Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-05-13, 9:00 am

Adam1906 napisał(a):jeżeli owi przewrażliwieni ludzie, którym musiał się tłumaczyć klub, twierdzili iż plakaty te wydrukowało Zagłębie, to jak postrzegali powieszone na wiaduktach banery? Też jako "inicjatywę klubu"???

Po sposobie wykonania banerów widać, że to nie mógł zlecić klub. Po treści wiadomych plakatów niby też, ale najłatwiej zpersonifikować to z klubem. Wydaje mi się jednak że co innego miał na myśli kolega August. A chodzi tu o treść. Może i tez należę do przewrażliwionych ale dla mnie Polonia i jej herb kojarzy się z tym co w Polsce pozostało po arcypolskim a nie sląskim klubie Pogoń Lwów w tym herb który został przejęty przez klub z Bytomia. Tak się składa że moja rodzina pochodzi z Lwowa, mój pradziadek i dziadek przed wojną chodzili na mecze Pogoni o czym mi opowiadali. Po wojnie kiedy rodzina musiała wyjechać osiedlili się akurat w Sosnowcu, ale na mecze jeździli z sentymentu do Bytomia, bo tam mieli - jak mawiał dziadek - namiastkę Pogoni. Dziadek przyjaźnił się z samym Michałem Matyasem. Ponoć przy spotkaniach w Bytomiu śpiewano "Marsz Pogoni". Dlatego bolało jak się patrzyło na banery czy plakaty z historycznym herbem polskiego, zasłużonego klubu, który w pierwotnym kształcie przestał istnieć przez wojnę wywołaną przez Niemców, sowietow a potem przyłączenia do ruskich polskiego Lwowa. Źle to świadczy o klubie i jego kibicach.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am


Re: Marketing klubu

Postprzez RysioLubicz 2014-05-13, 11:16 am

Może i tak było ,ale czasy się zmieniały,Polonia to kibicowski wróg, co zresztą było widać na Ludowym w sobotę.
Moim klubem jest Zagłębie i nic mnie nie interesuje klubz Bytomia. Oni nas nienawidzą najbardziej z wszystkich klubów w Polsce.
RysioLubicz
 
Posty: 131
Dołączył(a): 2009-05-17, 12:20 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-05-13, 11:38 am

RysioLubicz napisał(a):Oni nas nienawidzą najbardziej z wszystkich klubów w Polsce.

Nie przeczę, w sobotę zachowywali się jak kibicowskie zakały
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2014-05-13, 11:42 am

Anakin, wszystko fajnie, wszystko cacy, ale obecni kibice Polonii mają głęboko w 4 literach Nasze Zagłębie a o lwowskiej Pogoni wiedzą tyle, co im "wujek google" podpowie. Jak napisał RysioLubicz bytomska Polonia to kibicowski wróg dla Zagłębia (i vice versa). Plakaty wydali kibice i czepianie się o to Prezesa klubu jest tak samo śmieszne jak czepianie o kibicowskie graffitti lub vlepki, których pełno na terenie ZD. Dla mnie w ogóle nie powinno być w tym temacie poruszanego wątku plakatów, bo klub nie ma z tym nic wspólnego.

Ps. Czy naprawdę co poniektórzy z Was myślą, że jak w innych klubach (szczególnie dla nas wrogich) robią mobilizację na mecze z Zagłębiem Sosnowiec to wszystko u nich jest ę i ą, cacy cacy?????? Nie bądzcie naiwni... :lol:
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7098
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-05-13, 12:01 pm

Adam1906 napisał(a):Anakin, wszystko fajnie, wszystko cacy, ale obecni kibice Polonii mają głęboko w 4 literach Nasze Zagłębie a o lwowskiej Pogoni wiedzą tyle, co im "wujek google" podpowie.

Ale to nie znaczy że musimy się zniżać do ich poziomu. Wiadomo że nie mamy tu do czynienia z kółkiem różańcowym ale i bez przesady dlatego zgadzam się z Augustem że Zagłębiu nie jest potrzebny czarny PR. Zwłaszcza że w ostatnich latach klub nie miał dobrej prasy.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2014-05-25, 12:45 pm

Wczoraj w 3 stacjach TV była informacja o awansie Bytovii.Niezły marketing Bytovii dzieki .in. nam...
Czy ktoś zastanawia sie ile Miasto i Klub straciły w przeszłości i traca dzisiaj z braku awansu ?
Ile mln PLN zostało wydane bez efektu ? To jest po prostu niegospodarność...
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez novack 2014-05-25, 2:28 pm

Na Ostrovię za darmo, czyli znowu z tych którzy kupili karnety na całą rundę i juz zapłacili za bilet na ten mecz, robi się wała!
Jest taki skarb na dnie duszy polskiej zakopany, jak wierność sprawie z pozoru przegranej...
novack
 
Posty: 5901
Dołączył(a): 2006-08-06, 6:55 pm
Lokalizacja: Śródmieście

Re: Marketing klubu

Postprzez MirosławaSmyła 2014-05-25, 4:53 pm

Rozmawiamy o braku sponsora w klubie itd., itp., a tymczasem gdy na mecz z Ostrovią można wejść za darmo, słychać głosy - "Oszuści. Oszukali tych co kupili karnety". Proszę was, odrobinę honoru, a nie jak pies ogrodnika - sam nie może wziąć to innemu nie da.

Kto kupił karnet - wsparł klub. Jeżeli go to boli, czuje się oszukany, więcej karnetu nie kupi.
MirosławaSmyła
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2014-05-23, 10:58 am

Re: Marketing klubu

Postprzez novack 2014-05-25, 5:18 pm

Każdy normalnie zarządzany klub, różnymi zachętami stara się sprzedać jak najwiekszą liczbę karnetów. Uważasz, że to co zrobiono jest zachętą? Ciekawe też jak zachowałby się klub, gdyby doszlo do barażu z Bytovią?
Jest taki skarb na dnie duszy polskiej zakopany, jak wierność sprawie z pozoru przegranej...
novack
 
Posty: 5901
Dołączył(a): 2006-08-06, 6:55 pm
Lokalizacja: Śródmieście

Re: Marketing klubu

Postprzez MirosławaSmyła 2014-05-25, 5:56 pm

Uważam, że jak ktoś kupuje karnet od lat, to wisi mu to czy jeden mecz w sezonie jest darmowy czy nie. tu nie chodzi tylko o oszczędność pieniędzy. Karnet to wygoda, ułatwienie, oszczędność czasu.

Do barażu jednak nie doszło, a roztrząsanie "co by było gdyby", niczemu dobremu nie będzie służyło. No samo powiedz, ma jakiś cel rozmyślanie o tym? Chyba, że masz zamiar założyć "Związek niezadowolonych właścicieli karnetów Zagłębia Sosnowiec" i wytoczyć ciężkie działa przeciwko klubowi. Tak żryjmy się między sobą, na pewno będzie od tego lepiej.
MirosławaSmyła
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2014-05-23, 10:58 am

Re: Marketing klubu

Postprzez novack 2014-05-25, 6:12 pm

Chłopie, nie chodzi o 8 zł. bo pewnie tyle, by kosztował bilet, ale o politykę klubu, o wiarygodność. Byłem jednym z pierwszych który kupił karnet i osobiście tutaj namawiałem do "mody na Zagłębie" wyrażanej kupowaniem karnetów, ale mam coraz mniej agumentów. Nie wiem czy pisałes tutaj pod innym nickiem, czy jesteś dopiero od dzisiaj, ale widzę, że wyrastasz na trola mającego coś do powiedzenia w kazdym temacie, byle tylko zaistnieć i to pod nie swoim nazwiskiem.
Jest taki skarb na dnie duszy polskiej zakopany, jak wierność sprawie z pozoru przegranej...
novack
 
Posty: 5901
Dołączył(a): 2006-08-06, 6:55 pm
Lokalizacja: Śródmieście

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2014-05-25, 6:17 pm

novack napisał(a):Chłopie, nie chodzi o 8 zł. bo pewnie tyle, by kosztował bilet, ale o politykę klubu, o wiarygodność.

Najprościej rzecz ujmując przy okazji "darmowego wejścia" na Ostrów - jak przypuszczam w ramach rekompensaty za ostatnie komprotmitacje (przydałoby się jeszcze "przepraszam" Prezesa) - wypadałoby klubowi zaproponować równiez cokolwiek posiadaczom karnetów. W ten sposób uhonorowano by w ten sposób ludzi, którzy w ten sposób wspierali klub w sezonie. O takiego kibica trzeba dbać.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez MirosławaSmyła 2014-05-25, 7:49 pm

Chłopie, nie chodzi o 8 zł. bo pewnie tyle, by kosztował bilet, ale o politykę klubu, o wiarygodność. Byłem jednym z pierwszych który kupił karnet i osobiście tutaj namawiałem do "mody na Zagłębie" wyrażanej kupowaniem karnetów, ale mam coraz mniej agumentów. Nie wiem czy pisałes tutaj pod innym nickiem, czy jesteś dopiero od dzisiaj, ale widzę, że wyrastasz na trola mającego coś do powiedzenia w kazdym temacie, byle tylko zaistnieć i to pod nie swoim nazwiskiem.

Namawianie do zakupu karnetu to na pewno szczytny cel, jednak jak sam zauważasz trzeba mieć jakieś argumenty w ręku. Klub tych argumentów nie dostarcza, drużyna nie spełnia do końca pokładanych w niej nadziei. Co możesz z tym zrobić? Tak naprawdę to niewiele. Kto ma kupić ten karnet - kupi go.

Trolling - antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych, polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia czego następstwem jest wywołanie kłótni.
Czuje się ktoś obrażony albo ośmieszony, czytając moje opinie?

Najprościej rzecz ujmując przy okazji "darmowego wejścia" na Ostrów - jak przypuszczam w ramach rekompensaty za ostatnie komprotmitacje (przydałoby się jeszcze "przepraszam" Prezesa) - wypadałoby klubowi zaproponować równiez cokolwiek posiadaczom karnetów. W ten sposób uhonorowano by w ten sposób ludzi, którzy w ten sposób wspierali klub w sezonie. O takiego kibica trzeba dbać.

Trudno mi sobie wyobrazić taką sytuację. Jakieś propozycje co by to mogło być? Z jakiej rekompensaty byłby pan zadowolony?
MirosławaSmyła
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2014-05-23, 10:58 am

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2014-05-25, 8:16 pm

MirosławaSmyła napisał(a):Trudno mi sobie wyobrazić taką sytuację. Jakieś propozycje co by to mogło być? Z jakiej rekompensaty byłby pan zadowolony?MirosławaSmyła

A dla mnie to proste jak budowa cepa. To raz.
Dwa - to nie jest kwestia MOJEGO czy też czyjegokolwiek zadowolenia tylko szacunky klubu do swojego kibica.
Trzy - proponuję aby Pan(i) Mądralińska Smyłowa poczytał(a) sobie całą masę pomysłów marketingowych, o których pisali kibice na przetrzeni lat czy też wręcz próbowano zainteresować nimi władze klubu, a które olewano zimnym moczem. Dodam, że wiekszość pomysłów nie wymagała angażowania wielkich czy też żadnych środków finansowych. W każdym razie można znaleźć sporo pomysłów aby uhonorować wiernych kibiców jakimi są karnetowcy.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez MirosławaSmyła 2014-05-25, 8:54 pm

Przykro mi, że nie dał pan konkretnego przykładu, dalej trudno mi sobie wyobrazić w jaki sposób klub miałby okazać szacunek właścicielom karnetów. Może ktoś inny podpowie, bo po przypomnieniu sobie dawnych akcji marketingowych, trudno mi dopasować z tego coś, czym można by było uhonorować wiernych kibiców.

Oczekuje pan od klubu szacunku dla siebie. Ilu jest takich kibiców, którzy po przegranym sezonie, rozerwali by to wszystko na strzępy. Na pewno wielu. Rzucają oskarżenia od właściciela klubu, poprzez prezesa, sztab szkoleniowy, trenera, po piłkarzy.

Tak, są winni, nie bronię ich, nie tak to miało być. Teraz my ich wyzywamy i żądamy "okazania szacunku", bo jak nie, to... właściwie co? Pójdziemy sobie stąd?

Za dużo jadu, po tym braku awansu, a domaganie się od klubu jakichś zadośćuczynień jest po prostu śmieszne.
MirosławaSmyła
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2014-05-23, 10:58 am

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników