Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52
Łuki19 napisał(a):bo to nie jest napastnik na OE nigdy nie strzelił bramki po swojej akcji zawsze mu ktos pod sama bramke ta piłke dogrywał
Od wczoraj w wielu punktach Krakowa można zobaczyć billboardy, na których Wisła Kraków promuje swoje kwietniowe mecze. Akcja ta ma jednak na celu nie tylko przyciągnięcie kibiców na spotkania z Ruchem Chorzów, Arką Gdynia, Legią Warszawa i Cracovią, ale również jeszcze większe niż do tej pory wypromowanie marki Wisły w świadomości krakowian i nie tylko.
- Chcemy być klubem nie tylko krakowian, ale całej Małopolski - tłumaczy prezes Wisły Kraków, Marek Wilczek. - Stąd nasz pomysł na akcję promocyjną, w której chcemy pokazać, że na naszym stadionie można przeżyć wiele pozytywnych emocji sportowych. Myślimy o przyszłości. Nasz stadion będzie się bowiem systematycznie powiększał i już teraz zastanawiamy się, co zrobić, żeby regularnie go zapełniać.
Niedawno w Niemczech przeprowadzono badania, z których wynika, że mamy 6 milionów kibiców w całej Polsce. To ogromny potencjał i grzechem byłoby go nie wykorzystać. Wilczek dodaje, że akcja ma na celu również poprawę wizerunku klubu, który ostatnio ucierpiał po nieszczęsnym rzucie scyzorykiem na boisko podczas meczu z Odrą Wodzisław. Akcja "Białej Gwiazdy" to nie tylko billboardy. Jej częścią będą również reklamy, które pojawią się w Multikinie, na portalach internetowych, w prasie i radiu, a także na telebimie przy teatrze Bagatela. Tego typu akcje nie są w Polsce nowością. Były przeprowadzane już przez kilka klubów.
Decydował się na nie choćby Lech Poznań czy Zagłębie Lubin. W Gdańsku natomiast jeździł swego czasu specjalny tramwaj w biało-zielonych barwach miejscowej Lechii, zachęcając do przychodzenia na mecze tej drużyny. W Krakowie z akcją na tak szeroką skalę mamy do czynienia po raz pierwszy. To również jeden z elementów walki o kibica. Głównie tego jeszcze niezdecydowanego, na którą stronę Błoń się wybrać. Hasło "Najlepsza piłka w Krakowie", umieszczone na billboardach, nie pozostawia co do tego wątpliwości. Pamiętajmy bowiem, że dzisiejszy kibic to również klient, który może w znaczący sposób zasilić klubową kasę.
BARTOSZ KARCZ - POLSKA Gazeta Krakowska
Tadeusz Wisniewski napisał(a):Przyszlosc naszego Zaglebia - juz dzisiaj widac KIEPSKO - dlaczego zawodnicy
uciekaja z tonacego okretu. To jest tchorzostwo i brak odpowiedzialnosci za to
co sie robilo przez cala runde jesienna i wiosenna w I lidze. Pan KLODA nie zamie-
rza podpisac Ktr bo bedziemy grali w II lidze, a Ruch czeka na naszego zawodnika.
Swiat sie do gory majtkami przewraca. Tylko my prawdziwi Zaglebiacy z krwi i kosci
mozemy liczyc na naszych i to nie zawsze. Irytuje mnie ta sytuacja
jak Wlosi placi DOBRE SIANO to wszyscy lgneli do Zaglebia.
Ten sklad ktory podaja media za Panem Hytrym nie gwarantuja AWANSU po pie-
rwszym roku. A zastem czekamy nastepne 15 lat. mila perspektywa.
Pozdrawiam - Tadeusz
Chociaż teoretycznie sosnowiczanie mogą jeszcze zdobyć 21 punktów, to nikt w klubie nie wierzy już w możliwość utrzymania
MarcelZS napisał(a):ZAMKNIJCIE TEAMT - PRZYSZŁOŚĆ ZAGŁĘBIA - trudno cokolwiek powiedzieć pozytywnego o tym klubie...
Jedyne co ponad miarę mnie zaskakuje to postawa kibiców .... jeśli klub przetrwa to jedynie dzięki nim ..... nam .....
Żenada, Żenada, Żenada .....
.
kanel napisał(a):Płakać mi się chce:(Już psychicznie i nerwowo nie wytrzymuje!!!
Ile upokorzeń może znieść zwykły kibic????
kanel napisał(a):Płakać mi się chce:(Już psychicznie i nerwowo nie wytrzymuje!!!
Ile upokorzeń może znieść zwykły kibic????
Użytkownicy przeglądający ten dział: novack