Się zaczyna dziać w markietingu:
1. Śpece w końcu chwalą się współpracą z Zagłębiem na swojej stronie internetowej! Późno, bo późno, ale to chyba dlatego, że wcześniej nie było czym. No bo przecież nie konkursem sobowtórów...
2. Oferta marketingowa na mecz z Rakowem. Fajne warunki, szczególnie mocno promocyjne ceny spotów w TV mogą przyciągnąć chętnych. Jeżeli zostanie to odpowiednio rozreklamowane, powinno być dobrze.
3. Ekrany LEDOWE. Już wiadomo, czemu firma marketingowa, cytując Adamczyka, kładła duży nacisk na tą formę reklamy. Jak można się domyślić z ich dosyć lakonicznej strony, oferują ich wypożyczenie. Można się też domyślać, że skoro tak, to zostaną wypożyczone od nich. Oczywiście mam nadzieję, że prezes dokładnie przeanalizował oferty konkurencji i twardo negocjował cenę, bo przecież najważniejsza jest dobra współpraca, a nie danie możliwości zarobienia firmie zewnętrznej, która chyba i tak ma płacone za swoją pracę.
4. To co zacytował August jest też na "ulotce", którą można zobaczyć tu:
http://www.zaglebie.eu/gfx/tv-oferta-zaglebie.jpgJak to zwykle bywa z ulotkami, najciekawsze jest na końcu. A mamy tam zarys tajemniczego projektu o nazwie Zagłębie Business Team, o którym prezes mówił niedawno, że będzie pionierski w skali kraju:
-karnety VIP
-program lojalnościowy
-wspólne akcje promocyjne
-bilety dla pracowników
- itd
Co w tym jest unikalnego, nie wiem. Być może to co kryje się pod "itd". W każdym razie, nawet jeżeli nie będziemy unikalni, to już SKUTECZNE wprowadzenie pozostałych rzeczy będzie dużym krokiem do przodu. Zobaczymy w praniu.