Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2015-11-20, 2:05 pm

Jak tylko poznamy rywala bo termin jest juz znany to całe Zaglebie powinno byc oplakatowane tym wydarzeniem . Wszystkie mozliwe markety i kto tylko zechce wesprzeć klub powinien powiesić baner gram z Zagłębiem . Przez kilka miesięcy nawet z lodówki powinno wyskakiwać hasło czy ty tez będziesz na meczu . A prezes powinien kalkulować czy gramy na Ludowym na 5 000 czy opłaca sie wynająć jakiś stadion . Bo np jesli bedzie to Legia to moglibyśmy wpuścić każda ilośc gości z Warszawy . A i od nas bez problemu uzbieramy 10 000 . Choć z drugiej strony to realnie biorąc to tylko Śląski mógłby wchodzić w gre a on chyba nie jest gotowy . Do Tychów czy Gliwic pikniki nie pojada . A ciekawe czy opłacalne byłoby wynajęcie narodowego . Jakby były darmowe pociągi to chętni znaleźliby sie . Ale to tylko jesli Legia . No i bedą marudzenia czemu w Warszawie . Żal ze nie mamy stadionu ale wielka radość ze mamy drużyne . Ze mnie ponosi ? I owszem . Ale jesli nie zrobimy pozytywnej zadymy na miarę Owsiaka to nikt nie zauważy ze jest jakieś Zaglebie a sponsorzy bedą pytać czy to chodzi o Lubin . Pamietam jak media komentowały ze pół Stargardu pojechało na mecz z Lechem wynajętymi autokarami . To od nas powinno jechać kilka pociągów na mecz . A przypuszczam ze mniej niż połowa mieszkańców Zaglebia Dąbrowskiego wie ze pokonaliśmy Cracovie . Marketing marketing marketing . Profesionalizm poszukiwany .
Tomcjo
 
Posty: 7202
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland


Re: Marketing klubu

Postprzez werty2 2015-11-20, 2:19 pm

Marketing, promocja, odpowiednia komunikacja, pozyskiwanie środków zewnętrznych oraz partnerów biznesowych to nie abrakadabra, hokus pokus. Do prowadzenia skutecznych działań w w/w płaszczyznach potrzebni są ludzie, zespół posiadający wiedzę i umiejętności. Takich ludzi w klubie nie ma.
werty2
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2008-08-17, 10:28 am
Lokalizacja: Będzin

Re: Marketing klubu

Postprzez kriss68 2015-11-20, 8:54 pm

werty2 napisał(a):Marketing, promocja, odpowiednia komunikacja, pozyskiwanie środków zewnętrznych oraz partnerów biznesowych to nie abrakadabra, hokus pokus. Do prowadzenia skutecznych działań w w/w płaszczyznach potrzebni są ludzie, zespół posiadający wiedzę i umiejętności. Takich ludzi w klubie nie ma.


Idż do klubu może cie zatrudnią czarodzieju.
kriss68
 
Posty: 266
Dołączył(a): 2006-07-04, 10:55 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez werty2 2015-11-20, 11:08 pm

kriss68 napisał(a):
werty2 napisał(a):Marketing, promocja, odpowiednia komunikacja, pozyskiwanie środków zewnętrznych oraz partnerów biznesowych to nie abrakadabra, hokus pokus. Do prowadzenia skutecznych działań w w/w płaszczyznach potrzebni są ludzie, zespół posiadający wiedzę i umiejętności. Takich ludzi w klubie nie ma.


Idż do klubu może cie zatrudnią czarodzieju.


Nie szukam pracy, mam jej w nadmiarze, daruj sobie tego typu uwagi.
werty2
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2008-08-17, 10:28 am
Lokalizacja: Będzin

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2015-11-21, 6:17 am

Oglądając fajny filmik kulisy meczu z Cracovia zwróciłem uwagę,że autobus którym podróżuje Drużyna nie ma żadnego widocznego elementu wizualnego,że to jest ZAGŁEBIE SOSNOWIEC. Mały proporczyk to zdecydowanie za mało.
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2015-11-21, 11:16 am

kriss68 napisał(a):Idż do klubu może cie zatrudnią czarodzieju.


Nie bądź złośliwy Kriss. Niezależnie od tego kto jest rzeczywistym autorem budowy obecnej drużyny i jej wyników te sukcesy idą na konto Prezesa. Niezależnie od tego można od Jaroszewskiego oczekiwać po pierwsze wykorzystania obecnej koniunktury na płaszczyźnie promocyjno-marketingowej, po drugie zrobienia w miarę możliwości umiejętności wszystkiego aby nie był to sezonowy wyskok. Chyba nam wszystkim zależy aby klub stał się prężnie działającym podmiotem o stabilnej sytuacji finansowej a co za tym idzie na trwałe zakotwiczył w najwyższej klasie rozgrywkowej.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez kriss68 2015-11-21, 7:13 pm

To nie złośliwość z mojej strony, pewnie że może być zawsze lepiej ale jak można pisać że w klubie nic nie robią.
Są obanowane autobusy, za darmo komunikacja na mecz, spotkania w szkołach i przedszkolach , doszły zniżki na bilety grupowe ( tu i tak nie zadowoli wszystkich), pojawiło się piwo, i pewnie jeszcze coś.
Ktoś napisze pierdoły ale przez tyle lat wcześniej nie dało się .Powoli ale sponsorzy dołączają ( może teraz to bardziej ruszy bo dobra postawa piłkarzy powinna przyciągniąć reklamodawców/sponsorów).
O ile pamietam za prezesa Adamczyka juz próbowano z firmą która miała zajmować sie marketingiem i pozyskiwać sponsorów i co nic, jedynie wygenerowała koszty.
To nie działa tak że jak sie pojawi grupa z wiedzą i umiejętnościami to zaraz kokosy będą w klubie.
kriss68
 
Posty: 266
Dołączył(a): 2006-07-04, 10:55 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2015-11-28, 12:21 pm

Jakiś czas temu było słychać dużo płaczu w Rozwoju ze gozi im bankructwo . Płakali ze potrzebują z miasta około milion złotych . Skojarzyłem ten fakt i to ze Dorota Wellman przekazuje dochód z reklam na cele charytatywne . Kiedyś cos obiło mi sie o uszy ze popularne osoby dostają około 300 tys za reklamę a wybitnie popularne nawet 600 tys . Podobno Szymon Majewski za serie reklam dostał milion . Wiec jesli sa w tak złej kondycji a ich wychowanek Milik wciąż kocha swój były klub to bez problemu im pomoże i wystąpi w reklamie z której dochód wydźwignie Rozwój z nad przepaści . Ale to nie nasz problem . Ale . Jesli za rok lub kilka awansujemy do ekstraklasy to będziemy podpisywać kontrakty z coraz bardziej medialnymi piłkarzami . W międzyczasie moze sami sie dorobimy piłkarzy o dużym potencjale medialnym . Wiec moze warto żeby prezes pomyślał czy w nowych kontraktach nie zawrzeć klauzuli ze zawodnik jest winny klubowi jedna reklamę rocznie . To podniesie tez jego wartość medialna i da dochód klubowi . Pewnie w większości przypadków klub z tej klauzuli nie skorzysta. Wiadomo ze to nie bedą miliony ale nawet jak pięciu nagra reklamę po 100 tys to pół bańki piechota nie chodzi . Oczywiście potrzebna bedzie współpraca z jakaś dobra agencja . Ona tez moze doradzić jaka klauzule dodać do kontraktu . Warto pomysleć na przyszłość .
Tomcjo
 
Posty: 7202
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2015-11-30, 5:06 pm

Podsumowanie pierwszych 100 dni sezonu klubów Ekstraklasy już za nami. Tym razem „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził – w specjalnym raporcie „100 dni I ligi” – jaką medialność wykazują kluby z zaplecza najwyższej klasy rozgrywkowej.

Analiza została przygotowana w oparciu o publikacje z ponad 1100 tytułów prasowych oraz wybranych stron internetowych. Jej zakres obejmuje 100 dni, a początek badania wyznaczono na 1 sierpnia – dzień inauguracji sezonu 2015/16. Za pomocą narzędzi monitorujących media wyszczególniono materiały, w których pojawiły się informacje dotyczące klubów I ligi.

Badanie wykazało, że podczas pierwszych 100 dni trwania sezonu, najbardziej medialnym zespołem I ligi został Zawisza Bydgoszcz. Dziennikarze pisali o nim ponad 4 tys. razy. Drugie miejsce przypadło Zagłębiu Sosnowiec, a na najniższym stopniu podium znalazł się GKS Bełchatów. Medialność obu drużyn przekroczyła 3 tys. publikacji w ciągu analizowanych 100 dni sezonu. Pierwszą piątkę uzupełniły Arka Gdynia i GKS Katowice, o których w mediach pojawiła się identyczna liczba doniesień – 2971 publikacji na temat każdego z klubów.
http://psmm.pl/pl/informacja-prasowa/100-dni-i-ligi
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez fan78 2015-11-30, 9:30 pm

No to w rundzie wiosennej trzeba sobie postawic za cel pokonanie Zawiszy w tym zestawieniu. Awans do finalu PP plus miejsce w trojce ligi do konca rozgrywek powinno wystarczyc!
fan78
 
Posty: 1094
Dołączył(a): 2003-04-25, 5:03 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Londyn

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-12-01, 6:59 am

fan78 napisał(a): to w rundzie wiosennej trzeba sobie postawic za cel pokonanie Zawiszy w tym zestawieniu.

Najbliższą okazją będzie zwycięstwo w Bydgoszczy :niezle:
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez django 2015-12-01, 12:33 pm

August napisał(a): Dru[u]gie miejsce przypadło Zagłębiu Sosnowiec


To może warto się tym pochwalić, bo w zakładce "Zagłębie biznesu" (hehe) na oficjalnej są dane o medialności z 2009 roku.
django
 
Posty: 4015
Dołączył(a): 2007-01-09, 12:27 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2015-12-06, 8:38 pm

Cały czas czekam na potwierdzenie Informacji zarządu o nowym sponsorze z branży motoryzacyjnej ( miał być w listopadzie).
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Qcu20 2015-12-08, 7:31 pm

http://zkarnego.interia.pl/odloty/news- ... Id,1935476

fajna akcja marketingowa Kolejorza przed meczem z FC. Basel

Fajny pomysł i o to chodzi ;)
Qcu20
 
Posty: 458
Dołączył(a): 2010-05-11, 8:42 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2015-12-12, 9:44 pm

Miałem wrzucić do tematu "I liga jesień 2015", ale myślę, że tutaj lepiej pasuje ;-) Polecam obejrzeć End of round do samego końca, bo... szczególnie to zakończenie filmu jest zajebiste :)
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7098
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników