Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez czarodziej 2011-06-26, 1:16 pm

Przyczyna jest prosta. Czekałem spokojnie na koniec sezony, aby zobaczyć jakie będą kroki Pana Prezesa. Tylko obecne jego działanie utwierdziło mnie w dobrej analizie. :zolta:
czarodziej
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2011-06-21, 5:24 pm


Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-06-26, 1:36 pm

czarodziej napisał(a):Przyczyna jest prosta. Czekałem spokojnie na koniec sezony, aby zobaczyć jakie będą kroki Pana Prezesa. Tylko obecne jego działanie utwierdziło mnie w dobrej analizie. :zolta:

No i błąd bo równie dobrze można odnieśc wrażenie, że komuś zależy na tym aby teraz zdykredytować Adamczyka aby łatiej go usunąć. Choć fakt, podstawa do tego jest.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez czarodziej 2011-06-26, 4:31 pm

Po pierwsze to nie za bardzo mi zależy na tym aby zdyskredytować Prezesa, ponieważ czasu na odrodzenie piłki w Zagłębiu jest coraz mniej. Chciałbym jedynie, aby n ie myślał że ludzie nie wiedzą o co chodzi i zawsze będą mu patrzeć na ręce. Jeżeli uczciwie i rzetelnie podejdzie do sprawy, to klub może na tym tylko zyskać.
czarodziej
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2011-06-21, 5:24 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2011-07-02, 11:45 am

Czy w Sosnowcu nie ma 200 firm które miesiecznie będą przekazywały PLN 100,00, a może więcej, ( 200x100x12=PLN 240.000( rocznie) , ale oczywiście trzeba coś ( pisałem o formach na forum) zaproponować w zamian.
Wierzę, że nowa osoba odpowiedzialna za marketing rozważy wszystkie propozycje które były zgłaszane przez kibiców.
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez jondek 2011-07-02, 11:53 am

Stówke miesięcznie,to od biedy ja moge przekazywać,chociaż nie mam firmy.Dla małej nawet firemki,tysiąc złotych to wydaje mi się "pryszcz" ;-).Tylko trzeba ich przekonać i zagwarantować że kasa nie pójdzie na "bzdety"czyt.podwyzki dla kadry kierowniczej,dziwne firmy marketingowe itp. :redface:
jondek
 
Posty: 1263
Dołączył(a): 2010-10-14, 11:34 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-07-02, 12:17 pm

bbartek napisał(a):Czy w Sosnowcu nie ma 200 firm które miesiecznie będą przekazywały PLN 100,00, a może więcej, ( 200x100x12=PLN 240.000( rocznie) , ale oczywiście trzeba coś ( pisałem o formach na forum) zaproponować w zamian.
Wierzę, że nowa osoba odpowiedzialna za marketing rozważy wszystkie propozycje które były zgłaszane przez kibiców.


Jak lokalni przedsiębiorcy byli jakiś czas temu rozmawiać z Książkiem to gośc ich jedynie zwyzywał.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Qcu20 2011-07-02, 1:34 pm

To przeznaczcie sobie 100 zł miesięcznie x 12 miesięcy ( 1200 ) rocznie na klub dobrowolnie, nie dostając nic w zamian. Co klub może zaproponować?
Dajmy na to sklep spożywczy?

"Za zakupy powyżej 30 zł dostaniesz szalik Zagłębia bądź bilet na mecz Zagłębia"?

Trzeba wiedzieć na co wydaje się te pieniądze, bo chętni się znajdą, żeby je dać, tylko cel ma być szczytny i wart tego.

Pamiętam sytuacje sprzed dwóch lat jak tata wpłacił 500 zł na rzecz jakiegoś szpitala ( chodziło o pieniądze na leczenie raka dla dzieci tego szpitala ), bo przyszedł przedstawiciel i mój tata się zgodził, chciał jednak fakturę po 2 tygodniach.
Jakież było Jego zdziwienie, gdy na fakturze były dwa podmioty:
- pierwszy - szpital, który dostał 200 zł
- i firma, która tym się zajmuje

Trochę się wkurzył, bo przecież pytał, czy wszystkie pieniądze idą na dzieci, zażądał zwrotu ( i się nie dziwię ) a całe 500 zł wpłacił na konto szpitala.

Ot, taka mała anegdota;)
Qcu20
 
Posty: 458
Dołączył(a): 2010-05-11, 8:42 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez django 2011-07-02, 2:07 pm

Taka jest cena "wyprowadzenia marketingu na zewnątrz". Nikt nie będzie szukał sponsorów za darmo, tylko za prowizję. To i tak lepsza opcja, bo pieniądze uzależnione są od wyników. Oczywiście jeżeli to działa tak jak powinno, a nie tak jak w Zagłębiu.
django
 
Posty: 4015
Dołączył(a): 2007-01-09, 12:27 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-09-14, 7:26 am

Hokeiści są kolejnym sosnowieckim klubem, który rezygnuje z historycznego znaku - trójkolorowego trójkąta. Takie są skutki pozostawienia logo w rękach kibica. Władze miasta powinny jak najszybciej przejąć historyczny herb - pisze Wojciech Todur
Nad Brynicą co Zagłębie to inny herb. Piłkarze, koszykarze, szczypiorniści, a teraz także hokeiści - każdy odwołuje się do innego logo. Jeszcze w latach 80. to byłoby nie do pomyślenia. Wszystkie sosnowieckie drużyny, które miały w nazwie Zagłębie, szczyciły się trójkątem z trzema zębami, którego historia sięga czasów przedwojennej Unii.

Od roku 1997 herb jest własnością kibica. Dariusz Kisiel opatentował znak z kilku powodów. Raz - nikt z działaczy się nim nie interesował. Dwa - obawiał się, że ktoś go uprzedzi i trójkąt dostanie się w niepowołane ręce. Trzy - wymyślił, że będzie zarabiać na sprzedaży pamiątek opatrzonych herbem.

Kisiel nie przewidział tylko, że logo w jego rękach zacznie tracić na znaczeniu. Klubowi działacze nie chcą układać się z kibicem, nawet jeżeli ten chce oddać herb w użytkowanie za darmo, a zyski czerpać tylko ze sprzedaży pamiątek.

Sytuacja jest chora. Kolejne kluby dokonują graficznych poprawek, by nie podpaść Urzędowi Patentowemu i nie naruszyć praw własności kibica. Kluby ryzykują, bo nikt nie chce - jak to określił jeden z działaczy - być zakładnikiem Kisiela. Właściciel znaku jest tą sytuacją zmęczony, kibice zdezorientowani.

Rozwiązanie jest jedno. Miasto musi przejąć znak Zagłębia. Dotąd konkretną propozycję zakupu logo złożył Kisielowi tylko były prezes piłkarzy Marek Adamczyk. Kwota 5 tys. zł za prawa do znaku jednak tylko rozbawiła właściciela.

Ile jest warte logo Zagłębia? Kisiel twierdzi, że się nad tym nigdy nie zastanawiał. Podpowiedzi można poszukać w Łodzi, gdzie kilka dni temu znak ŁKS-u został wylicytowany za 53 tys. zł.

Kisiel podkreśla, że jest gotowy do rozmów. Więcej, sam do nich zachęca. Władze miasta, które już mają 100 procent akcji w hokejowej spółce, a już za chwilę nie będą się też dzielić władzą w klubie piłkarskim, nie powinny zwlekać. W przeciwnym wypadku słynny trójkąt niedługo będzie można oglądać tylko w sklepie kibica.


Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice


Więcej... http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... z1XuCf1lev
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez jls 2011-09-14, 10:45 am

Niestety sprawdza się to o czym pisałem na temat p. Kisiela parę lat temu.
Więcej pazerności i cwanictwa niż zdrowego rozsądku.
jls
 
Posty: 509
Dołączył(a): 2006-06-07, 12:29 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-09-14, 1:06 pm

O czyms takim swego czasu "marzyłem":

Polonia Bytom nawiązała współpracę z Realem

Nie chodzi jednak o słynny klub z Madrytu, ale o...
... bytomski hipermarket. Od października w sklepie mają być sprzedawane bilety na mecze Polonii. W Realu już funkcjonuje stanowisko, na którym można zakupić wszelkiego rodzaju gadżety i pamiątki bytomskiego klubu. Polonia stara się także, aby Real został jej sponsorem.




Więcej... http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... z1XvaF1KK4
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez uzielone 2011-09-14, 3:51 pm

August napisał(a):O czyms takim swego czasu "marzyłem":

Polonia Bytom nawiązała współpracę z Realem

Nie chodzi jednak o słynny klub z Madrytu, ale o...
... bytomski hipermarket. Od października w sklepie mają być sprzedawane bilety na mecze Polonii. W Realu już funkcjonuje stanowisko, na którym można zakupić wszelkiego rodzaju gadżety i pamiątki bytomskiego klubu. Polonia stara się także, aby Real został jej sponsorem.




Więcej... http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35 ... z1XvaF1KK4


W naszej sytuacji musiałyby to być wejściówki na mecz na zasadach "cyrkowych", rozdawane przy kasach w marketach i dyskontach gdzie dorosły płaci w kasie za bilet a dzieci lub żona wchodzą za free. ;-)
uzielone
 
Posty: 283
Dołączył(a): 2008-10-20, 7:00 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Marketing klubu

Postprzez Lars 2011-11-23, 1:21 pm

Kibice portugalskiej Benfiki Lizbona mają dodatkową możliwość zademonstrowania przywiązania do barw klubowych. Benfika wprowadziła na rynek własną linię prezerwatyw.

Prezerwatywy firmowane przez Benfikę występują w 12 rodzajach. Nie brakuje sloganów zapewniających o unikalności produktu, a także zapewnienia, że "najlepszą obroną jest atak".

Na opakowaniach nie brakuje herbu klubowego, a nawet łacińskiej sentencji "E pluribus unum", czyli "Z wielu jeden". Niektóre opakowania przypominają z kolei o pierwszym triumfie Benfiki w europejskich pucharach w 1961 roku.

źródło: onet.pl

:)
MOJE SERCE JEST CZERWONO ZIELONO BIAŁE
Lars
 
Posty: 2259
Dołączył(a): 2003-01-15, 9:34 am

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2011-11-30, 11:29 am

Kumpel przed chwilą dał mi cynk abym zajrzał na stronę Niwki.(www.aksniwka.com). I co tam widzę ? Nastepujące info:
"Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż naszym nowym głównym sponsorem został Katowicki Holding Węglowy. Umowa została podpisana do końca 2012 roku z możliwością przedłużenia na lata kolejne (...)"

Jest jeszcze wywiad z Dyrektorem odpowiedzilnym za marketing i promocję, a w nim:

"(...) W najbliższym czasie ruszy zapowiadany jakiś czas temu Klub 100, którego celem będzie wpieranie klubu zarówno przez osoby indywidualne jak i firmy. Pozwoli nam to na zacieśnienie więzi z klubem a warto podkreślić ,że chcemy budować długofalowe relacje. Jeszcze w tym roku uruchomiony zostanie także sklepik klubowy. Początkowo zakap pamiątek klubowych możliwy będzie przez internet i w klubie a od pierwszego meczu rundy rewanżowej także podczas meczy na naszym stadionie. (...)"

Wchodzę na zakładkę tzw. klubu 100:
"Idea "KLUBU 100"

Zarząd AKS Niwka Sosnowiec pragnie zgromadzić wokół dobrze prosperującego V-ligowca ludzi i sponsorów, którym nie jest obojętny los klubu z 95-letnią tradycją. Zapraszamy sponsorów, przedsiębiorców, firmy oraz osoby prywatne do udziału w tej inicjatywie, która nosi nazwę "KLUB 100". Klubowicze otrzymują karty członkowskie i zobowiązują się do regularnego, comiesięcznego przekazywania środków finansowych na rzecz naszego klubu.

"KLUB 100" wspomaga piłkarską drużynę AKS Niwka Sosnowiec, która obecnie występuje w V lidze. Wierzymy jednak, że dzięki pomocy i zaangażowaniu przychylnych nam ludzi w niedługim czasie będziemy mogli cieszyć się wspólnie z długo wyczekiwanego awansu naszej drużyny do IV ligi.

„KLUB 100” to nie tylko zobowiązania – to także wiele korzyści i przywilejów, o których poinformujemy wkrótce."

Aby wstąpić do „KLUBU 100” należy wypełnić deklarację członkowską. Miesięczna opłata za członkostwo w „KLUBIE 100” wynosi minimum 50 zł i należy ją uiścić na specjalnie do tego przeznaczony rachunek bankowy. Członkowie „KLUBU 100” zostaną umieszczeni na liście klubowej (zgodnie z życzeniem), która będzie na bieżąco do wglądu zarówno w klubie jak i na oficjalnie stronie internetowej klubu w specjalnie przygotowanej do tego celu zakładce.

Mówiąc krótko: Brawo Niwka. Oby się nie okazało, że AKS znów będzie pierwszym klubem w Mięscie i nie tylko.
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2011-12-14, 6:51 pm

Uczniowie z Sosnowca zwiedzali gliwicki stadion

Data: 17:59, 2011-12-14

Wtorek na stadionie gliwickiego Piasta przebiegał dosyć energicznie. Na nowoczesnym obiekcie goszczono uczniów liceum ogólnokształcącego z Sosnowca. Interesantom towarzyszyły kamery telewizyjne!

Głównym oprowadzającym młodych ludzi po obiekcie był menadżer klubu, Janusz Bodzioch. Były zawodnik Piasta zapoznał uczniów z zakamarkami stadionu, przedstawił jak funkcjonuje klub na płaszczyźnie transferowej. Nie obyło się też bez wizyty w ekskluzywnej strefie VIP, która, mimo niedługiej historii, gościła wiele osobowości.

Z kolei kwestią sportową i codziennym funkcjonowaniem klubu zajęli się prezes, Józef Drabicki wraz z Dariuszem Dudkiem, asystentem pierwszego trenera. Nie zabrakło wątków dotyczących życia prywatnego i przebytej karierze piłkarskiej byłego obrońcy m.in. Odry Wodzisław Śląski.

Nie obyło się bez wizyty na zajęciach niebiesko-czerwonych pod czujnym okiem trenera Marcina Brosza. Uczniowie z Sosnowca przekonali się, jak ciężko zawodnicy trenują, aby wciąż być w formie.

Podczas całej wizyty gościom towarzyszyły kamery stacji telewizyjnej TVP Katowice.

http://sportslaski.pl/uczniowie-z-sosno ... ,info.html

Może mi ktoś odpowiedzieć...... :czerwona: CO ZA IDIOTA MIAŁ TAKI POMYSŁ, ŻEBY JECHAĆ Z SOSNOWIECKĄ MŁODZIEŻĄ PROMOWAĆ HANYSOWSKI KLUB ? :!: ? :!: ? :!: ? :!: ? :!: ? :kiepsko: :redface: :twisted:
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7098
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Tom