Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2010-10-12, 12:27 pm

Ciekawy pomysł żużlowego Falubazu. Co prawda jest napisane, że Prezes klubu jest sceptyczny bo jako znak firmowy mają myszkę Miki. Za to my mamy młodego komunistycznego aktywistę. Może jestem naiwny, ale liczę że ktoś w końcu kiedyś pójdzie po rozum do głowy i ten komunistyczny plakat po prostu wyjebie:

Beata Piasny, właścicielka zielonogórskiej agencji wizerunku ucharakteryzowała koleżankę modelkę na boginię. Miałaby promować żużlowców Falubazu, wicemistrzów Polski, na biletach i billboardach. Obok myszki Miki

- Zawodnik na linii startu, siedzący na motorze ma wiedzieć, co tam robi. A kto ma go zagrzewać do walki, jeśli nie piękna kobieta! - przekonuje Beata Piasny.

Właścicielka agencji i wizerunku Cambiar z zamiarem wprowadzenia bogini w świat Falubazu nosi się już od kilku tygodni. Jej zdaniem skoro żużel to w Zielonej Górze religia, klubowi przydałaby się ikona w postaci bogini uwielbianego klubu. Jaka miałaby być jej rola? - Byłaby muzą, która wzbudzałaby pozytywne emocje zarówno wśród kibiców, jak i zawodników. Przekazywałaby tylko pozytywną energię, zagrzewałaby do walki. W tym roku Falubaz wygrywał, a w przyszłym sezonie, dzięki bogini, będzie jeszcze lepszy - zapewnia szefowa agencji.

Piasny zna się na wywoływaniu emocji jak mało kto. Na co dzień pracuje jako trener neurolingwistycznego programowania i trener osobistego rozwoju. Jest przekonana, że wykreowana postać będzie skutecznie motywować żużlowców Falubazu i osłabiać ich przeciwników. Czyli działać jak starożytne boginie. Opowiada: - To medialna broń i artystyczna twórczość jednocześnie. Chodzi o wizerunek wygranej, czyli tzw. kotwicę, która wywołuje określony stan emocjonalny. Wiem doskonale, jak dotrzeć do poszczególnych ludzi, co ich motywuje, a co nie. Wygrany bieg zależy od zawodnika, ale czy na pewno tylko od niego? Składa się na to szereg ważnych elementów. Nie wiem, co poszczególnego zawodnika rozprasza, skupia, nakręca czy dołuje. Jeszcze nie miałam okazji trenować zawodników. To sprawa indywidualna. Wiem natomiast, co na pewno dopinguje sportowców oprócz adrenaliny i chęci wygranej. To kibice, czyli skandujący, zadowolony tłum sprzymierzeńców sukcesu. Jeżeli kibice będą zadowoleni, patrząc na piękną kobietę, widząc w jej twarzy dumę i wygraną, przekażą swoją energię dalej, czyli na tor. Liczę na ich oddanie i na to, że w imię świętej sprawy sami wyniosą wizerunek bogini. Jej dumna postać i spojrzenie wprawią inne drużyny w kompleksy. Pokażą im, że nie mają szans. Żadna drużyna w Polsce nie ma swojej bogini. Z jednej strony to zrozumiałe, skoro nasza drużyna jest najlepsza - wierzy właścicielka agencji.Zaznacza, że zadaniem Bogini Falubazu w żadnym wypadku nie jest wzbudzanie zazdrości w innych fankach Falubazu.
Ikona jest przecież po ich stronie. - Nas, kibicek jest naprawdę bardzo dużo. Dlatego powinnyśmy zaznaczyć swoją obecność i dać tym samym jeszcze więcej pozytywnej energii zawodnikom. Również one mają być dumne, że posiadają taką reprezentantkę, która ukazuje piękno zielonogórskich kobiet. Tą kampanią chcę pokazać, że kobiety także są częścią żużla - tłumaczy Piasny.

Zrobiła już pierwszy krok, żeby swój plan wprowadzić w życie. Zorganizowała sesję zdjęciową i namówiła koleżankę, by wcieliła się w rolę bogini. Ubrała ją w biało-żółto-zielone płachty, czyli barwy Falubazu. - Chciałabym, aby przy akcji promocyjnej kolejnego sezonu objawiła się w pełnej odsłonie. Ale teraz wszystko w rękach władz klubu - mówi Piasny. Chciałaby sprzedać klubowi prawa do wizerunku jej modelki, wystylizowanej na boginię Falubazu.

Robert Dowhan, prezes zielonogórskiego Falubazu do pomysłu podchodzi jednak sceptycznie. - Nie mówię "nie", ale myślę, że naszą marką i ikoną jest myszka Miki. I tego się trzymajmy - mówi.

http://www.sport.pl/zuzel/1,64951,84889 ... &width=120
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm


Re: Marketing klubu

Postprzez django 2010-12-02, 8:44 pm

Przy okazji imprezy "Aktywne Zagłębie" było info, że to początek tego typu wydarzeń, a najbliższym ma być "Mikołaj z Zagłębiem Sosnowiec". Ktoś coś wie? Bo chętnie bym się wybrał z dzieckiem.
django
 
Posty: 4015
Dołączył(a): 2007-01-09, 12:27 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2010-12-02, 9:13 pm

django napisał(a):Przy okazji imprezy "Aktywne Zagłębie" było info, że to początek tego typu wydarzeń, a najbliższym ma być "Mikołaj z Zagłębiem Sosnowiec". Ktoś coś wie? Bo chętnie bym się wybrał z dzieckiem.


Trza by się Prezesa zapytać. Z tego co widzę jest aktywny na "łofycjalnej" w piątki. Też bym sie wybrał z dzieciakiem. Z tymże - o ile cokolwiek by zorganizowano - sens miałaby sobota lub niedziela
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2010-12-07, 9:03 pm

Rzecznik poinformował dzis (wtorek 7- go) na oficjalnym forum, ze klub dziś zakończył akcję ‘mikołajkową”. Wedle słów Prezesa miała ona polegać na odwiedzaniu regionalnych domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych. Tak się zastanawiam,czemu miała ona charakter tajny ?
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez jondek 2010-12-07, 9:19 pm

Bo w Zagłębiu wszystko jest tajne i ogłaszane na "ostatnią chwile" :redface: Biedne dzieci musiały się wystraszyc darczyńców w kominiarkach ;-) Jutro kolejny tajny sparing :-)
jondek
 
Posty: 1263
Dołączył(a): 2010-10-14, 11:34 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez django 2010-12-07, 9:24 pm

Jest już info na oficjalnej. Fajnie, że coś takiego się odbyło. Oby to nie była jednorazowa akcja, tylko pierwsze z wielu takich spotkań. Nie tylko w Sosnowcu i nie tylko przy okazji różnych świąt.
django
 
Posty: 4015
Dołączył(a): 2007-01-09, 12:27 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2010-12-07, 9:35 pm

django napisał(a):Jest już info na oficjalnej. Fajnie, że coś takiego się odbyło. Oby to nie była jednorazowa akcja, tylko pierwsze z wielu takich spotkań. Nie tylko w Sosnowcu i nie tylko przy okazji różnych świąt.


Ulżyło mi. Bardzo fajna akcja. Rzeczywiście nie tylko z okazji świąt takie powinny mieć miejsce. Poza tym, męczę rzecznika na forum oficjalnym o to, żeby zorganizowano spotkanie z dziećmi w siedzibie klubu.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2010-12-08, 7:33 am

Więcej tego typu akcji :niezle: Mam nadzieję, że nie będą organizowane tylko i wyłącznie z okazji Mikołaja, ponadto wypadałoby zacząć odwiedzać zagłębiowskie szkoły podstawowe i Gimnazja. Ale ze wszech miar akcja na jeden WIELKI PLUS :) Pamiętam, że kiedyś zorganizowane grupy uczniowskie wchodziły na Ludowy z wychowawcą po specjalnych zniżkach. Możeby ten pomysł wprowadzić z powrotem na mecze Zagłębia ? ...
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7098
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2010-12-11, 10:06 am

Kolejny plus. Dobrze, że człowiek nie musi czytać że coś takiego jest u innych:

Stowarzyszenie Sportowe Byłych Piłkarzy i Sympatyków Zagłębia Sosnowiec - Oldboye, razem z naszym Klubem, zorganizowało dziś spotkanie Wigilijne.


- Cieszę się, że udało się wrócić do dawnej tradycji, kiedy to na wigilijnym spotkaniu opłatkiem dzielili się byli i obecni piłkarze, trenerzy i działacze Zagłębia, a także osoby najbliżej związane z Klubem - mówił przed rozpoczęciem wieczerzy prezes Zagłębia, Marek Adamczyk.

Dzisiejszym życzeniom i rozmowom towarzyszyły kolędy i miły świąteczny nastrój.
http://www.zaglebie.eu/wspolna-wigilia-_2_1240.html
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez django 2010-12-12, 6:27 pm

No proszę, jakie pozytywne zaskoczenie. Coś tam się w klubie jednak dzieje. A Kaziu widzę ma w dupie CBA i robi sobie zdjęcia z Drążkiewiczem.
django
 
Posty: 4015
Dołączył(a): 2007-01-09, 12:27 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2010-12-19, 1:57 pm

Zagłębie będzie witać kierowców?

Arkadiusz Kaczor 17.12.2010

Drogą Krajową nr 94, która biegnie przez Sosnowiec, codziennie przejeżdżają setki tysięcy samochodów. Dlaczego by nie informować kierowców, że podróżują przez miasto, znajdujące się w Zagłębiu Dąbrowskim? O to samo zapytali przedstawiciele Forum dla Zagłębia Dąbrowskiego kandydatów na prezydenta Sosnowca jeszcze przed rozstrzygnięciem wyborów w drugiej turze. Kazimierz Górski, po swoim zwycięstwie, zapowiada jak najszybsze podjęcie działań w tym kierunku.

Pomysł FdZD zakłada, aby na granicy Sosnowca i Katowic, na drodze szybkiego ruchu (tzw. „gierkówce") umieścić duży, stały baner, który witałby kierowców napisem „Witamy w Sosnowcu, witamy w Zagłębiu Dąbrowskim". W zamyśle, projekt miałby pomóc w pielęgnowaniu granicy kulturowej pomiędzy Zagłębiem Dąbrowskim, a Górnym Śląskiem. O jego realizację zapytano kandydatów na prezydenta Sosnowca jeszcze przed ostatecznym rozstrzygnięciem wyborów.

-Tego typu działanie jest zawarte w dokumencie „Strategia zrównoważonego rozwoju Zagłębia Dąbrowskiego". Chcieliśmy wprowadzić takie „witacze" wspólnie z innymi prezydentami zagłębiowskimi, ale jeśli nie dojdziemy w tej kwestii do konsensusu, zrobimy to samodzielnie - odpowiedział prezydent Sosnowca Kazimierz Górski.

Poszedł on nawet o krok dalej. -Pojawił się również pomysł wprowadzenia jednolitej identyfikacji wizualnej zagłębiowskiej komunikacji miejskiej, np. na tapicerce foteli autobusowych, czy w reklamach wykonanych w technologii „one way vision". Wykorzystano by do tego nasze nowe logo „Sosnowiec łączy", które także nawiązuje do tożsamości regionalnej. Wszystkie te działania musimy jednak przeprowadzić w taki sposób, aby nie prowokować ewentualnych dewastacji - stwierdził prezydent Sosnowca.

Przychylny pomysłowi był również jego konkurent, Jarosław Pięta. - Jak najbardziej będę postulował za powstaniem takich tablic. Z powodzeniem pomysł ten funkcjonuje w innych miastach i regionach, spełniając funkcję informacyjną. Tego typu tablice są w stanie zaciekawić i uświadomić podróżujących gdzie tak naprawdę się znajdują. Na tablicy można umieścić również dodatkowe informacje, takie jak: herb miasta, herb regionu, datę uzyskania praw miejskich, czy najciekawsze atrakcje do odwiedzenia na terenie Sosnowca - wyliczał poseł Platformy Obywatelskiej.

Po wyborach, władze Sosnowca zapowiadają realizację obietnicy. -Chcemy jak najszybciej rozpocząć rozmowy z prezydentami miast zagłębiowskich. Będziemy chcieli zainicjować spotkania na początku przyszłego roku. Wówczas poruszone zostaną także kwestie finansowe. Ewentualne koszty będą bowiem zależały od tego, ile podmiotów będzie uczestniczyć w tym przedsięwzięciu - wyjaśnia Krzysztof Polaczkiewicz z Wydziału Informacji i Promocji Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.

- Taki element jest wykorzystywany wszędzie, bo stanowi doskonałą formę promocji miasta. To, że jesteśmy członkiem większego organizmu, jakim jest GZM nie oznacza bowiem, że nie możemy podkreślać własnej identyfikacji. Jeśli podobne banery zostaną umieszczone przy tak ruchliwej drodze, będzie duża szansa, że w jakimś stopniu wiedza o mieście czy regionie pozostanie w świadomości podróżnego. Biorąc pod uwagę ilość potencjalnych odbiorców, jest to stosunkowo tani sposób promocji. A na pewno lepiej umieścić tego typu elementy przy drodze, niż tradycyjne reklamy przedmiotów codziennego użytku - uważa Dariusz Jurek, prezes Forum dla Zagłębia Dąbrowskiego.

http://www.esosnowiec.pl/index.php?dane ... 4737&num=1

Co prawda bardziej tutaj chodzi o marketing miasta Sosnowca jak i całego Zagłębia Dąbrowskiego, ale uważam, że jest to dobry pomysł, który przecież można by również wykorzystać w promocji naszego klubu... :niezle:
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7098
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez rocki8 2010-12-24, 11:12 am

Siema ziomki wiadomo cos moze na temat kalendarzy bo mialy byc przed swietami ale cos nie pyklo widze:)??
rocki8
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2008-06-23, 5:03 pm
Lokalizacja: Czeladż-Piaski

Re: Marketing klubu

Postprzez yahaya 1906 2010-12-24, 5:42 pm

rocki8 napisał(a):Siema ziomki wiadomo cos moze na temat kalendarzy bo mialy byc przed swietami ale cos nie pyklo widze:)??


Z tego co wiem to już są.
yahaya 1906
 
Posty: 598
Dołączył(a): 2009-03-12, 6:54 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Marketing klubu

Postprzez RysioLubicz 2010-12-24, 6:28 pm

W Sklepie są wydane przez Darka, kalendarze Ultras będą zaraz po nowym roku. Będzie informacja i aukcje na stronie
RysioLubicz
 
Posty: 131
Dołączył(a): 2009-05-17, 12:20 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Tadeusz Wisniewski 2010-12-25, 10:59 am

No cóz tylko sie cieszyc wyglada na to ze jeszcze dożyje iz mój Klub bedzie gral
w Extraklasie ale rzecz bardzo wazna dla mnie iż NASZE ZAGLEBIE DĄBROWSKIE
BEDZIE WIDOCZNE DLA OSÓB PRZEJEZDZAJACYCH I PRZYJEZDZAJACYCH DO
NASZEGO REGIONU.
Sprawa bardzo wazna - pisałem o tym na Forum iles czasu temu - wreszcie dotarło
do kompetentnych ludzi sprawa ZAGLEBIE DABROWSKIE WITA jest wazna dla osób
mieszkajacych na stałe i tych którzy wyjechali ale zawsze sa sercem i myslami
Zagłebiakami. Bedę sie radowal jak takie BANERY powstaną, mysle ze zaraz po
ukazaniu się powiadomicie FORUM i świat cały.
Pozdrawiam Tadeusz
Tadeusz Wisniewski
 
Posty: 3208
Dołączył(a): 2004-08-31, 2:59 pm
Lokalizacja: Zalesie Dolne k/Warszawy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników