Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52
tiktak napisał(a): Tymczasem w centrum Sosnowca jest lokal z piwem rybnickim.
django napisał(a):tiktak napisał(a): Tymczasem w centrum Sosnowca jest lokal z piwem rybnickim.
Już nie ma. Teraz jest chińskie żarcie
django napisał(a):szkoda, że w Sosnowcu nie ma knajpy naszego regionalnego browaru, którego produkt został uznany za jedno z najlepszych polskich piw ubiegłego roku.
django napisał(a):Zawiercie Bursztynowe. Polecam
django napisał(a):Bo też browar niewielki i w narodzie, który uważa, że Tyskie, czy Warka to jest piwo, trudno o popularność. Tym bardziej można by nawiązać współpracę na zasadzie ulubionego przez prezesa barteru, bo oni tak samo jak i klub potrzebują przede wszystkim promocji.
August napisał(a): Swoją droga napisz, gdzie to ich piwo mozna kupić w Sosnowcu. Chętnie spróbuję.
django napisał(a):August napisał(a): Swoją droga napisz, gdzie to ich piwo mozna kupić w Sosnowcu. Chętnie spróbuję.
Problem w tym, że nigdzie. Pozostaje wycieczka do Zawiercia, ewentualnie sklepy internetowe.
tiktak napisał(a):Piwo Racovia produkowane jest od września 2010 roku na mocy porozumienia SKWR z Browarem na Jurze. Trunek sprzedawany jest zarówno w butelkach jak i w kegach w sklepach i placówkach gastronomicznych na terenie Częstochowy. Punktów tych stale przybywa. Dystrybucją zajmują się hurtownie Dawpol Bis i Grada II.
Browar na Jurze powstał jako firma rodzinna w 1997 r. na terenie byłej mleczarni w Zawierciu. Obecnie browar może produkować 20 tys. hl piwa na rok. Wytwarza swoje produkty dla kilkunastu restauracji na terenie całego kraju, w wersjach mocne i pils.
mason napisał(a):Kwestia marketingu klubowego nakierowanego na region była poruszana także na tej konferencji w Humanitasie. Ktoś z sali zadał pytanie Adamczykowi przywołując nawet fakt że śląskie kluby marketing uprawiają nawet w zagłębiowskich szkołach a Zagłębie w tym czasie śpi. Adamczyk odpowiedział że nie może być mowy o marketingu regionalnym bo nie ma na to pieniędzy
Za nami drugie spotkanie „Akcji Szkoła”. Tym razem zawodnicy GieKSy i kibice ze Stowarzyszenia „SK 1964” odwiedzili Szkołę Podstawową numer 2 na osiedlu Gwiazdy.
Plan akcji nie zmienił się. Najpierw zajęcia sportowe z uczniami przeprowadzili piłkarze: Tomasz Sokołowski, Kamil Cholerzyński, Grzegorz Goncerz i Rafał Sadowski. Były konkursy z nagrodami, a w ręce dzieci trafiły też zdjęcia zawodników z autografami. Na miejscu byli też kibice ze Stowarzyszenia „SK 1964”, którzy opowiadali o najciekawszych momentach z życia kibica, prezentowali historię Klubu i zachęcali do kibicowania GieKSie. Na koniec wszyscy zrobili sobie pamiątkowe zdjęcia. W ręce uczniów trafiły pamiątki i gadżety GieKSy, a szkoła wzbogaciła się o ufundowany przez GKS sprzęt sportowy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: novack