Gratuluję, naprawde bez złośliwości, pozyskania sponsora w postaci firmy SAKHO.
Ważna , żeby ten fakt wykorzystać marketingowo np:
-zaakcentowanie tego faktu poprzez umieszczenie stojacych balonów, które w migawkach telewizyjnych sa lepiej widoczne niż  plansze( a tak przy okazji: czy wszystkie firmy których plansze znajduja sie na stadionie płacą z tego tytułu?),
-dlaczego ten fakt (SAKHO) nie został ogłoszony przez speaker przed meczami 

-przeznaczyć wpływy od tego sponsora na dalsze poszukiwania sponsorów/partnerów biznesowych.
Ciekaw jestem w jaki sposób Klub bedzie promował marke SAKHO...., jeżeli firma ta sprzedaje swoje towary na rynku polskim bo ze strony internetowej wynika , że szyje ona na zlecenie innych znanych marek odzieżowych które funkcjonuje poza Polska...
Może poprzez Zagłebie SAKHO chce zaistnieć na rynku polskim 

Kiedyś proponowałem też przeznaczenie tez z każdej wpłaty Miasta np. 2-3% na marketing( materiały informacyjne, promocja,wizyty o potencjalnych partnerów biznesowych itp.
Czy jest jakakolwiek współpraca z Wydziałem Promocji Miasta czy ZIG ( pisał o tym August) 

Szkoda, ze nie ma lub nie znamy planu marketingowego na dziś i na kolejnych kilka lat.
Myśle, że SKZS chętnie włączyłoby się do dyskusji n/t takiego planu i pomocy w jego realizacji.
Strategia sportowa ,organizacyjna, marketingowa koncentrujaca się jedynie  na kolejnym meczu to za mało, jeżeli mamy  ambicje, a jestem przekonany, że LB ma takie,  powrotu do wyższej klasy rozgrywek.