Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52
Lars napisał(a):Z pewnością nawet nie będzie kalendarza na 2015
August napisał(a):Lars napisał(a):Z pewnością nawet nie będzie kalendarza na 2015
andi1961 napisał(a):Pomimo tego że Prezes Jaroszewski nie jest za bardzo lubiany to uważam że powinno mu dać szansę,aby popracował jeszcze.Jest młody ,może niedoświadczony jako menedżer ,ale gdyby miał lepszych doradców,to lepiej zarządzał by klubem i w końcu wszystko poukładałby aby kibice ,na wiosnę cieszyli się z awansu oraz żeby dobrze układała się współpraca jego z nowym prezydentem i wszystko wróci na swoje tory.Tego życzę jemu oraz wszystkim kibicom oraz sympatykom ,w nadchodzącym Nowym Roku 2015.andi1961.
bbartek napisał(a):Podoba mi sie takie działanie:
"Zagłębie Sosnowiec wsparło akcję "Agresja na aut" zorganizowaną wspólnie przez Urząd Miejski w Sosnowcu oraz policję.
Cały tekst: http://sosnowiec.gazeta.pl/gazetasosnow ... z3LW05686v".
Może warto zrobić specjalny materiał z tego typu akcji i zainteresować nimi potencjalnych partnerów biznesowych.
Zapewniam,że efekt bedzie zdecydowanie lepszy niż umieszczanie pakietów sponsorskich na stronie eu.
August napisał(a):Mnie brakuje jakichś akcji skierowanych do dzieci kibiców. Fajnie że np. grajki jezdżą po domach dziecka itd. ale brakuje mi np. czegoś w rodzaju mikołajkowego czy gwiazdkowego spotkania przy Kresowej, na które mógłby przyjść kibic ze swoimi dziećmi.
werty2 napisał(a):W skrócie, turniej w hali przy Żeromskiego, integrujący całą społeczność skupioną wokół Zagłębia, (kibiców, piłkarzy, koszykarzy, hokeistów, sponsorów), połączony z atrakcjami dla dzieciaków, wyborem najlepszych sportowców, wydarzeń, w kończącym się roku. Oczywiście takie wydarzenie miało by charakter charytatywny, znalezienie sponsorów nie było by większym problemem.
werty2 napisał(a):To prawda, tyle, że nie wszędzie tak jest, wystarczy spojrzeć na Katowice , tam dział marketingu działa prężnie pod każdym względem. Strona internetowa, social media, kanał klubowy w serwisie YT, przeróżne akcje promocyjne, wszystko na poziomie i za miejską kasę. Da się?
MirosławaSmyła napisał(a):werty2 napisał(a):To prawda, tyle, że nie wszędzie tak jest, wystarczy spojrzeć na Katowice , tam dział marketingu działa prężnie pod każdym względem. Strona internetowa, social media, kanał klubowy w serwisie YT, przeróżne akcje promocyjne, wszystko na poziomie i za miejską kasę. Da się?
Pewnie, że się da:
http://www.tvn24.pl/kibice-gks-katowice ... 695,s.html
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników