Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez jls 2011-02-17, 12:52 pm

Czytanie nie męczy, ale zrozuminie już tak.
jls
 
Posty: 509
Dołączył(a): 2006-06-07, 12:29 pm
Lokalizacja: Sosnowiec


Re: Marketing klubu

Postprzez PawełK 2011-02-17, 12:53 pm

jls napisał(a):Dziwi mnie wypowiedż p. Kisiela na stronie głównej dotyczaca sprawy herbu Zagłębia.
Należy podziękować za to co zrobił, ale w dalszych wypowiedziach traktuje to jako sposób
na zarobienie dużych pieniędzy.
Sam sobie zaprzecza mówiąc, że herb powinien być przy klubie, jednocześnie dając do zrozumienia,
że proponowane przez klub rozwiązanie nie jest dla Niego do przyjęcia.
Samo pozwolenie na wykorzystanie herbu w różnych publikacjach przynosi wymierne zzyski -Swiadczy o tym
sprawa działalności sklepu, rzadko otwarty a pozwala utrzymać rodzinę. Aby sprzedać jakiś towar należy
go kupić lub gdzieś zamówić. A w tym wypadku koszt zakupu towaru i utrzymania sklepu przewyższa zysk ze sprzedaży.
Może można dogadać się z klubem na zasadzie wyłączności do sprzedawania pamiątek klubowych - które na zasadzie prawa handlowego należa do klubu i są jego własnością, nazwa klubu i inne insygnia, za wypożyczenie na odpowiedni okers herbu klubowi do momentu zawarcia odpowiedniego porozumienia w tej sprawie kończącego ten spór.
Ale p. Kisiel uważa, że oprócz praw do herbu ma prawo do sprzedawania pamiątek klubowych nie będących jego własnością, nazwa itp.,i nie mając na to zgody klubu.
Świadczy o tym sprawa otwarcia konkurencji dla klubu w otwarciu sklepu internetowego równolegle do sklepu klubu.
Moim zdaniem jest to bardzo dziwne i żle działa na marketing klubu.
Jeden klub dwa ośrodki dyspozycyjne.


To może inaczej - ile według Ciebie "kosztuje" herb Zagłębia, a jaka kwotą powinna zakończyć się ta transakcja, tak aby obie strony były zadowolone i herb był własnością klubu?
PawełK
pyszałek
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 2003-10-20, 3:08 pm
Lokalizacja: Sosnowiec-Środula

Re: Marketing klubu

Postprzez jls 2011-02-17, 1:16 pm

Nie interesują mnie pieniądze.
W całym wywiadzie przebija się wątek finansowy. Żadna ze stron nie chce zakończyć tego pozytywnie.
Wiadomo, że coś za coś.


"Może można dogadać się z klubem na zasadzie wyłączności do sprzedawania pamiątek klubowych - które na zasadzie prawa handlowego należa do klubu i są jego własnością, nazwa klubu i inne insygnia, za wypożyczenie na odpowiedni okers herbu klubowi do momentu zawarcia odpowiedniego porozumienia w tej sprawie kończącego ten spór. "

To miałem na myśli.
Wyraziłem tylko moje zdanie nasuwające mi się po przeczytaniu tego wywiadu.
jls
 
Posty: 509
Dołączył(a): 2006-06-07, 12:29 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-02-17, 1:16 pm

PawełK napisał(a):ile według Ciebie "kosztuje" herb Zagłębia

Strzelać nie ma co. Ale można zlecić jego wycenę.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez PawełK 2011-02-17, 1:37 pm

August napisał(a):
PawełK napisał(a):ile według Ciebie "kosztuje" herb Zagłębia

Strzelać nie ma co. Ale można zlecić jego wycenę.


Podejrzewam, że ilu wyceniających tyle kwot...
PawełK
pyszałek
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 2003-10-20, 3:08 pm
Lokalizacja: Sosnowiec-Środula

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-02-18, 8:52 pm

No i wygląda na to, że klubowy marketing olał nas na zimno.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-02-19, 9:03 am

PawełK napisał(a):- Dlaczego informacja o badaniach w Zagłębiu Dąbrowskim pojawia się na forum strony nieoficjalnej, a nie na oficjalnej stronie klubu?


Już jest.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-02-24, 8:47 am

Blajpios napisał(a):Czy symptomatyczny nie jest kolejny uwiąd strony oficjalnej i kontaktów z Rzecznikiem.

Chciałbym się odnieść w tym miejscu do tego stwierdzenia, a właściwie dodać, że oficjalna ostatnimi czasy zrobiła się kompletnie jakaś bezpłciowa. Natomiast wypowiedzi Rzecznika na forum kompletnie beznadziejne, udzelane na "okrętkę" i nic nie wnoszące w zakresie merytoryki. Nie mówiąc już o tym, że "marketing" nas olał i nie raczył również ustosunkować się choćby do pytań postawionych przez Pawła.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Lars 2011-02-27, 8:44 pm

Będą jakieś wejściówki na mecze w rundzie wiosennej?
MOJE SERCE JEST CZERWONO ZIELONO BIAŁE
Lars
 
Posty: 2259
Dołączył(a): 2003-01-15, 9:34 am

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-02-28, 8:43 am

Lars napisał(a):Będą jakieś wejściówki na mecze w rundzie wiosennej?


No właśnie jest to bardzo niepokojące bo już dawno klub winien był poinformować o cenach biletów i karnetach na rundę wiosenną.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-03-02, 1:11 pm

Zaprezentowany dzisiaj na oficjalnej projekt "Akademia Młodego Kibica" brzmi ciekawie. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Qcu20 2011-03-02, 4:54 pm

http://www.zaglebie.eu/bilety-i-karnety ... _1352.html


Ceny biletów:

Bilety na trybunę krytą – 15 złotych

Bilety na trybunę otwartą – 8 złotych

Ceny karnetów:

Karnet na trybunę krytą – 80 złotych

Karnet na trybunę otwartą – 40 złotych

(sprzedaż karnetów będzie prowadzona od 11 marca w siedzibie Klubu – ul. Kresowa 1, Sosnowiec)


Wszystkie kobiety, dzieci do lat 13 (potwierdzenie daty urodzenia), emeryci i renciści (za okazaniem legitymacji) przy wejściu na Stadion Ludowy otrzymają darmowe bilety.

W związku z wprowadzeniem darmowych biletów, pragniemy przypomnieć, iż Stadion Ludowy może pomieścić 5 750 Kibiców.


Ciekaw jestem, czy chociaż połowa tych 5750 wolnych miejsc będzie zapełniona ( mówię o jednej kolejce ). Najwięcej przychodzi mężczyzn na mecz, nie ma co ukrywać:)
Zobaczymy, pewnie klub sobie to jakoś przeanalizował, robiąc darmowe bilety, jednocześnie podwyższając ceny biletów dla mężczyzn.

Mam nadzieję, że przyniesie to większy skutek niż poprzednia akcja.
Qcu20
 
Posty: 458
Dołączył(a): 2010-05-11, 8:42 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-03-08, 5:52 pm

Ciekawe, że grajki w Bydgoszczy wciąż reklamowały na koszulkach firmy Szatana. A przecież podano informację, że Kris przestał łożyć na klub. Przeoczenie czy brak kasy na nowy sprzęt ?
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez django 2011-03-08, 8:33 pm

August napisał(a):Ciekawe, że grajki w Bydgoszczy wciąż reklamowały na koszulkach firmy Szatana. A przecież podano informację, że Kris przestał łożyć na klub


Ja to się boję co będzie w 2012, jak trzeba mu będzie oddać to co wyłożył.
django
 
Posty: 4015
Dołączył(a): 2007-01-09, 12:27 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez PawełK 2011-03-08, 9:05 pm

August napisał(a):Ciekawe, że grajki w Bydgoszczy wciąż reklamowały na koszulkach firmy Szatana. A przecież podano informację, że Kris przestał łożyć na klub. Przeoczenie czy brak kasy na nowy sprzęt ?


Coś mi się wydaje, że w przyszłym sezonie nasi wybiegną w KELME ;-)

PS. Ciekawe czy badania marketingowców się zaczęły, bo było spotkanie... może coś Gruby Perez nam ciekawego napisze?
PawełK
pyszałek
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 2003-10-20, 3:08 pm
Lokalizacja: Sosnowiec-Środula

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników