Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez MirosławaSmyła 2014-05-28, 11:50 pm

Ja tylko dodam jeszcze od siebie, że dyskutując z Perezem to powinieneś wiedzieć mądralo, że być moze najwiekszym sukcesem tego klubu w ostatnich latach jest być omoże to że po prostu istnieje i gra w 3 lidze a nie niżej. I to dzięki takim ludziom jak Perez, których olbrzymie zaangażowanie, reakcja i działanie uchroniły klub przed likwidacją

Dziękuję za przedstawienie zasług pana Pereza, ale dla mnie każdy użytkownik tego forum jest równy, niezależnie od tego czy ma jakieś zasługi czy nie i nie widzę powodu dlaczego z panem Perezem miałbym inaczej rozmawiać niż z kimkolwiek innym tutaj.
MirosławaSmyła
 
Posty: 244
Dołączył(a): 2014-05-23, 10:58 am


Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2014-05-29, 7:26 pm

Z zaciekawieniem śledzę inicjatywę T.Służałka odbudowy profesjonalnej koszykówki w Sosnowcu.
Jeżeli prawda sa deklaracje T.Służałka , ze porafił zgromadzić , w przeciągu kilku miesiecy, sponsorów deklarujących wsparcie w wysokości kilkuset tysięcy PLN, to ciekaw jestem jak na tym tle wypada Nasz Prezes. Oczywiście nie chodzi o kasę z Miasta , ale inne źćródła finansowania.
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Sir 2014-05-29, 11:21 pm

Anakin napisał(a):
MirosławaSmyła napisał(a):Nie dokończyłeś swojej opowieści, która idealnie pasuje do naszej drużyny.

MirosławaSmyła napisał(a):Czemu zwątpiłeś, małej wiary?».

Po pierwsze sformułowanie, że cytat pasuje do naszej drużyny jest niesmaczny.
Po drugie, można w wiele zwątpić bo:
- przez kilkanaście lat mamiono kibiców wizja nowego stadionu, wydano kasę na wiele projektów które proza tę fazę nie wyszły,
- przez kilka ładnych lat klub stał na bardzo dobrym poziomie finansowym (ER.SI) co się nie przełożyło na nadzwyczajny efekt sportowy (kupno awansu do 2 ligi, wejście za zdegradowaną Arkę na rok do ówczesnej Orange Ekstraklasy),
- afera korupcyjna która ujawniła nie tylko to że robiona wała na potęgę z kibiców (choć nie tylko w Sosnowcu) ale nawet nie potrafiono porządnie sobie kupić awansu do ekstraklasy bo nikomu się nie opłacało,
- człowiek który został trenerem stulecia okazał się osobą mocno skorumpowaną. Dosyć mętnie się tłumaczył z wysokich kontraktów ze sprowadzonymi przez siebie zawodnikami (typu Wojciech M.) i nie do końca był przekonywujący co do wybudowania sobie okazałej hacjendy w tym samym czasie. Różne opinie krążyły po Sosnowcu o b. Dyrektorze-ikonie klubu sfilmowanym w kajdankach przez TVN24,
- wejście do klubu Szatana który obiecywał 20 mln budżetu. Dostawał wsparcie z magistratu choćby w postaci pieniędzy za mecze Wisły i Cracovii a pozostawił po sobie długi. W tym czasie w pierwszym sezonie po spadku drużyna o mało co nie zleciała do 4 ligi (baraże z Polonią Świdnica) dostając wiosną w dupę z kim popadnie
- przyjście na Prezesa Marka Adamczyka, b. piłkarza i syna znanego działacza z tercetu BAT który wsławił się nasprowadzeniem w przerwie miedzy rundami kilkunastu zawodników z niejakim Dziółką na czele i trenerem który z miernym skutkiem prowadził zespół a dziwnym trafem po przejściu do pracy do klubu grającego o dwa szczeble wyżej okazało się że facet ma trochę oleju trenerskiego głowie. Slawetne było też podpisanie kontraktu z kumplami z agencji marketingowej opiewającej jak ćwierkają wiewiórki na kwote kilkadziesiąt tysięcy złotych przewyższającej możliwości finansowe klubu
- konieczność sprzątania po poprzednikach przez Baczyńskiego, zaciskanie pasa co dwa lata temu omal nie zakończyło się spadkiem o szczebel niżej za co również należy się chwała śp. Wyrobkowi
- kontrowersyjna acz zapewne rozpaczliwa i niewykluczone że podsycana próba utworzenia nowego klubu przez grono grup kibicowskich i odsunięcie się od zespołu z Kresowej
- kolejna zmiana na stanowisku Prezesa również kontrowersyjna bo Prezes to co prawda człowiek mocno oddany klubowi ale bez żadnego doświadczenia w branży zarządczej i przyniesiony w teczce i choć jego działania po roku wychodzą lepiej od poprzedników ale raczej świadczą o tym jacy dyletanci byli wcześniej w klubie
- wreszcie : tylko od samego spadku z Orange Ekstraklasy minęło już sześć lat. W tym czasie zdążyły awansować, spaść lub też rozlecieć się czy też na nowo podnieść się takie kluby jak Ruch Radzionków, Polkowice, Odra Opole, MKS Kluczbork.
- przez ten czas zdołały nas przegonić Grudziądz, Legnica, Tychy, Chojnice, Rybnik. Na wyższym od nas poziomie swoich reprezentantów mają takie ośrodki jak Ząbki, Stróże czy Niepołomnice.
- o poziomie osiągniętym przez rywalizujące z nami na 3 froncie Bydgoszcz i Szczecin możemy pomarzyć,
- niewiarygodne się wydaje że jeszcze kilka (choć już dobrych) lat temu rywalizowaliśmy z Jagiellonią, Podbeskidziem, Lechią, Śląskiem czy Piastem.
A pomimo powyższych czynników można spokojnie potwierdzić że głupoty pisane tego czy tą MirosławęSmyłę świadczą że gość nie ma równo pod sufitem. Dlaczego ? Bo takie mecze jak na początku sezonu z Wisłą Kraków czy ostatnio z Polonia Bytom pokazały jak ta wiara kibiców jest mocna. Jak niewiele trzeba aby stadion się zapełnił. Żadnej specjalnej akcji reklamowej. Po prostu trochę zwycięstw. A że po tylu latach znowu przychodzi rozczarowanie i kibice są rozgoryczeni ? To są tylko ludzie i ich reakcja jest taka a nie inna. Tym bardziej że styl ostatnich porażek jak z UKP budzi poważne wątpliwości. Nawet jeśli się założy że kiedyś można przegrać. Ale nie w takim stylu i nie po tylu meczach na Ludowym bez zwycięstwa. Mogę i mam prawo odczuwać że to iż klub nie awansował może mieć aspekt pozasportowy, np. przez to że I lige w koszu montuje Służałek i na to Górski chce przeznaczyć pieniądze.
A to że MIrosławaSmyła jest kims głupim swiadczy to że przywłaszcza sobie dane osobowe naszego trenera. A jeśli to byłby sam trener w co wątpię to raczej nie zmieniłby sobie płci. Dlatego będąc adminem zrobiłbym z tym porządek. Bo co kibice mają do trenera to jedno a pomiatanie jego nazwiskiem na forum to drugie.



Dobre podsumowanie.

Tylko jak wyjść z tego impasu? Czy zmiana polityczna w mieście coś może zmienić ( jeśli tak to co? ) /
Sir
 
Posty: 1205
Dołączył(a): 2004-05-05, 12:17 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-05-30, 6:28 am

bbartek napisał(a):Z zaciekawieniem śledzę inicjatywę T.Służałka odbudowy profesjonalnej koszykówki w Sosnowcu.
Jeżeli prawda sa deklaracje T.Służałka , ze porafił zgromadzić , w przeciągu kilku miesiecy, sponsorów deklarujących wsparcie w wysokości kilkuset tysięcy PLN, to ciekaw jestem jak na tym tle wypada Nasz Prezes. Oczywiście nie chodzi o kasę z Miasta , ale inne źćródła finansowania.


Po pierwsze dziwnym trafem inicjatywa odbywa się przed jesiennymi wyborami samorządowymi. Poza zawiązaniem spółki ni widu ni słychu jacy to sponsorzy.
Po wtóre, z połowę kasy na budżet i tak ma dać miasto, stąd moje przypuszczenia że kosztem pieniędzy dla piłkarzy a tym samym kosztem ich awansu. Dlatego poczekajmy z ocenami tym bardziej ze zaproszenie do PLK otrzymał też dąbrowski MKS a w zagłębiowskich warunkach granie dwóch konkurencyjnych drużyn wydaje się co najmniej kontrowersyjne.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez RUDI 2014-05-30, 9:02 am

Anakin napisał(a):w zagłębiowskich warunkach granie dwóch konkurencyjnych drużyn wydaje się co najmniej kontrowersyjne.

Dla mnie najbardziej kontrowersyjny jest już pomysł kupowania sobie "papierów " na granie w PLK (i nie tylko)
Awanse się wywalcza ,to nie USA gdzie drużyny się przenoszą tam gdzie są pieniądze i sponsor .
Całkowita zgoda co do kasy ,jeszcze jeden cwaniak(nie ważne jakie ma zasługi) do dojenia miejskiej kasy,miasto da część ,potem okaże się że sponsorzy znikają to będą naciski że szkoda zainwestowanych
już pieniędzy .
Awans wywalcza się na boisku/parkiecie, a nie kupuje .Gdzie byli ci "ratownicy" gdy można było awansować sportowo ?
Ps.Może nie na temat ,ale...........
Ostatnio edytowano 2014-05-30, 9:29 am przez RUDI, łącznie edytowano 1 raz
> O KIBICOWANIU WIEM NIEWIELE <
Avatar użytkownika
RUDI
 
Posty: 1884
Dołączył(a): 2009-03-16, 9:23 am

Re: Marketing klubu

Postprzez RUDI 2014-05-30, 9:28 am

bbartek napisał(a): to ciekaw jestem jak na tym tle wypada Nasz Prezes. Oczywiście nie chodzi o kasę z Miasta , ale inne źćródła finansowania.

Andrzej a po co nam inne źródła finansowania ? Po wyborach samorządowych zakontraktuje się prezydenta Sosnowca i kasa na pewno będzie na kolejne kilka lat ;-)(wzorem Boliwii, kontrakt piłkarski dla
prezydenta kraju ,będzie grał w zespole ekstraklasy ).
> O KIBICOWANIU WIEM NIEWIELE <
Avatar użytkownika
RUDI
 
Posty: 1884
Dołączył(a): 2009-03-16, 9:23 am

Re: Marketing klubu

Postprzez GrubyPerez 2014-05-30, 9:50 am

RUDI napisał(a):
bbartek napisał(a): to ciekaw jestem jak na tym tle wypada Nasz Prezes. Oczywiście nie chodzi o kasę z Miasta , ale inne źćródła finansowania.

Andrzej a po co nam inne źródła finansowania ? Po wyborach samorządowych zakontraktuje się prezydenta Sosnowca i kasa na pewno będzie na kolejne kilka lat ;-)(wzorem Boliwii, kontrakt piłkarski dla
prezydenta kraju ,będzie grał w zespole ekstraklasy ).



:) ..i to jest złota myśl , Rudi
Jeśli to byłby Chęciński , to mógłby nawet wyjść na boisko.
A jaki marketing zapewniony - wszystkie tv świata.
***[czy jesteś wrogiem czy przyjacielem - zawsze możesz na mnie liczyć. Nigdy o Tobie nie zapomnę***
Avatar użytkownika
GrubyPerez
 
Posty: 1430
Dołączył(a): 2007-06-13, 9:54 pm
Lokalizacja: Sielec

Re: Marketing klubu

Postprzez mason 2014-05-30, 4:17 pm

Diouf39 napisał(a):Fajnie się czyta wsze posty, które niczemu nie służą, a tymczasem w Dąbrowie Górniczej jest tak.....
Masz firmę zarejestrowaną to płać na klub (siatka kobiet), nie zapłacisz to roboty w mieście nie dostaniesz.
Może i u nas w ten sposób trzeba pozyskiwać sponsorów. Amen


A skąd wiesz jak jest w Sosnowcu? A może jest tak że niektórzy dwa razy za to samo nie chcą płacić? ;-)
ZAGŁĘBIE KLUB!
ZAGŁĘBIE REGION!
mason
 
Posty: 373
Dołączył(a): 2010-11-24, 7:44 pm
Lokalizacja: Breslau/Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez werty2 2014-07-16, 12:03 pm

Klub poinformował o cenach wejściówek na zbliżającą się rundę jesienną. Ceny biletów na wszystkie mecze będą takie same, a nie zróżnicowane "pod przeciwnika" jak w poprzednim sezonie. Nowością są kolorowe karnety.

Ceny biletów i karnetów na jesień sezonu 2014/2015
Karnety zwykłe runda jesienna:
Trybuna kryta - 120 zł
Trybuna odkryta - 60 zł

Ceny biletów w rundzie jesiennej:
Normalny trybuna kryta - 16 zł
Normalny trybuna odkryta - 8 zł
Kobiety - 5 zł (trybuna kryta i odkryta)
Dzieci do lat 6 (włącznie) wstęp bezpłatny

Nowością będą karnety czerwony oraz zielony - na cały sezon.

Karnet Zielony w cenie 600 zł będzie na trybunę VIP (nad tunelem) w cenie - wejściówki na wszystkie mecze Zagłębia w sezonie 2014/15, katering w sali bankietowej restauracji 3Kolory, zniżka 20 procent na produkty, a także wjazd na parking wewnętrzny.
Karnet Czerwony w cenie 400 zł będzie na trybunę przyległą do VIP (po prawej stronie) w cenie - wejściówki na wszystkie mecze Zagłębia w sezonie 2014/15, możliwość wejścia do Pubu Sportowego 3Kolory i zniżka 10 procent na wszystkie produkty, a także wjazd na parking wewnętrzny. (restauracja rozpocznie działalność 1 sierpnia).



Co myślicie na temat nowej polityki cenowej ?
werty2
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2008-08-17, 10:28 am
Lokalizacja: Będzin

Re: Marketing klubu

Postprzez mwy 2014-07-16, 12:41 pm

werty2 napisał(a):
Klub poinformował o cenach wejściówek na zbliżającą się rundę jesienną. Ceny biletów na wszystkie mecze będą takie same, a nie zróżnicowane "pod przeciwnika" jak w poprzednim sezonie. Nowością są kolorowe karnety.

Ceny biletów i karnetów na jesień sezonu 2014/2015
Karnety zwykłe runda jesienna:
Trybuna kryta - 120 zł
Trybuna odkryta - 60 zł

Ceny biletów w rundzie jesiennej:
Normalny trybuna kryta - 16 zł
Normalny trybuna odkryta - 8 zł
Kobiety - 5 zł (trybuna kryta i odkryta)
Dzieci do lat 6 (włącznie) wstęp bezpłatny

Nowością będą karnety czerwony oraz zielony - na cały sezon.

Karnet Zielony w cenie 600 zł będzie na trybunę VIP (nad tunelem) w cenie - wejściówki na wszystkie mecze Zagłębia w sezonie 2014/15, katering w sali bankietowej restauracji 3Kolory, zniżka 20 procent na produkty, a także wjazd na parking wewnętrzny.
Karnet Czerwony w cenie 400 zł będzie na trybunę przyległą do VIP (po prawej stronie) w cenie - wejściówki na wszystkie mecze Zagłębia w sezonie 2014/15, możliwość wejścia do Pubu Sportowego 3Kolory i zniżka 10 procent na wszystkie produkty, a także wjazd na parking wewnętrzny. (restauracja rozpocznie działalność 1 sierpnia).



Co myślicie na temat nowej polityki cenowej ?

Martwi mnie brak biletów ulgowych dla dzieci powyżej 6 lat i młodzieży.
Nie każdego będzie stać :/
Reszta OK
mwy
 
Posty: 196
Dołączył(a): 2003-09-13, 8:53 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez novack 2014-07-16, 12:57 pm

To faktycznie jakieś niedopatrzenie, bo jeśli ojciec z dwójką dzieci zechce wybrać się na stadion, to robi się kwota bliska 50 zł za trzecioligowy mecz.
Jest taki skarb na dnie duszy polskiej zakopany, jak wierność sprawie z pozoru przegranej...
novack
 
Posty: 5901
Dołączył(a): 2006-08-06, 6:55 pm
Lokalizacja: Śródmieście

Re: Marketing klubu

Postprzez Lars 2014-07-16, 6:41 pm

Brakuje tzw. biletu rodzinnego powiedzmy:

2+1 za 33 zł
2+2 za 34 zł na krytą, oraz
2+1 za 17zł
2+2 za 18zł na odkrytą.
Kryta mobilizuje całą rodzinę, a odkryta męską część rodziny. Do przemyślenia dla Prezesa.
MOJE SERCE JEST CZERWONO ZIELONO BIAŁE
Lars
 
Posty: 2259
Dołączył(a): 2003-01-15, 9:34 am

Re: Marketing klubu

Postprzez mwy 2014-07-16, 7:35 pm

W tamtym sezonie wysłałem maila do P.Prezesa w sprawie biletów rodzinnych (sam mam dwóch synów, którzy z chęcią idą na Ludowy), odpisał,że to dobry pomysł, jednak jak widać na ten sezon jest tylko gorzej :(
Wyjście na jeden mecz na sektor rodziny to teraz dla mnie 48 zł
mwy
 
Posty: 196
Dołączył(a): 2003-09-13, 8:53 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez werty2 2014-07-17, 8:10 am

W rundzie wiosennej średnia cena biletu normalnego na trybunę otwarta wynosiła ok 6,3 zł na krytą zaś 11,8 zł. Ceny zostały ujednolicone, ustalone niemal na poziomie topowego meczu wiosennego, kiedy przeciwnikiem Zagłębia była Polonia Bytom. Mamy więc podwyżkę i to (procentowo) sporą. Czy uzasadnioną? Śmiem wątpić. Kolejnym „rozwiązaniem autorskim” jest likwidacja biletów ulgowych, rzecz niespotykana w normalnie funkcjonujących klubach sportowych. Tak jak poprzednicy wspomnieli brakuje także biletów rodzinnych. Mamy za to kolorowe karnety. O ile karnet koloru zielonego wydaje się pomysłem umiarkowanie niezłym, to ten czerwony raczej nie znajdzie wielu nabywców. Dziwny też wydaje się fakt braku promocji dla osób, które regularnie kupują karnety.
W obecnej sytuacji klub powinien robić wszystko by zwiększyć frekwencję na stadionie, taka polityka biletowa niestety temu nie sprzyja. Widzę tutaj chęć zysku za wszelką cenę, co biorąc pod uwagę obiekt, klasę rozgrywkową, komunikaty zarządu wysyłane w mediach oraz ogólny klimat wokół klubu nie ma prawa się udać.

Tak ceny biletów/karnetów kształtują się w Gliwicach i Chorzowie, dwie ligi wyżej:
http://www.ruchchorzow.com.pl/strony/13 ... -karnetow/
http://www.piast-gliwice.eu/bilety-karnety.html
werty2
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2008-08-17, 10:28 am
Lokalizacja: Będzin

Re: Marketing klubu

Postprzez mwy 2014-07-17, 9:15 am

No właśnie i tu sobie porównałem Ekstraklasę i naszą II ligę ...

Piast Gliwice - w moim przypadku 2+1 (dwóch dzieci+jeden dorosły) - Karnet rodzinny 136zł
ZS - Karnet 3*120 zł = 360zł

Tak nie może być !!!
mwy
 
Posty: 196
Dołączył(a): 2003-09-13, 8:53 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kanciak