Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-12-30, 11:59 am

Marketing po sosnowiecku, arcyciekawy turniej noworoczny:
http://www.zaglebie.eu/glowna/aktualnos ... noworoczny

Mógłby przy okazji ktoś bardziej ogarnięty w temacie napisać czy ponad cztery stówy wpisowego bo tyle wyjdzie z podatkiem to dużo czy mało ?
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am


Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2014-12-30, 2:28 pm

Anakin, ciężko mi to określić akurat w przypadku oldbojów, ale np. turnieje mikołajkowe lub świąteczne organizowane w tym roku przez Ruch Chorzów lub Górnik Zabrze w rocznikach 2004-2006 miały wpisowe na poziomie pomiędzy 250-280 zł. od drużyny lub 23-25 zł. od zawodnika. A biorące w nich udział drużyny dziecięce nie były bynajmniej z górnej półki (np. Pyskowice, Zdzieszowice itp.)
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7098
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-12-30, 2:56 pm

Adam1906 napisał(a):ciężko mi to określić akurat w przypadku oldbojów

Tak pytałem bo się nie znam. Jako dla laika wydaje mi się że przy max 10 zawodnikach wpisowe minimum ponad 40 zeta od łebka to jak na turniej oldbojów już dość sporo za pokopanie piłki. A w przypadku mniejszej ilości osób w drużynie wpisowe automatycznie wzrasta.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2014-12-30, 8:47 pm

Anakin napisał(a):40 zeta od łebka to jak na turniej oldbojów już dość sporo za pokopanie piłki

Prezes dywersyfikuje xródła finansowania klubowego budżetu :lol: Plus reklamy na tablicy w 3kolorach i uniezależni sie od miejskiej kasy :brawo:
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-12-31, 8:40 am

Niech jeszcze zwiększy ceny biletów na krytą to w ogóle mu się budżet zrównoważy.
A skoro ostatnio mowa o Kluczborku to popatrzcie ilu mają drobnych sponsorów, a ilu my. Nawet jest jeden wspólny czyli PKP Cargo którym Jaroszewski tak się szczycił.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez ojcieczawodnika 2015-01-02, 12:12 pm

Anakin napisał(a):
Adam1906 napisał(a):ciężko mi to określić akurat w przypadku oldbojów

Tak pytałem bo się nie znam. Jako dla laika wydaje mi się że przy max 10 zawodnikach wpisowe minimum ponad 40 zeta od łebka to jak na turniej oldbojów już dość sporo za pokopanie piłki. A w przypadku mniejszej ilości osób w drużynie wpisowe automatycznie wzrasta.

Dla mnie ten turniej to jakiś chłam. Problem polega na tym, że pod przykrywką Oldbojów dwóch chłopów robi sobie kasę na klubie. Wystarczy zobaczyć zdjęcie jakim reklamują ten turniej. Ilu z nich grało w Zagłębiu ? 1? Niektórzy z nich nie powąchali piłki na wyższym poziomie niż pierdziszew dolny. To jest wstyd, przy tak znakomitych zawodnikach jakich posiadało Zagłębie, aby tacy ludzie je reprezentowali w Oldbojach. Prawda jest taka turniej zorganizują, kasę skasują a klub z tego nie dostanie nawet 5 złotych.
ojcieczawodnika
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2014-11-09, 7:02 am

Re: Marketing klubu

Postprzez novack 2015-01-10, 9:29 am

Nowy stadion Lechii Gdańsk znajduje się przy nowopowstalej ulicy której nadano nazwę "Pokoleń Lechii Gdańsk", jak mniemam za zgoda i sprawą rządzących Gdańskiem. Super sprawa (mówie o nazwie ulicy), coś o czym w Sosnowcu pewnie żaden prezydent, czy radny nawet by nie pomyślał. Oczywiście kopiowanie ich pomysłu na nasz grunt i nazwy Pokoleń Zagłębia Sosnowiec byłoby mało oryginalne, ale my mielismy możliwosc wykorzystania jubileuszu i skorzystania z nazwy "Stulecia Zagłebia Sosnowiec", a pewnie jeszcze kilka ciekawych pomysłów znalazłoby się.
Jest taki skarb na dnie duszy polskiej zakopany, jak wierność sprawie z pozoru przegranej...
novack
 
Posty: 5901
Dołączył(a): 2006-08-06, 6:55 pm
Lokalizacja: Śródmieście

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2015-01-10, 10:15 am

novack napisał(a):Super sprawa (mówie o nazwie ulicy), coś o czym w Sosnowcu pewnie żaden prezydent, czy radny nawet by nie pomyślał.

No ale z taką inicjatywą chyba musiałby wyjść klub.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez mason 2015-01-10, 10:41 am

August napisał(a):
novack napisał(a):Super sprawa (mówie o nazwie ulicy), coś o czym w Sosnowcu pewnie żaden prezydent, czy radny nawet by nie pomyślał.

No ale z taką inicjatywą chyba musiałby wyjść klub.



w przyszłym roku będzie 110-cio lecie klubu. Ciekawe kiedy w samym klubie o tym się skapną? ;-)
Okazja do marketingu jak złoto ale o tym już by trzeba było myśleć a nie, jak zapewne będzie na miesiąc przed terminem!

W 2014 roku była rocznica historycznego awansu do najwyższej klasy rozrywkowej, i co? DUPA!
w 2015 jest rocznica pamiętnego meczu z Legią i zdobycia wicemistrzostwa, i co? Pewnie DUPA a na przykład można by ten mecz z Legią powtórzyć :)

Itp, itd - jak się chce to każde zdarzenie można fajnie marketingowo wykorzystać. Podkreślam: JAK SIĘ CHCE :!:
ZAGŁĘBIE KLUB!
ZAGŁĘBIE REGION!
mason
 
Posty: 373
Dołączył(a): 2010-11-24, 7:44 pm
Lokalizacja: Breslau/Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez novack 2015-01-10, 10:57 am

Możemy sobie tutaj pisać i dywagować, a prezes i tak nie zamierza korzystac z pomysłow kilku gimnazjalistow, frustratow i panienek byłych pilkarzy. Czekamy wiec panie prezesie na wynik burzy mózgów ktorą pan zapowiadał. Pierwszy wtorek stycznia przeleciał bez spotkania z panem prezesem, czyżby już prezes zaniechał tych spotkań, a może boi sie pytań z cyklu jak to z Okińczycem było?
Jest taki skarb na dnie duszy polskiej zakopany, jak wierność sprawie z pozoru przegranej...
novack
 
Posty: 5901
Dołączył(a): 2006-08-06, 6:55 pm
Lokalizacja: Śródmieście

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2015-01-10, 11:26 am

novack napisał(a):Pierwszy wtorek stycznia przeleciał bez spotkania z panem prezesem


Święto było. A zamiast pomysłów i inicjaty klubu mamy fantastyczny fanstore z przeogromnym wyborem i zajebistą dżokejką za jedyne 170 zł.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Martinez7 2015-02-25, 7:32 pm

Jestem zażenowany marketingiem naszego klubu. Zastanawiam się kto jest odpowiedzialny za ten dział i czy jest tam w ogóle ktoś zatrudniony. Polecam zapoznać się z filmikami Marcina Budzińskiego z Cracovii: http://www.cracovia.pl/pilka-nozna/news ... aper_video bądź z ligi plus extra: https://www.youtube.com/watch?v=p5JjS6oF0jQ. Jest to fantastyczny sposób na zdobycie sympatii i zaangażowania kibiców! To żenujące, że będąc przeciętnym kibicem naszego klubu nie utożsamiam się z żadnym z naszych piłkarzy. Klub nie daje możliwości poznania i polubienia ich ani poprzez jakieś ciekawe wywiady ani poprzez akcje promocyjne. Dodatkowo kompletnie leży u nas interakcja w social mediach, czy tak dużo trzeba aby stworzyć fajnie działający kanał na Youtube oraz kilka kont na Twitterze? Pan Prezes był dziennikarzem więc powinien wiedzieć jak istotne jest oddziaływanie na kibiców poprzez media internetowe.
Martinez7
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2015-01-15, 5:12 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-03-30, 10:41 am

GrubyPerez napisał(a):A co do transmisji- dawno już mówiłem ,że taką relację powinien sam klub organizować - płatną , a jakże . I to w cenie biletu na krytą. Nie tylko kibice z zagranicy jak Sławek , Lucas czy Tomcjo by skorzystali i zapłacili te parę w sumie złotych , ale też i inni jak Tadeusz czy ktokolwiek , kto tego dnia nie może być na Ludowym . Z różnych względów.( nawet mając do wyboru tańszą opcję) .

Bardzo dobry pomysł pod każdym względem. Nie wierzę że koszty byłyby na tyle wysokie skoro na cos takiego stać lokalne tv z Limanowej czy Częstochowy
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2015-04-06, 12:44 pm

[quote="Tomcjo" z Wiosna II 2015]Z tych artykułów nic nie wynika . To ze interesują sie tylko Nieciecza to wiadomo od lat . Ale co będzie jak po raz kolejny piłkarze odpuszcza awans a plotki zniszczą dobre imię klubu . Takich Niecieczy było juz kilka . Najcześciej sponsorzy rezygnowali z inwestycji . Ale gdyby była ciekawa propozycja współpracy . Nawet jak sie nie uda to trzeba próbować aż do skutku . Choćby po to żeby następnemu sponsorowi składać propozycje nie popełniając błędów z poprzedniej . Niestety człowiek uczy sie na błędach a na fachowców w tej dziedzinie nas nie stać. Oczywiście nikt sie nam na szyje nie rzuci i prawie na pewno pierwsza odpowiedz będzie brzmieć NIE . Ale powinna powstać grupa która w sposób ciągły będzie szukać sponsora a ruchy powinny byc wielokierunkowe . A pisze o Checinskim tylko dla tego ze jest właścicielem a po wf-prezesie nie spodziewam sie juz nic . No może jedynie dymisji . Frajer nawet nie poparł inicjatywy budowy stadionu . Miała byc burza a puścił bąka . A jeśli nie spróbujemy to obudzimy sie jak po Okinczycu ktory poszedł do Częstochowy bo tam byli aktywniejsi i im zależało . Teraz bruk-bet mówi ze nie ma takiej możliwości tylko jak będziemy wyglądać jeśli nie podejmiemy prób a potem sie okaże ze oni bedą sponsorem Rozwoju czy może Garbarnii bo działaczom jakiegoś klubu nie wydaje sie ze to niemożliwe a ich propozycje okazały sie ciekawe dla firmy bo miasto miało propozycje inwestycyjne i zwolnienia podatkowe .[/quote]

W pełni zgadzam sie z kol.Tomcjo, ale tyle co napisaliśmy na ten temat w wątku Marketing Klubu i prawie zerowej reakcji, przynajmniej sadze po efektach, to nie ma ciśnienia ze strony Miasta a MJ nie ma determinacji aby taką sytuacje zmienić.
Ciekaw jestem czy słynna umowa o współpracy z Legia obejmowała również sfere marketingu .. Jeżeli nie to mam pytanie do MJ dlaczego ?
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Martinez7 2015-04-06, 7:30 pm

W Niecieczy to nie piłkarze odpowiadają za brak awansu tylko właśnie sponsor, widocznie bardziej pasuje to do ich strategii. Drutex dobrze wie, że wielkiej piłki w Bytowie nigdy nie będzie. Zagłębie potrzebuje małych i średnich sponsorów, a nie jednego wielkiego potentata oznaczającego być albo nie być. Dodatkowo potrzebna jest zmiana właścicielska w ręce prywatne (najlepiej w stylu Legii oczywiście o odpowiednio mniejszej skali). Później potrzebny jest sponsor strategiczny i odpowiednia kadra zarządcza. Szukanie sponsorów nie wymaga nakładów finansowych tylko pomysłu i znalezienia odpowiednich ludzi zatrudnionych na zasadzie wynagrodzenia prowizyjnego i pensji podstawowej, zapaleńców z wykształceniem. Najważniejsza jest jasna strategia rozwoju klubu, której u nas nie ma. Nie ma u nas wizji, celów strategicznych, jasnych zasad (np: odnośnie pracowników uwikłanych w korupcję) więc ciężko byłoby kogokolwiek przekonać. Postawa typu dam parę baniek i róbcie co chcecie jest jedynie możliwa w spółkach z udziałem SP.
Martinez7
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2015-01-15, 5:12 pm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników