Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Postprzez Mathof 2008-08-22, 10:03 am

Widocznie nie w pewnym sesie nie mial bym pretensji do nikogo ale krew mnie zalewa jak widze niemoc i karygodne postępowanie Klubu Zagłębie Sosnowiec i UM.
Przeciez ci szmaciaze co sprzedawali mecze z szargali dobre imie naszego klubu.
I znowu wrócilismy do III ligi tam gdzie cała historia korupcyjna sie zaczęła.
I znowu podejrzanie cicho sie robi w Zagłębiu wszytko można by powiedzieć stanęło.
Oby nikomu z Klubu nie przyszło nic głupiego do głowy.
A co do marketingu to oczym tu rozmawiac gdy nawet nie ma tam osoby która jest doświadczona w tym zawodzie.
Jeśli odpowiada im taka sytuacja to powinni powiedzieć jasno i klarownie chcemy III lige i tyle a nie mydlić oczy awansami i zmianami w klubie.
Mathof
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2007-06-07, 1:19 pm


Postprzez PawełK 2008-08-22, 1:26 pm

http://www.zaglebie.sosnowiec.pl/sponsoring.php

Powstał nowy dział na stronie głównej a w nim równiez oferta sponsoringu w wersji polskiej jak i angielskiej. Jeżeli występują w niej jakiekolwiek błędy proszę zgłaszać do mnie na PW. Prośba również do osób znających się na grafice /Corel/ i posiadającej chwilę czasu o kontakt również na PW.
PawełK
pyszałek
 
Posty: 1759
Dołączył(a): 2003-10-20, 3:08 pm
Lokalizacja: Sosnowiec-Środula

Postprzez AdrianDG 2008-08-22, 2:07 pm

trzeba sprobowac zareklamowac te oferte
AdrianDG
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2007-04-10, 10:44 am

Postprzez kanel 2008-08-22, 2:47 pm

http://www.odi.pl/slaskie/sosnowiec/
Wykaz firm z Sosnowca!Nic tylko wysyłać linka z prośbą o zapoznanie się z ofertą!
kanel
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2007-12-19, 11:41 am

Postprzez Mathof 2008-08-22, 3:36 pm

Kanel dobrze powiedziane sponsor sam nie przyjdzie trzeba pukać drzwiami i oknami
Mathof
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2007-06-07, 1:19 pm

Marketing

Postprzez jacek1236 2008-08-22, 3:50 pm

Bardzo fajny pomysł!! Może znajdzie sie jakigolwiek sponsor który bardzo by sie przydał..... Podoba mi sie tez pomysł z drukowaniem plakatów meczowych i rozwieszaniem ich w swojej okolicy bo dzieki temu łatwiej będzie dotrzeć z plakatami w każdy zakątek naszego regionu....
jacek1236
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2008-08-20, 1:53 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Mr. M 2008-08-22, 7:28 pm

Ponieważ niejako zostałem wywołany do tablicy z miłą chęcią odpowiem. Czego to się nie robi dla klubu? Udzielę teraz kilku uwag krytycznych i wskazówek całkowicie darmo. Bo chyba na to działacze liczą.

W takim razie idziemy od początku, po kolei:

Po pierwsze co to za czcionka? Jesteśmy w przedszkolu, czy w poważnej firmie? Jakieś wielkie rozstrzelone kulfony jakbyśmy tą ofertę kierowali do niedowidzących staruszków. Zmienić i to natychmiast. Pomniejszyć do standardowych rozmiarów i użyć Times New Roman lub innej "zgrabnej" czcionki.

Po drugie układ stron. Już dawno odeszło się od układu blokowego (tekst-zdjęcie), o wiele lepiej wizualnie wyglądałoby gdyby zdjęcia zlewały się (miękko przechodziły) w tło tekstu. Pomyślcie o tym.

Po trzecie po co we wstępie wspominacie o stadionie? Wstęp powinie być, tak jak w przypadku pracy magisterskiej czy jakiejkolwiek innej pracy, streszczeniem ujętych dalej zagadnień i zachęceniem do dalszego czytania. Szczerze powiedziawszy mnie po tym wstępie odechciało się czytać kolejnych stron tej "oferty".

Po czwarte: Oprócz spisu osiągnięć klubowych powinny być one opisane w kilku zdaniach. Taki koncentrat informacji na temat tego jak utytułowany jest nasz klub pod, krótką historią byłby o wiele lepszy niż to co prezentujecie w swojej ofercie. Będzie bardziej zachęcający jeśli osiągi ubrane zostaną w odpowiednie słowa niż pusta, sucha tabelka. Tabelka też powinna być dla podsumowania i wyróżnienia najważniejszych osiągów, ale nie można poprzestać tylko na niej.

Po piąte: strona 5 o kibicach. Tekst beznadziejnie rozstrzelony i znowu układ kolumnowy. Aż nie chce się czytać. Powinno być też jakieś zestawienie np. w formie tabeli albo wykresu przedstawiające liczbę widzów w poprzednim sezonie na Ludowym, albo jeśli liczby nie są zbyt zachęcające kilka przykładów (w formie tabeli) gdy bite były rekordy np. mecz ze Śląskiem, Ruchem,o awans z Jagillonią, itp.
Poza tym za wcześnie. Za bardzo skaczecie: historia firmy, klienci (bo kibice są klientami), potem znowu firma i jej produkty. Ułożyć to w bardziej sensownej kolejności wynikającej jedno z drugiego.

Po szóste: Tutaj już nie wytrzymałem nerwowo. po cholerę na stronie szóstej screen strony internetowej? Za takie coś każdy wykładowca marketingu wylałby studenta z egzaminu na zbity pysk. Inna grafika jak najbardziej tak, np. przedstawiająca fragmenty wycinków prasowych z artykułami o klubie albo screen z jakiegoś materiału telewizyjnego (a najlepiej mieszanka kilku takich "wycinków"), ale nie takie coś. Piszecie, że media to dobry sposób na reklamę i obrazujecie to swoją stroną internetową. To prosty sygnał, że inne media nie za bardzo interesują się klubem skoro w prezentacji graficznej nie znaleźliście nic innego jak tylko własną stronę.

Po siódme: Co to za czarny kwadrat z mniejszymi żółtymi?? Gramy w statki czy co? Bardziej czytelnie, bardziej przejrzyście to zróbcie. Dodatkowo powinno to być połączone z poprzednią stroną. Nie wymieniać od myślnika ofert, a potem przedstawiać grafiki. Połączyć to jakoś zgrabnie i będzie o wiele lepiej.

Po ósme: Akademia piłkarska - bardzo dobry pomysł. powinien pojawić się przed kibicami. Znowu skaczecie najpierw przedstawiacie klub, potem ofertę i teraz znowu klub. Wygląda to tak jakby było to robione na zasadzie "co mi się przypomni to napiszę, mniejsza z tym w jakiej kolejności". Taki produkt jak AKADEMIA PIŁKARSKA powinien się znaleźć na samym początku stron, na których wymieniane są nasze atuty.

Po dziewiąte: A może tak jakieś ceny za reklamę w tej ofercie? ile za co? Oferta na tym polega między innymi, a to co prezentujecie teraz to zwykła ulotka reklamowa.

Po dziesiąte: A może jakieś pakiety? np. Baner na stadionie+logo na spodenkach+coś tam jeszcze przez sezon kosztuje tyle i tyle (trochę mniej niż gdyby było osobno). Taki pakiet powinien być tak skonstruowany by potencjalny sponsor chciał wykupić ich jak najwięcej albo jak najkorzystniejsze. Pakiety powinny być też zróżnicowane cenowo i "ofertowo". Każdy powinien zawierać inną propozycję za inną cenę by mogli tutaj znaleźć coś dla siebie i mniejsi sponsorzy i wielkie koncerny. Proponuję opracować pakiet główny np. z logo na zegarze, banerami na stadionie, reklamą na koszulkach, autokarze itp. oraz kilka towarzyszących pakietów pośrednich np. taki jak wymieniony w punkcie dziewiątym.

Po jedenaste: W w/w pakietach i w ogóle w ofercie powinno się też znaleźć coś takiego jak wizerunek, użyczenie wizerunku piłkarzy, np. w pakiecie z banerem i spodenkami oferujemy możliwość wykorzystywania w reklamach i akcjach promocyjnych wizerunków piłkarzy, ich twarzy. Dodatkowo np. występy, czy udział piłkarzy w akcjach promocyjnych, bankietach (przykładowo prawo do wykorzystania wizerunku trzech piłkarzy do reklamy plus udział tych piłkarzy w bankietach i akcjach promocyjnych, z zastrzeżeniem ich ilości i częstotliwości). To spowoduje, że taki sponsor bliżej zwiąże się z klubem. Zacznie być z nim utożsamiany poprzez właśnie twarze piłkarzy, trenerów, gwiazd zespołu. To o wiele bardziej scementuje więzi niż tylko reklama i nic poza tym.

Po dwunaste: Nie wysyłać linków, nie robić wsi. Wydrukować na kredowym papierze i rozesłać listownie. Sposób droższy ale o wiele bardziej profesjonalny niż wysłanie maila z linkiem.

Ogólnie ofertę oceniam na 3 z minusem. Widziałem o wiele lepsze oferty klubów z naszego województwa, a nie zapominajmy, że to nasza konkurencja w walce o sponsorów.

I jeszcze jedno. Urządzić jakiś bankiet, spotkanie na które zaproszeni zostaną przedstawiciele największych firm w regionie. Tylko na miłość boską niech to nie będzie wykład albo sucha prezentacja. Zrobić coś w stylu dużego przyjęcia połączonego z małym i subtelnym pokazem oferty. I zadbać by każdy przy wyjściu dostał ofertę w obydwu językach (pomyśleć też o wersji niemieckiej. Też może się przydać).


Tak to widzi człowiek, który skończył studia z marketingu i napisał magisterkę z marketingu sportu. Nie musicie się zgadzać ze mną w każdej mej opinii, ale chyba przyznacie, że niektóre uwagi są bardzo cenne i trafne.

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość.
Mr. M
 
Posty: 76
Dołączył(a): 2007-08-07, 5:12 pm
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postprzez Mathof 2008-08-22, 8:54 pm

Stary na etat idz do Zagłębia a nie mecz sie tutaj bo i tak twe slowa niczym groch o sciane..
Mathof
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2007-06-07, 1:19 pm

Postprzez turku 2008-08-22, 9:24 pm

Wg mnie powinny byc do oferty dodane jakieś dane statystyczne, szczególnie o tych kibicach. Mnie wyskoczyło na początku że mam błąd jakiś z czcionką no coś taiego nie powinno sie zdarzyć.

Kolejna rzecz to opis kibiców w wersji poskiej jest tak napaćkany że tego się czytac nie da.
Następna rzecz powinno być porówniae kilku klubów.
Zagłębia z ruchem gieksą czy innymi śląskimi klubami oczywiście takie porównia w których my cwychodzimy korzystnie.
Np większa liczba kibiców, więcej trofeów. Np. dane statystyczne porównujące liczbe libiców zwykłe słupkowe wykresy w miejscu gdzie kibice są opisywani. Albo liczba miast które kibicują Zagłębiu.

Takie dane które prosto w oczy się rzucą.
Nie we wszyskich firmach są super komputery, na moim w miare nie starym lapropie troszkę to przycinało, może da się coś z tym zrobić.
To takie uwagi na sam początek.
turku
 
Posty: 1004
Dołączył(a): 2007-04-21, 6:38 pm
Lokalizacja: Pogoń

Postprzez Mr. M 2008-08-22, 9:42 pm

Mathof napisał(a):Stary na etat idz do Zagłębia a nie mecz sie tutaj bo i tak twe slowa niczym groch o sciane..


Przeczytaj mój poprzedni post. Myślisz że nie próbowałem? Próbowałem za Rudego, za Baczyńskiego, za Barana i za Hytrego. Ale najwidoczniej klub nie jest zainteresowany współpracą ze mną, dlatego muszę się produkować tutaj.

A wracając do oferty to przez te parę godzin wpadło mi do głowy jeszcze kilka pomysłów ale w klubie mieliby za dobrze jakbym wszystkie tutaj opisał.

Podam tylko jeden. Zastanawia mnie dlaczego wszystko w ofercie jest bezosobowo jako zarząd. Czy nie lepiej wyglądałoby jakby jedną stronę poświęcić na wypowiedź właściciela albo prezesa, który opowie coś o klubie pokaże jakie ciężkie chwile przeżywał w ostatnim roku i jak to ciężką i mozolną pracą obecnych działaczy wychodzi na prostą? Brakuje mi tu właśnie takiej lub w podobnym tonie wypowiedzi kogoś z władz klubu.

Chociaż jeśli chodzi o prezesa Hytrego to może lepiej, że nie zdecydowano się na taki zabieg? Panie prezesie gorąco do Pana apeluję (chociaż mam wrażenie, że ktoś "ochroni" Pana przed mymi słowami). Niech przed każdym wywiadem udzielanym mediom konsultuje Pan zagadnienia i sposób wypowiedzi z rzecznikiem prasowym bo czasami żal czytać. A jeśli korzysta Pan z porad i podpowiedzi rzecznika to albo niech poświęcą Panowie więcej czasu na "ćwiczenie" udzielania wywiadów albo niech zmieni Pan rzecznika.

Pozdrawiam.
Mr. M
 
Posty: 76
Dołączył(a): 2007-08-07, 5:12 pm
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postprzez dzenx 2008-08-23, 9:42 am

Moze trzeba pokazc cos na meczu jakies transparety napisy na siatach no nieiwme zeby klub to zobaczyl czego tak naprawde chcemy?
dzenx
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2007-06-13, 10:58 am
Lokalizacja: DG

Postprzez Mathof 2008-08-23, 10:42 am

Mr. M napisał(a):
Mathof napisał(a):Stary na etat idz do Zagłębia a nie mecz sie tutaj bo i tak twe slowa niczym groch o sciane..


Przeczytaj mój poprzedni post. Myślisz że nie próbowałem? Próbowałem za Rudego, za Baczyńskiego, za Barana i za Hytrego. Ale najwidoczniej klub nie jest zainteresowany współpracą ze mną, dlatego muszę się produkować tutaj.

A wracając do oferty to przez te parę godzin wpadło mi do głowy jeszcze kilka pomysłów ale w klubie mieliby za dobrze jakbym wszystkie tutaj opisał.

Podam tylko jeden. Zastanawia mnie dlaczego wszystko w ofercie jest bezosobowo jako zarząd. Czy nie lepiej wyglądałoby jakby jedną stronę poświęcić na wypowiedź właściciela albo prezesa, który opowie coś o klubie pokaże jakie ciężkie chwile przeżywał w ostatnim roku i jak to ciężką i mozolną pracą obecnych działaczy wychodzi na prostą? Brakuje mi tu właśnie takiej lub w podobnym tonie wypowiedzi kogoś z władz klubu.

Chociaż jeśli chodzi o prezesa Hytrego to może lepiej, że nie zdecydowano się na taki zabieg? Panie prezesie gorąco do Pana apeluję (chociaż mam wrażenie, że ktoś "ochroni" Pana przed mymi słowami). Niech przed każdym wywiadem udzielanym mediom konsultuje Pan zagadnienia i sposób wypowiedzi z rzecznikiem prasowym bo czasami żal czytać. A jeśli korzysta Pan z porad i podpowiedzi rzecznika to albo niech poświęcą Panowie więcej czasu na "ćwiczenie" udzielania wywiadów albo niech zmieni Pan rzecznika.

Pozdrawiam.



No tak poco dobry człowiek od marketingu, jeszcze znajdzie sponsora.
Mathof
 
Posty: 119
Dołączył(a): 2007-06-07, 1:19 pm

Postprzez Mr. M 2008-08-24, 8:00 am

Mathof napisał(a):
No tak poco dobry człowiek od marketingu, jeszcze znajdzie sponsora.


Mam wrażenie, że to Twoja ocena mojej osoby. Jeśli tak to dziękuję bardzo. Nie jestem dobry, jestem po prostu obeznany w temacie. A autor tej "oferty" odpowiedział na moje uwagi jednak na PW. Nie wnikam dlaczego unikał publicznego forum, jednak dostał ode mnie odpowiedź na swoje kontrargumenty. Jeśli trzeba będzie przytoczę całą wymianę uprzejmości tutaj jednak nie zamierzam już więcej nic podpowiadać. Dobre czasy się skończyły, skoro klub nie chciał przyjąć mojej pomocy gdy oferowałem ją bezinteresownie.

Pozdrawiam
Mr. M
 
Posty: 76
Dołączył(a): 2007-08-07, 5:12 pm
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Postprzez psv 2008-08-25, 9:18 am

Mr. M napisał(a):Ponieważ niejako zostałem wywołany do tablicy z miłą chęcią odpowiem. Czego to się nie robi dla klubu? Udzielę teraz kilku uwag krytycznych i wskazówek całkowicie darmo. Bo chyba na to działacze liczą.

W takim razie idziemy od początku, po kolei:

Po pierwsze co to za czcionka? Jesteśmy w przedszkolu, czy w poważnej firmie? Jakieś wielkie rozstrzelone kulfony jakbyśmy tą ofertę kierowali do niedowidzących staruszków. Zmienić i to natychmiast. Pomniejszyć do standardowych rozmiarów i użyć Times New Roman lub innej "zgrabnej" czcionki.

Po drugie układ stron. Już dawno odeszło się od układu blokowego (tekst-zdjęcie), o wiele lepiej wizualnie wyglądałoby gdyby zdjęcia zlewały się (miękko przechodziły) w tło tekstu. Pomyślcie o tym.

Po trzecie po co we wstępie wspominacie o stadionie? Wstęp powinie być, tak jak w przypadku pracy magisterskiej czy jakiejkolwiek innej pracy, streszczeniem ujętych dalej zagadnień i zachęceniem do dalszego czytania. Szczerze powiedziawszy mnie po tym wstępie odechciało się czytać kolejnych stron tej "oferty".

Po czwarte: Oprócz spisu osiągnięć klubowych powinny być one opisane w kilku zdaniach. Taki koncentrat informacji na temat tego jak utytułowany jest nasz klub pod, krótką historią byłby o wiele lepszy niż to co prezentujecie w swojej ofercie. Będzie bardziej zachęcający jeśli osiągi ubrane zostaną w odpowiednie słowa niż pusta, sucha tabelka. Tabelka też powinna być dla podsumowania i wyróżnienia najważniejszych osiągów, ale nie można poprzestać tylko na niej.

Po piąte: strona 5 o kibicach. Tekst beznadziejnie rozstrzelony i znowu układ kolumnowy. Aż nie chce się czytać. Powinno być też jakieś zestawienie np. w formie tabeli albo wykresu przedstawiające liczbę widzów w poprzednim sezonie na Ludowym, albo jeśli liczby nie są zbyt zachęcające kilka przykładów (w formie tabeli) gdy bite były rekordy np. mecz ze Śląskiem, Ruchem,o awans z Jagillonią, itp.
Poza tym za wcześnie. Za bardzo skaczecie: historia firmy, klienci (bo kibice są klientami), potem znowu firma i jej produkty. Ułożyć to w bardziej sensownej kolejności wynikającej jedno z drugiego.

Po szóste: Tutaj już nie wytrzymałem nerwowo. po cholerę na stronie szóstej screen strony internetowej? Za takie coś każdy wykładowca marketingu wylałby studenta z egzaminu na zbity pysk. Inna grafika jak najbardziej tak, np. przedstawiająca fragmenty wycinków prasowych z artykułami o klubie albo screen z jakiegoś materiału telewizyjnego (a najlepiej mieszanka kilku takich "wycinków"), ale nie takie coś. Piszecie, że media to dobry sposób na reklamę i obrazujecie to swoją stroną internetową. To prosty sygnał, że inne media nie za bardzo interesują się klubem skoro w prezentacji graficznej nie znaleźliście nic innego jak tylko własną stronę.

Po siódme: Co to za czarny kwadrat z mniejszymi żółtymi?? Gramy w statki czy co? Bardziej czytelnie, bardziej przejrzyście to zróbcie. Dodatkowo powinno to być połączone z poprzednią stroną. Nie wymieniać od myślnika ofert, a potem przedstawiać grafiki. Połączyć to jakoś zgrabnie i będzie o wiele lepiej.

Po ósme: Akademia piłkarska - bardzo dobry pomysł. powinien pojawić się przed kibicami. Znowu skaczecie najpierw przedstawiacie klub, potem ofertę i teraz znowu klub. Wygląda to tak jakby było to robione na zasadzie "co mi się przypomni to napiszę, mniejsza z tym w jakiej kolejności". Taki produkt jak AKADEMIA PIŁKARSKA powinien się znaleźć na samym początku stron, na których wymieniane są nasze atuty.

Po dziewiąte: A może tak jakieś ceny za reklamę w tej ofercie? ile za co? Oferta na tym polega między innymi, a to co prezentujecie teraz to zwykła ulotka reklamowa.

Po dziesiąte: A może jakieś pakiety? np. Baner na stadionie+logo na spodenkach+coś tam jeszcze przez sezon kosztuje tyle i tyle (trochę mniej niż gdyby było osobno). Taki pakiet powinien być tak skonstruowany by potencjalny sponsor chciał wykupić ich jak najwięcej albo jak najkorzystniejsze. Pakiety powinny być też zróżnicowane cenowo i "ofertowo". Każdy powinien zawierać inną propozycję za inną cenę by mogli tutaj znaleźć coś dla siebie i mniejsi sponsorzy i wielkie koncerny. Proponuję opracować pakiet główny np. z logo na zegarze, banerami na stadionie, reklamą na koszulkach, autokarze itp. oraz kilka towarzyszących pakietów pośrednich np. taki jak wymieniony w punkcie dziewiątym.

Po jedenaste: W w/w pakietach i w ogóle w ofercie powinno się też znaleźć coś takiego jak wizerunek, użyczenie wizerunku piłkarzy, np. w pakiecie z banerem i spodenkami oferujemy możliwość wykorzystywania w reklamach i akcjach promocyjnych wizerunków piłkarzy, ich twarzy. Dodatkowo np. występy, czy udział piłkarzy w akcjach promocyjnych, bankietach (przykładowo prawo do wykorzystania wizerunku trzech piłkarzy do reklamy plus udział tych piłkarzy w bankietach i akcjach promocyjnych, z zastrzeżeniem ich ilości i częstotliwości). To spowoduje, że taki sponsor bliżej zwiąże się z klubem. Zacznie być z nim utożsamiany poprzez właśnie twarze piłkarzy, trenerów, gwiazd zespołu. To o wiele bardziej scementuje więzi niż tylko reklama i nic poza tym.

Po dwunaste: Nie wysyłać linków, nie robić wsi. Wydrukować na kredowym papierze i rozesłać listownie. Sposób droższy ale o wiele bardziej profesjonalny niż wysłanie maila z linkiem.

Ogólnie ofertę oceniam na 3 z minusem. Widziałem o wiele lepsze oferty klubów z naszego województwa, a nie zapominajmy, że to nasza konkurencja w walce o sponsorów.

I jeszcze jedno. Urządzić jakiś bankiet, spotkanie na które zaproszeni zostaną przedstawiciele największych firm w regionie. Tylko na miłość boską niech to nie będzie wykład albo sucha prezentacja. Zrobić coś w stylu dużego przyjęcia połączonego z małym i subtelnym pokazem oferty. I zadbać by każdy przy wyjściu dostał ofertę w obydwu językach (pomyśleć też o wersji niemieckiej. Też może się przydać).


Tak to widzi człowiek, który skończył studia z marketingu i napisał magisterkę z marketingu sportu. Nie musicie się zgadzać ze mną w każdej mej opinii, ale chyba przyznacie, że niektóre uwagi są bardzo cenne i trafne.

Pozdrawiam i polecam się na przyszłość.


Czy ktoś z klubu mógłby publicznie odnieść się do w/w tekstu
psv
 
Posty: 325
Dołączył(a): 2007-02-22, 10:49 pm
Lokalizacja: Sosnowiec Pogoń

Postprzez werty2 2008-08-25, 10:04 am

A po co sie będzie odnosil jak Pawełek i Adaś wiedza wszystko najlepiej :D
werty2
 
Posty: 228
Dołączył(a): 2008-08-17, 10:28 am
Lokalizacja: Będzin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników