I co, można miec pomysł na kampanię reklamową. Pytanie pierwsze jak dawno temu Pani Prezes objęła fotel sternika klubu

Pytanie drugie, czy Warta nie jest w trudnej sytuazji mając obok siebie znakomitego jak na polskie warunki Lecha

Pytanie trzecie , jak się ma do tego poziom "akcji: z jesieni "Ludowy za piątaka

Pytanie czwarte, jak k***a duzo czasu potrzebuje Prezes Zagłebia na opracowanie strategii marketingowej bo jak widać Pani Prezes Warty nie tak dużo

:
Niedzielny mecz pierwszej ligi piłkarskiej pomiędzy Wartą Poznań a GKS Katowice może obejrzeć nawet 10 tysięcy kibiców. Do czwartku poznański klub wydał ok. dziewięć tysięcy bezpłatnych wejściówek.
Poznańska Warta pod względem marketingowym zaczyna gonić znacznie bogatszego rywala zza miedzy - Lecha. Klub od kilku tygodni prowadzi "zieloną rewolucję", w ramach której zachęca do przychodzenia mieszkańców Wielkopolski na mecze Warty. Kampania reklamowa, której twarzą jest nowa prezes Izabela Łukomska-Pyżalska, prowadzona jest z rozmachem. Bilbordy, spoty reklamowe i dziesiątki tysięcy ulotek wysyłanych do domów mają poprawić przeciętną do tej pory frekwencję na trybunach. Podczas ostatniego jesiennego spotkania z Górnikiem Polkowice, na mogącym pomieścić 43 tysiące widzów Stadionie Miejskim, zasiadło niespełna 500 kibiców.
Nowa szefowa piłkarzy Warty zadecydowała, że mecze w Poznaniu w rundzie wiosennej będzie można obejrzeć za darmo. Kibice muszą jednak odebrać bezpłatną wejściówkę, która upoważni do wejścia na stadion.
- Do czwartku rozdaliśmy ok. dziewięć tysięcy biletów - poinformował dyrektor organizacyjny Warty Krzysztof Paryzek.
Szkoleniowiec Warty Bogusław Baniak podkreślił, że ważne jest, aby ambitną pracę marketingową powiązać z wynikiem sportowym.
- Teraz my musimy piłkarsko dorównać tym wszystkim działaniom marketingowym. Nie ma wątpliwości, że w Poznaniu rodzi się druga, po Lechu, siła piłkarska. Pamiętam, gdy przychodziłem do Lecha grającego jeszcze w drugiej lidze, spotkanie z Tłokami Gorzyce oglądało 200 osób. Gdy kończyłem pracę w Poznaniu, na mecz z Amiką Wronki przyszło 25 tysięcy - wspomniał szkoleniowiec.
Głównym celem poznaniaków w obecnym sezonie jest utrzymanie się w pierwszej lidze. W przyszłym roku Warcie marzy się powrót do ekstraklasy, który uświetniłby obchody 100-lecie istnienia klubu.
http://www.sport.pl/pilka/1,65044,92744 ... encji.html