prostu teraz jest Ludowy otwarty to niech się martwią inni? Kibice to środowisko mało podatne na wpływy polityczne i potrafiące się zjednoczyć we wspólnej sprawie, podobnie jak teraz. Nikt Ci nie zabrania pisania własnego zdania, ale uszanuj wybór większości, bo nikt nie zmieni zdania poprzez Twoje argumenty, ani Ty nie musisz zmieniać swojego...

    poZDrawiam
  • bleblu bleblu napisał(a) 19.05.2011 r, o godz. 23:02
    RysioLubicz, to dlaczego społeczność szalikowców nie potępi jednogłośnie i stanowczo aktów przemocy i wandalizmu? mówienie że: \"takie rzeczy się zdarzają\" jest dla mnie cichym przyzwoleniem i odnoszę wrażenie że brać kibicowska lubi się przechwalać przed sobą jak potrafią obrzydzić życie innym... kilkanaście lat temu podchodziłem do tematu z większą tolerancją ale teraz z perspektywy czasu i sytuacji patrzę na to bardziej krytycznie.
    Żyjemy w wolnym kraju o który walczyli nasi dziadkowie i rodzice. A czy Twoi rodzice i dziadkowie byliby dumni z zachowania Twoich kolegów ze społeczności kibicowskiej? Też jestem kibicem, chodziłem na Ludowy jak wielu z Was nie było jeszcze w planach i czym się różnię od Was poza wiekiem? Tym że szacunek dla innych to dla mnie podstawa. Kibice innych klubów to tacy sami zwykli i interesujący ludzie jak My. A hasło że Zagłębie jest dla mnie najważniejsze w życiu itp. mnie przeraża. Rozumiem patriotyzm lokalny ale nacjonalizm i fanatyzm jest bardzo wybiórczy i ogranicza tolerancję na innych.
    Zapytajcie swoich rodziców co o tym (zabiegi rządu o poprawę bezpieczeństwa) myślą jeśli jeszcze własnych dzieci nie macie. Może oni do Was przemówią o ile liczycie się z ich zdaniem...
  • Peper Peper napisał(a) 19.05.2011 r, o godz. 15:59
    Ale tusk zamyka stadiony żeby ie bylo nanich dopingu i wogule!
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 19.05.2011 r, o godz. 13:27
    Stone ale pieprzysz, nikt nie popiera żadnych takich sytuacji, ale jaki masz ja czy ty wpływ na to jacy są inni kibice? Jak w każdej grupie społecznej są osoby różne, jedni spokojni a inni głupi. Kibiców piłkarskich w tym kraju jest parę milionów którzy interesują się swoimi lokalnymi klubami, takie sytuacje się zdarzają. I co stowarzyszenia mają szukać osób które to zrobiły? Nie popieram takich sytuacji żeby było jasne. Czemu w mediach nie mówi się o akcjach pro społecznych organizowanych przez kibiców? Dlaczego nie ma artykułów jak kibice i piłkarze odwiedzają domy dzieci, jak kibice wspierają swoich chorych kolegów (vide Tomek Gałka u nas) czy jak kibice dbają o tradycję i historię kraju(np. Warszawa i pamięć Legionistów o powstaniu) dlaczego nikt nie piszę w wyborczej że w Zagłębiu malują za swoje pieniądze w imię idei i poprawie estetyki artystyczne graffiti? Dlaczego się pytam?
    Kibice nie są idealni i nie będą , jak każda grupa społeczna tak i u nas są czarne owce. Jednak media mają to do Siebie , że chcą widzieć tylko tą czarną stronę, nie patrzą obiektywnie, szukają sensacji a nie analizują jak wygląda całe środowisko i jak wiele dobrego Ci kibice potrafią zrobić. Pokaż mi inną grupę społeczną która w obecnych czasach robi coś w imię idei lub swojej miłości do jakieś wartości ( a nie pieniądza ) Pozdrawiam normalnych
  • stone stone napisał(a) 19.05.2011 r, o godz. 12:50

    po ostatnim pobiciu kibica Ruchu za koszulkę i tym co zrobili chłopakowi żyletką na twarzy nie dziwię się temu co robi Tusk..szkoda, że tacy debile wpływają na całokształt kibiców.oczywiście na to reakcji stowarzyszeń nie ma bo to przecież brać kibicowska zrobiła...całe szczęście, ze Sosnowiec jest wolny od takich czubków..
  • Peper Peper napisał(a) 19.05.2011 r, o godz. 07:42


    Ja tak samo jestem żeby zorganizować taki protest jak w łodzi.
  • saller14 saller14 napisał(a) 19.05.2011 r, o godz. 07:34

    kibole **

    sry

  • piotrosc piotrosc napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 22:04
    rysioLubicz: masz oczywiście wiele racji ale zgodzisz się chyba, że nalezy wyeliminowac ze stadionów ludzi, którzy nie przychodzą tam KIBICOWAĆ tylko z kominiarką w kieszeni czekają na \'swoją chwile\' żeby coś zniszczyć albo zademonstrować jeszcze w innym sposób swój idiotyzm. Co nie znaczy, ze popieram popieram bezpodstawne zamykanie stadionów oczywiście.
  • saller14 saller14 napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 21:22
    zal mi tuska. Zamykac stadiony za dopingowanie druzyny zal mi cie ciole...

    DONALD MATOLE TWOJ RZAD OBALA KIBICE
  • Pokemon_Bn Pokemon_Bn napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 21:10
    Powiem Szczerze ze moim zdaniem powinno byc to tak rozwiazane jak w lodzi...
  • Peper Peper napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 19:14
    Kibice łodzi ciekawy zrobli protest...
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 15:27
    Krzysztof chyba rzadko bywasz na meczach, w Polsce na prawdę wyzwiska stają się marginalnym zjawiskiem, oczywiście są wyjątki jak Derby miast, Śląska czy np nasze mecze z Hanysami. Niestety na niektórych spotkaniach ciśnie jest tak duże że ciężko kilka tysięcy osób namawiać do nie wyzywania znienawidzonej drużyny. W całej Europie tak jest i tak będzie.
  • krzysztof krzysztof napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 15:23
    RysiuLubicz widzę, że wybierasz z moich wypowiedzi to co Ci odpowiada i dodajesz jeszcze coś czego nie napisałem.
    Nie mam nic przeciwko dopingowi i oprawom, nie jest też dla mnie nowością, że na całym świecie zdarzają się kąśliwe docinki rzucane w kierunku rywali.
    Ale jest drobna różnica pomiędzy kąśliwymi docinkami a paleniem szali, wyrywaniem krat, rzucaniem rac itp.

    Skoro pirotechnika jest zakazana i są za nie kary dla klubu a czasami też dla innych kibiców (patrz zamykanie stadionów) to respektujmy to.
    Byłbym za tym aby zmieniły się proporcje i kibice skupili się na dopingowaniu własnej drużyny, a nie na wyzywaniu przez 80% czasu rywala.
    W Zagłębiu widoczna jest poprawa w tym temacie i mam nadzieję, że nadal będzie to szło w dobrym kierunku.
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 15:14
    A ktoś Ci karze nie głosować na PO?
    Mało Ci Łukaszczyk namieszał przy zamknięciu Ludowego.
    Nikt nikomu nie narzuca na kogo ma głosować.
    Każdy ma swój rozum
  • molu156 molu156 napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 15:10


    Kibice doprowadzą do tego że nikt niebędzie miał prawa zagłosować na PO
  • stone stone napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 14:35

    lubicz,te drobne przewinienie będzie ich kosztowało co najmniej 500 zł..wczoraj w Białymstoku też się z rządem chcieli zmierzyć i dostali po 500. ciekawe kto za nich ten mandat zapłaci...przeciwko Zagłębiu robiono wiele akcji i jakoś nikt za nami nie szedł...czas zająć się problemami na naszym podwórku bo tu się źle dzieje.nie ma sponsorów,zarządu,drużyny i stadionu...nawet kibiców więcej przychodziło gdy Zagłębie w 5 lidze grało.
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 14:11
    Aha i co powiesz na to że Ci którym policja wpadła do domów o 6 rano, zostali wypuszczeni z drobnymi zarzutami po dwóch godzinach?
    Nie dało się tego zrobić nie poprzez pokazówkę?
    Teraz Kowalski i 70% społeczeństwa które jedyną wiedzą jaką posiada i poglądy to te które mu zaserwuje telewizja, każdego w barwach lub szalika uważa za bandytę. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 14:09
    Krzysztof nie mamy o czym rozmawiać.
    Skoro akceptujesz żeby na stadionach nie było flag, dopingu czy też kąśliwych docinek w stronę kibiców gości(TAK jest na całym świecie nawet w Realu) to nie podyskutujemy. Jesteś dla mnie widzem a nie kibicem, który łyknie wszystko co mu rząd, władze klubowe albo PZPN narzucą.
  • krzysztof krzysztof napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 10:35
    Rysio tylko bez osobistych wycieczek na podstawie awatara.
    Nie traktuj tego jako krótkowzroczność. Z pełną świadomością popieram akcje wyplewienia średniowiecznych obyczajów ze stadionów. Przegięciem wprawdzie jest prześladowanie kibiców za przekleństwa bo przecież to nie teatr.
    Ale nie raz byłem świadkiem prowokacyjnych zachowań ze strony hoolsów, po których dochodziło do zadymy a w konsekwencji zamknięcia stadionu i kary dla klubu. Takiego czegoś nie popieram.
    Te całe akcje z antyterrorystami to pokazówki, ale nie wierzę też, że wpadają oni do czystych jak łza pikników.
    Jestem w stanie przeboleć brak rac, petard, flag, płonących szali rywala i innych fajerwerków na stadionie jeśli dzięki temu będzie się oglądało mecz bezpieczniej i wygodniej.

    Ktoś kiedyś musiał mieć odwagę podjąć ten trudny temat. Padło na PO i zapewne poniesie tego konsekwencje, bo nie wybiera idealnych rozwiązań.

    A swoją drogą czy według Ciebie wszystko dotychczas było ok i nie było potrzeby dokonywania żadnych zmian ?
  • b79 b79 napisał(a) 18.05.2011 r, o godz. 08:26


    nie wiem czy bylo, ale zobaczcie jak protestowal lks
    http://www.joemonster.org/filmy/35153/Protest_lodzkich_kibicow
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 23:40
    Krzysztof twoja krótkowzroczność mnie poraża.
    Zrozum że tu nie chodzi o zamknięcie dwóch stadionów, tylko o to co się dzieje w kraju. Rząd zamyka jaki stadion chce i gdzie chcę. Widzew za przekleństwa, Jagiellonia sektor za to samo, Legia i Lech za wydarzenia które nie miały tam miejsca. Na Legii za 2 tyg zagra kadra z Argentyną. I co nagle ten stadion będzie bezpieczny? Przecież to absurd!
    Policja i rząd robią z nami co chcą, nie traktują nas jak równoprawnych obywateli,łamane są prawa wobec nas. Bezprawnie jesteśmy odwiedzani w miejscu pracy, w szkołach , gdzie się o nas rozpytują w imię czego się pytam? Środowisko kibiców, fanatyków jest inwigilowane i szykanowane, O tym media już nie piszą. Dlaczego antyterroryści nie wpadają do domów pedofilom czy złodziejom? Przestępstwa jakie oni popełniają są dużo gorsze i podlegają większym karom niż przykładowy zakaz stadionowy albo wyrok w zawieszeniu za racę. Jedna wielka pokazówka.
    O taką Polskę walczyli nasi dziadkowie i rodzice? Więc nie wypowiadaj się jak nie wiesz jak jest, robimy dla tego klubu wiele, i jedyne czego chcemy to tego aby nas traktowano tak jak innych obywateli . Rząd Tuska znalazł sobie dobry temat przed wyborami, nie muszą teraz tłumaczyć się z tego jak beznadziejnie jesteśmy przygotowani do Euro: Nie ma dróg, stadiony są dużo droższe niż miały być, kolej nie przebudowana, hoteli mało,lotniska przypudrowane. Wstydem nie będą kibicem ale zmiany albo raczej ich brak jakie miały być przed Euro.
    Na szczęście środowisko kibiców w tym kraju jest bardzo mocne i będzie bardzo ciężko zamknąć nam usta.
    Także dobranoc i zachęcam do spoglądania na problem nie tylko z perspektywy kibica Realu oglądającego mecze w Tv.
  • krzysztof krzysztof napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 21:57
    @RysioLubicz obejrzałem ten filmik co dałeś do niego linka. W 4:06 słychać strzały, a w 3:56 ewidentnie widać, że ktoś się rusza w policyjnym wozie.

    Dajcie sobie ludzie spokój już z tą polityką, Białorusią itp. Dbajmy o swoje podwórko, a nie wojujmy z szabelką.
    Dla mnie problemem jest to, że nasze Zagłębie nie awansowało do I ligi, że klub ma zaległości a nie to, że zamknęli kilku psycholi, czy że zamknęli stadion Legii lub Lecha.
  • bleblu bleblu napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 21:55
    a kto Wam zabrania dopingować swój Klub? skończcie tą histerię. do tej pory wiele meczów z kibicami gości odbywało się pomimo niedociągnięć ale wszędzie przymykano oczy na to. gdy grupa debili zrobiła zadymy po raz kolejny to miarka się przebrała. za rok będzie u nas cała Europa więc czego się spodziewacie w tym momencie? że osoby odpowiedzialne za porządek dadzą Wam jeszcze większą swobodę i możliwości? Wszyscy muszą dojść do pewnych refleksji póki jest jeszcze czas żeby nie było tak jak jest na Wyspach że nawet stać nie można na trybunach podczas meczu...

  • bmbcz01 bmbcz01 napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 20:59
    Według mnie ta akcja jest bez sensu.
    O ile całkowity bojkot meczy coś by dał o tyle nie prowadzenie dopingu donald odbierze jako sukces. W końcu będzie miał ten swój \"spokój\" na stadionach.
    W mojej opinii skuteczniejsze były by transparenty i hasła anty rządowe i anty tuskowe krzyczane przez dużą część meczu.
  • wierny85 wierny85 napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 20:04
    Ludzie o czym Wy gadacie, 0 solidarnosci kibicowskiej. Wszyscy wiemy jakie są czasy, co się teraz wyprawia. Co Nas jako kibiców Zagłebia Sosnowiec to nie dotyczy, bo gramy w 2 lidze? POwinnismy byc teraz jednoscia, bo niedlugo wladze nam wszystkim sie do dupy dobiorą. I nie ma tego, ze komuś nie pasuje to i owo, jak było juz wspominane wielokrotnie na stadionach nie ma demokracji wiec sie dostosujcie do polecen z góry..
  • szynszyl szynszyl napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:55
    Ale o co Wam chodzi ? Przyłączamy się do protestu OZSK, i to między innymi od Nas zalezy czy ten protest się powiedzie. A niby dlaczego mamy nie protestować ? Jakim prawem zabroniono Nam jeździć za swoją drużyną po kraju ? Was to nie obchodzi bo na wyjazdy nie jeździcie, ale dla tej bardziej fanatycznej części Ludowego to bardzo dużo.
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:41
    Do kolegi poniżej, nikt nie mówi tutaj o tym żeby tolerować zadymy itd. Zrozumiałeś treść tego przekazu?
    Rząd chcę się pozbyć chuliganów ,eliminując wszystkich fanów aktywnie dopingujących i działających na rzecz klubu. Co powiesz na to że w Lubinie kibice dostali zakaz za wieszanie flag w sektorze obok młyna? W kielcach wczoraj wyciągnięto kibica z pracy za przeklinanie na meczu na piłkarzy.
    Stadiony są bezpieczne a na siłę tworzy się problem.
    Zamykanie stadionów, zakazywanie wyjazdów to odpowiedzialność zbiorowa , głupota jakich mało, trzeba walczyć z patologicznymi zachowaniami jakie stosuję władza. Chyba że chcecie żeby już nigdy na Ludowym i innych stadionach nie było dopingu,flag, opraw czy też kibiców gości. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!
  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:36
    Nikt nikogo do niczego nie namówił, chłopie przejrzyj na oczy,spójrz co się w kraju dzieje. Pffy prawdziwy kibic się odezwał, to my kolego poświęcamy połowę swojego życia za ten klub.
    O to jak dzisiaj potraktowany fanów Jagiellonii chcących wyrazić swoje zdanie po zamknięciu im trybuny , chłopaki odpowiedzą za uwaga obrazę władz państwowych, komuna wróciła
    http://www.youtube.com/watch?v=q5ZodDSk8A0&feature=player_embedded
  • bleblu bleblu napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:35
    Przeciwko czemu tu protestować? Przeciwko walce z chamstwem, debilizmem, wandalizmem i przemocą wśród psełdokibiców? To się nie przyłączę, dziękuję!
    Kilka lat temu byłem na Wielkich Derbach Śląska na Stadionie Śląskim. Pełne trybuny, wielkie święto a skończyło się wielkimi zadymami w czasie meczu. Większość śpiewała \"Debile, debile\" ale reszta miała swoje show bo na śląskim jeszcze się nie ganiali z policją i rywalami zza miedzy... Żenada!
    Tylko nie starajcie się usprawiedliwiać tych jełopów co za szalik w innych barwach są gotowi kogoś skrzywdzić.
  • STADIONS STADIONS napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:19

    Nie wiem kto Was do tego namówił ale cała ta akcja nie ma najmniejszego sensu. pokazuje tylko , że nie jesteście prawdziwymi - na dobre i na złe - KIBICAMI
  • 1010536 1010536 napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:05
    DRUGA BIAŁORUŚ HEJ W POLSCE DRUGA BIAŁORUS

  • piotrosc piotrosc napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 19:02
    Z całym szacunkiem \'jaro\' dla Ciebie, nie masz racji a decyzja o zamknięciu stadionów to tylko nieudolność rządu i pogłębianie problemów, z którymi widocznie nasze państwo sobie nie radzi. Jak można karać kluby i zdecydowaną większość kibiców za czyny kilku bądź kilkudziesięciu ludzi? Odpowiedzialność zbiorowa? Nie istnieje takie pojęcie w polskim prawie. Po karambolu na A4 w takim razie powinno sie zamknąć autostradę? A co do protestu to oczywiście nie ma on sensu de facto ponieważ urzędasy tylko się ucieszą, że jest cicho i będą mieli argument, że dobrze zrobili.
  • jaro jaro napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 16:44
    Ja powiem tak : Nie rusza mnie ten apel w ogóle.. Kibice Wisły jakoś potrafili pomimo protestu dopingować swój zespół. Po drugie : Jak ktoś się nie potrafi zachować na stadionie, to niestety trzeba ponieść za to zasłużoną karę.. Jakoś na innych arenach sportowych patrz: siatkówka, piłka ręczna, żużel kibice mogą się normalnie zachować i na takie widowiska można przyjść z całą rodziną, o piłce nożnej tego nie mogę powiedzieć, dlatego popieram decyzję Pana Premiera Donalda Tuska o zamknięciu stadionów !!!

  • stone stone napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 11:26

    a ja mam wrażenie,że ta akcja jest spowodowana brakiem szans na awans i działania rządu to tylko temat zastępczy..ojciec mi opowiadał,że za jego czasów w latach 70-ych przychodziłeś na derby Zagłębia z Ruchem i mogłeś sobie spokojnie buteleczkę obalić..dopingował cały stadion.. a teraz??? najpierw należy oprotestowac zarząd Zagłębia bo jak popatrzę jak wyglądają osiągnięcia tych co sezon czy dwa temu awansowali do 1 ligi to mi się włos jeży,że klub jest taki słaby...ciekawe jak Zagłębie dostawało zakaz gry przy publiczności to inni nas tak wspierali ?
  • b79 b79 napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 09:24
    popieram takie akcje, ale jest jeden problem

    na nikim z rządu i innych władzach nie zrobi to najmniejszego wrażenia, co więcej będą mieli poczucie wygranej bo będzie cisza, spokój i kultura na stadionach.



  • RysioLubicz RysioLubicz napisał(a) 17.05.2011 r, o godz. 00:54
    Przesrane czasy nastały, musimy trzymać się razem!
    Zagłębie Sosnowiec

Zaloguj się aby dodać własny komentarz

Serwis 100% Zagłębie Sosnowiec nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy - są one niezależnymi opiniami czytelników Serwisu. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy zawierających: wulgaryzmy, treści rasistowskie, treści nie związane z tematem, linki, reklamy, obrażające innych czytelników i instytucje. Czytelnik ponosi odpowiedzialność za treść wypowiedzi i zobowiązuje się do nie wprowadzania do systemu wypowiedzi niezgodnych z Polskim Prawem i normami obyczajowymi.




Fotogalerie
Najnowsze galerie
Zobacz więcej
Wideo
Najnowsze filmy
Zobacz więcej
Bramki, asysty, kartki

II LIGA

BRAMKI:
12 -
Kamil Biliński
7 - Bartosz Snopczyński
6 - Emmanuel Agbor
3 - Andrzej Niewulis
2 - Grzegorz Janiszewski, Roko Kurtović, Joel Valencia, Bartłomiej Wasiluk
1 - Piotr Marciniec, Patryk Mularczyk, Miłosz Pawlusiński, Deniss Rakels, Artem Suchoćkyj,

ASYSTY:
6 -
Joel Valencia, Szymon Zalewski
5 -
Emmanuel Agbor
4 - Bartosz Boruń
3 - Bartosz Chęciński
2 - Kamil Biliński,  Andrzej Niewulis, Deniss Rakels, Artem Suchoćkyj, Łukasz Uchnast
1 - Miguel Acosta, Roko Kurtović, Piotr Marciniec, Miłosz Pawlusiński,  Bartosz Snopczyński, Bartosz Zawojski

ŻÓŁTE KARTKI:
10 -
Emmanuel Agbor
9 - Bartłomiej Wasiluk (7 w Resovii)
6 - Bartosz Chęciński, Grzegorz Janiszewski, Szymon Zalewski
5 - Roko Kurtović, Artem Suchoćkyj,
4 - Piotr Marciniec, Patryk Mularczyk, Andrzej Niewulis, Bartosz Zawojski
3 - Mateusz Duda, Piotr Mielczarek, Miłosz Pawlusiński, Łukasz Uchnast, Joel Valencia
2 - Miguel Acosta, Kamil Biliński, Bartosz Boruń, Kacper Siuta
1 - Antoni Kulawiak

CZERWONE KARTKI:
1 -
Emmanuel Agbor (za dwie żółte)

REZERWY - V LIGA

BRAMKI:
12
- Kacper Wołowiec
10 - Michał Barć
6 - Kacper Tobiczyk
5 - Piotr Wojdas
4 - Tomasz Mędrala, Kacper Mironowicz
3 - Piotr Płuciennik
2 - Szymon Celej, Igor Dziedzic, Antoni Kulawiak, Maksym Niemiec, Bartosz Paszczela,  Paweł Szostek, Kamil Szlachta, Łukasz Uchnast, samobójcze
1 - Mateusz Duda, Maciej Figura, Igor Gaszewski, Wojciech Górkiewicz, Dawid Ryndak, Mikołaj Staniak, Filip Wołodkiewicz, Maciej Wybański

REZERWY - PUCHAR POLSKI
3
- Wojciech Górkiewicz, Kacper Wołowiec
2 - Michał Barć, Antoni Kulawiak
1 - Maciej Figura, Łukasz Matusiak, Tomasz Mędrala, Piotr Płuciennik, Kamil Szlachta, Piotr Wojdas, Maciej Wybański

Marek Fabry

 

Rozkład jazdy kibica 2025-04-27, 19:30GKS Jastrzębie - Zagłębie Sosnowiec 2025-05-03, 18:00Zagłębie Sosnowiec - Świt Szczecin 2025-05-09, 18:00Skra Częstochowa - Zagłębie Sosnowiec 2025-05-16, 20:00Zagłębie Sosnowiec - Wisła Puławy 2025-05-24, 15:00Wieczysta Kraków - Zagłębie Sosnowiec
© 1998 - 2025 100% Zagłębie Sosnowiec. All rights reserved. Serwis 100% Zagłębie Sosnowiec jest niezależnym serwisem informacyjnym o klubie piłkarskim Zagłębie Sosnowiec, prowadzonym przez kibiców Zagłębia. Herb Zagłębia oraz pozostałe znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli. Redakcja | Mapa strony