Wracając do meczu z Wisła Płock.
Widać duża , pozytywną, różnice pomiędzy oprawa w II i I lidze..( e-banery, ogródek piwny przed stadionem, autobusy ..brakowało mi tele-beama..).
A gdzie nasz wierny speaker

Czy było spotkanie przed lub po meczu z zaproszonymi potencjalnymi partnerami biznesowymi z udziałem Prezydenta

Czy ekipa TV Polsat korzystała ze specjalnych zniżek w hotelu w Sosnowcu

Martwi frekwencja pomimo dobrego pomysłu z autobusami ( czy ktoś analizował ile osób skorzystało z tej opcji

).
Spodziewałem się około 5000, ale rozumiem tłumaczenia wakacje.
Proponuje:
- sprzedaż biletów na 3 mecze w cenie 2,
- podjecie rozmów z Auchen/Real/Plejada: np. .
Zakupy( jednorazowe) za PLN 50,00- 1 bilet bezpłatny na najbliższy/dowolny mecz,
Zakupy (jednorazowe)za PLN 100,00- 2 bilety j.w.
Koszt bileltu : 25/75 % ( PLN 2,50/7,50) Supermarket/Klub to w przypadku zakupów za PLN 50,00= jeden bilet( koszt PLN 10,00) to dla supermarketu 5% obniżki , ale wzrost osób kupujących, reklama…
Jasne ,że w/w cyferki to tylko propozycje, ale może warto rozmawiać.
Na pewno podczas takiego spotkania należy rozważyć możliwość reklamy ( odpłatnej) przez w/w markety.