Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2019-01-17, 3:31 pm

Zagłębie uhonorowało swojego wiernego kibica

Marcin Jaroszewski, prezes Zagłębia wręczył Marianowi Matyskowi, wiernemu kibicowi sosnowieckiego klubu dedykowaną koszulkę meczową z nazwiskiem i napisem 63 lata z Zagłębiem. Tyle lat pan Marian chodzi na mecze, wspiera swój ukochany klub.

Pan Marian Matysek jako pierwszy kupił karnet na nową rundę rozgrywkową, dając do zrozumienia innym kibicom, że nawet w najtrudniejszych chwilach powinno się wspierać Zagłębie.

- Wszystkim nam zrobiło się bardzo miło, kiedy dowiedzieliśmy się, że Pan Marian już 63 lata kibicuje Zagłębiu. Gdzieś nawet przeczytałem, że powinien dostać karnet za darmo, ale okazało się, że to... bardzo świadomy kibic. Cieszy się, że może wspomóc klub, doskonale wie jak to działa, że kluby żyją właśnie z kibiców. Może i powinien w tym względzie być przykładem, szczególnie dla wielu "w krawatach" z przerostem własnej... ważności. Oczywiście nie mogło się obyć bez prezentu od nas. Panu Marianowi życzymy 100 lat kibicowania naszym barwom - podsumował prezes Marcin Jaroszewski.

- Ta koszulka to dla mnie wspaniały prezent. Jak będzie lato i temperatura wysoka to na pewno będę się pojawiał na meczach w tej koszulce. Dziękuję klubowi za pamięć! - wzruszonym głosem mówi 73-letni wierny kibic sosnowieckiego klubu, który jako 10-latek oglądał na al. Mireckiego w 1955 r. historyczny mecz Stali z CWKS-em Warszawa (obecnie Legia). To właśnie wtedy nasza drużyna była najbliżej mistrzostwa Polski. Skończyło się remisem 1:1 i tytułem wicemistrza Polski, ale pan Marian jest przekonany, że tłuste lata sosnowieckiej piłki jeszcze wrócą.

http://zaglebie.eu/aktualnosci/5458-zag ... ego-kibica
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 6778
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra


Re: Marketing klubu

Postprzez Blajpios 2019-01-17, 4:32 pm

powyższy wpis - to naprawdę sympatycznej sprawy dotyczy! Miła atmosfera, która przy tej okazji powstała, to najważniejsze. Dobrze też, że pomyślano w Klubie również o zafundowaniu tego karnetu, bo to było oczywiste, ale przecież nie zawsze wszystko, co oczywiste do wszystkich dociera, natomiast tak rozumiem delikatny sygnał Prezesa, że faktycznie o tym pomyślano - a odpowiedzią jeszcze bardziej sympatyczną Pana M. Matyska było, że on samemu jak zawsze chce kupić karnet, jak zawsze pokazując swoje "bycie w Zagłębiu". Pewnie drobna z tej perspektywy lat i kosztów pamiątka - dedykowana koszulka meczowa - jednak faktycznie będzie miłą i ważną pamiątką dla Seniora, choćby gdy sobie spojrzy na nią u siebie w domu a także, gdy choćby pod jakąś kurtką, ale w czasie meczu będzie w niej czuł się naprawdę ważnym "dwunastym zawodnikiem" Zagłębia!
Blajpios
 
Posty: 3073
Dołączył(a): 2004-07-08, 9:54 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2019-02-03, 5:41 pm

O Wiśle można dotąd śmiało pisać ze to patologia . Jednak wyglada ze najgorsze maja za sobą i jest szansa ze jednak dostaną licencje na nowy sezon . Powoli zaczynam nawet im zazdrościć bo ich akcje sprzedaży karnetów czy popularyzacji wśród kibiców to nasz prezes śmiało mógłby kopiować . Gość który organizuje kasę dla klubu robi zdjęcia z politykami którzy z dwuch najgorszych opcji kupili karnet i zgodnie kibicują , a teraz będzie sam sprzedawał karnety siedząc na kasie . To już standardy o których w Sosnowcu nawet ciężko marzyć . A szkoda bo stadion nie jest pełny i pomimo ostatniej pozycji możnaby się postarać . Nie wiem jak prezentacja ale powinna reklama ruszyć z kopyta a tu cichosza . Rusza wiosna nowa nadzieja a klubie mróz marketingowy . Jakieś koszulki z nowymi nazwiskami , flagi , proporczyki och nic się nie zmienia . Coś rzuciło mi się w oczy ze bodaj amazon wyprodukuje koszulki z każdym wzorem choćby jedna sztukę . Wystarczyło się z nimi dogadać i nawet przy minimalnym zysku machnąć z tysiąc a jak będzie z logo sponsora to drugi i rozdać na meczu . Ech marzenia marzenia .
Tomcjo
 
Posty: 6989
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez Blajpios 2019-02-04, 11:10 pm

Tak dla dopełnienia całości. Czy Memoriał Wł. Mazura ma jeszcze jakiś związek z klubem? Czy już wręcz klubowi to wróg? Czy może - po prostu zrobione było to bez rozgłosu, ale jednak jakoś połączono rozgrywany 3 lutego Memoriał z odbytą 3 II prezentacją drużyny i z rozegranym tegoż samego dnia sparingiem? Myżślę, że kierunek pójścia do młodych talentów jest dobrym rozwiązaniem, tym bardziej, że przecież młodo zmarł Wł. Mazur, więc może być patronem dla talentów. Czy jednak ktoś się zainteresował połączeniem przynajmniej, skoro nie dało się (o ile się nie dało) rozegrać tych imprez w innych dniach?
Dalej jednak - wśród tej młodzieży, ile było zespołów zagłębiowskich?
No i jeszcze dalej - czy w jakikolwiek sposób, choćby przez rezerwy: Zagłębie włącza się w Mistrzostwa Zagłębia? Czy może tylko pokazuje Zagłębie zagłębiowskim drużynom, jak bardzo jest wielkie i oni nie są Zagłębiu potrzebni, nawet do oficjalnych kontaktów?
Blajpios
 
Posty: 3073
Dołączył(a): 2004-07-08, 9:54 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez STACH PL 2019-02-05, 9:30 am

Byłem na chwilę na tym turnieju i miło było popatrzeć jak nasi młodzi chłopcy leją GKS Katowice 7:1,ale faktycznie mogło to być inaczej zorganizowane w odstępie czasowym.
STACH PL
 
Posty: 726
Dołączył(a): 2004-03-04, 5:47 pm
Lokalizacja: OSTROWY GÓRNICZE /ŚRÓDMIEŚCIE

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2019-03-19, 8:42 am

Zapraszamy na weekend sportowych okazji w Designer Outlet Sosnowiec

Obrazek

Od poniedziałku 18 marca do soboty 23 marca w Designer Outlet Sosnowiec ul. Orląt Lwowskich 138 będzie prowadzona akcja „Zakupy na start. Sport i Outdoor z rabatami do -70%".

W tę akcję włączyło się także Zagłębie Sosnowiec, a jej finał zaplanowany został na 22 oraz 23 marca. To właśnie wtedy kibice będą mogli spotkać i porozmawiać z zawodnikami naszego klubu, zdobyć autograf, zrobić wspólne pamiątkowe zdjęcie i sprawdzić swoją formę w sportowej rywalizacji z piłkarzami. Będzie można też wygrać karty podarunkowe oraz otrzymać wejściówkę na mecz z Wisłą Kraków.


Obrazek

- Zapraszamy wszystkich, nie tyko pasjonatów piłki nożnej, do odwiedzenia centrum i udziału w wydarzeniu. Takie spotkania nie zdarzają się często, a dla fanów piłki nożnej mogą być nie lada przeżyciem. Zaplanowaliśmy możliwość interakcji z piłkarzami w kilku konkurencjach sportowych, jako jedną z wielu atrakcji. Szykuje się więc aktywny weekend – mówi Elżbieta Zygmunt, Marketing Manager Designer Outlet Sosnowiec - Spotkania z piłkarzami to dodatkowa atrakcja w ramach akcji „Zakupy na start”, która potrwa w Designer Outlet Sosnowiec aż 6 dni - od poniedziałku 18 marca do soboty 23 marca. Będzie to doskonała okazja, aby uzupełnić garderobę na nowy sezon, zadbać o sportowy look i przygotować się do aktywności fizycznej z początkiem wiosny, jednocześnie korzystając z extra rabatów w sklepach takich sportowych marek, jak Nike, Puma, New Balance, Asics, Adidas i wiele innych.

Obrazek

Atrakcje, w których wezmą udział piłkarze Zagłębia Sosnowiec odbędą się w piątek, 22 marca w godzinach 16:00-19:00 oraz w sobotę, 23 marca od 14:00 do 18:00.

A oto zawodnicy, którzy pojawią się w tych dniach w Desinger Outlet Sosnowiec:

Piątek: Dawid Ryndak, Dawid Kudła, Michael Heinloth, Kacper Radkowski.

Sobota: Żarko Udovičić, Vamara Sanogo, Olaf Nowak, Tomasz Nowak, Adrian Czaplak, Konrad Kumor.
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 6778
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2019-03-23, 10:43 am

Taka ciekawostka
„Firma Synthos, której właścicielem jest Michał Sołowow, została sponsorem Austrii Wiedeń. Jej logo znajdzie się na koszulkach piłkarzy występujących w austriackiej Bundeslidze - poinformowało echodnia.eu.
Firma najbogatszego Polaka został sponsorem Austrii Wiedeń. Działający w branży chemicznej Synthos jest własnością Michała Sołowowa – najbogatszego Polaka. Firma od dwóch lat współpracuje w klubem piłkarskim z Wiednia i teraz przyszedł czas na zacieśnienie współpracy.
Synthos zajmuje się produkcją kauczuków syntetycznych. Firma ma swoje fabryki w Polsce, Czechach i Europie Zachodniej. By umocnić się na rynku, Michał Sołowow postanowił bardziej związać się z Austrią Wiedeń. Logo firmy Synthos będzie umieszczone na koszulkach piłkarzy. Umowę podpisano na dwa lata.”

Nie wklejam tego żeby zgłaszać pretensje do Jaroszewskiego ze nie zgarnął takiego sponsora dla Zagłębia . Czasem po prostu się nie da ale ja gdybym pracował dla klubu chciałby porozmawiać z taka firma dlaczego wybrali Austriaków . Pewnie nawet nie rozważali polskiego klubu ale warto mieć rozeznanie dlaczego sponsorzy wybierają ten a nie inny klub . Czasem powodem jest występowanie w pucharach ale czasem są to osobiste kontakty i wcześniejsza współpraca . Gdybyśmy byli rewelacja sezonu byłoby łatwiej . A czasem klub zostaje rewelacja dzięki wcześniejszej współpracy i kasie na transfery . Może np spadek będzie trampoliną do takiej współpracy i wspaniałego powrotu .
Chciałem tylko zauważyć ze profesjonalne firmy maja plany na kilka lat do przodu . Zagłębie SA tez powinno mieć plany i na wariant ze spadkiem i na pozostanie w ekstraklasie . U nas reaguje się na bieżąco i na zasadzie jakoś to będzie no i właśnie aktualnie jakoś tam jest .
Tomcjo
 
Posty: 6989
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2019-04-01, 9:14 am

K O M U N I K A T Zarządu Zagłębia Sosnowiec
Zarząd Zagłębia Sosnowiec zwraca się z prośbą do osoby o pseudonimie [Blajpios] o kontakt z klubem pod nr 32 299 64 40 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zaglebie.eu celem zaproponowania pracy w zespole prasowym Zagłębia Sosnowiec.
W przypadku wyrażenia zgody i podjęcia współpracy zakres zadań obejmowałby:
 tworzenie strategii wizerunkowej klubu (określanie grup odbiorców, metod dotarcia, strategicznych partnerstw, komunikacji wewnętrznej),
 stała współpraca z Zarządem i poszczególnymi Dyrektorami przy wdrażaniu strategii,
 współpraca z partnerami klubu w zakresie komunikacji i współtworzenie realizowanych wspólnie przedsięwzięć,
 aktywne kreowanie wizerunku klubu poprzez kontakty zewnętrzne, w tym:
 redagowanie not i komunikatów przekazywanych mediom, inicjowanie kontaktów oraz odpowiadanie na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy,
organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych, briefingów i innych spotkań z mediami,
udzielanie wywiadów i wypowiedzi dla mediów, odpowiedzi na zapytania i ataki medialne oraz polemiki z przedstawicielami organizacji zewnętrznych w stosunku do klubu,
 bieżący monitoring mediów,
 współredagowanie serwisu internetowego, w zakresie zawartości merytorycznej oraz treści, a także opracowanie tekstów zwartych i rozproszonych oraz do materiałów informacyjnych i promocyjnych.

Oferujemy:
 zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzinowym,
 wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia,
 możliwość rozwoju zawodowego,
dodatkowo: rozbudowany system motywacyjny monetarny i poza monetarny w tym m.in. prywatną opiekę medyczną i karnet na preferencyjnych warunkach, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Serdecznie zapraszamy.

http://zaglebie.eu/aktualnosci
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez RUDI 2019-04-01, 9:16 am

:brawo: :brawo: :brawo: :) ;-)
> O KIBICOWANIU WIEM NIEWIELE <
Avatar użytkownika
RUDI
 
Posty: 1881
Dołączył(a): 2009-03-16, 9:23 am

Re: Marketing klubu

Postprzez slawekchicago 2019-04-01, 11:52 am

Ja z Rudim w tych nowych strukturach obejmujemy catering :lol: , ale nie taki jak w pociągu DAJrektor .
CZY WROCA JESZCZE DOBRE CZASY
slawekchicago
 
Posty: 3984
Dołączył(a): 2004-05-10, 4:54 am
Lokalizacja: Newcastle

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2019-04-01, 12:08 pm

Żadne "Ja z Rudim." Po pierwsze to mi pachnie nowym "układem." Po drugie - nie daj Boże w cateringu. Zagrożenie, że wiecznie będzie brakowało piwa i zagrychy jest zbyt duże. :lol:
Divina favente clementia Romanorum imperator semper Augustus
August
 
Posty: 14656
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2019-04-04, 3:18 pm

Ja rozumiem; że tam jest inna pojemność stadionu, ale takie akcje napędzają nie tylko frekwencję, lecz również zaszczepiają w młodym narybku chęć chodzenia na mecze swojego klubu. Robi to wiele klubów w Polsce, problem w tym, że u nas dalej pokutuje rozumowanie "przecież my nic na tym nie zarobimy"... :redface:

Jagiellonia Białystok zaprasza zorganizowane grupy dzieci i młodzieży do lat 18 na zbliżający się mecz z Zagłębiem Sosnowiec (sobota, 6 kwietnia, 15:30) oraz półfinał Totolotek Pucharu Polski z Miedzią Legnica (wtorek, 9 kwietnia, 18:00). Wspólnie zapełnijmy stadion przy Słonecznej! Krótko mówiąc - PO SZKOLE NA JAGĘ!

Na oba spotkania zapraszamy dzieci i młodzież ze szkół, placówek opiekuńczo-wychowawczych, klubów piłkarskich, fundacji oraz innych podmiotów zrzeszających dzieci i młodzież. Zgłoszona grupa otrzyma BEZPŁATNE wejściówki na mecz w sektorze wyznaczonym przez klub.


Następny "kwiatek" do naszego ogródka dot. sposobów zwiększania frekwencji:

W sobotę 6 kwietnia o godzinie 15:30 Jagiellonia Białystok rozegra ostatni mecz rundy zasadniczej przy Słonecznej. W walce o cenne ligowe punkty rywalem Żółto-Czerwonych będzie Zagłębie Sosnowiec! Na tym spotkaniu nie może Was zabraknąć! POŁĄCZMY NASZE MOCE NA STADIONIE! WSZYSCY WIDZIMY SIĘ PRZY SŁONECZNEJ! RAZEM PO ZWYCIĘSTWO!

UWAGA! Każdy kibic, który kupił bilet na mecz z Koroną Kielce, będzie mógł kupić wejściówkę na spotkanie z Zagłębiem Sosnowiec za POŁOWĘ CENY! Rabat będzie naliczany automatycznie zarówno w punktach stacjonarnych, jak i w sprzedaży internetowej!
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 6778
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Gaju 2019-04-08, 6:04 pm

Drodzy Kibice !!

Jako grupa Dobrzy Ludzie - kibice Legii dzieciom, mamy zaszczyt zaproponować Wam kolejny przedmiot w naszej cotygodniowej licytacji.

Tym razem, dzięki pomocy klubu, jest to oryginalna koszulka Zagłębia Sosnowiec !

Trykot z sezonu 2018/2019. Patrick. Rozmiar M.

Na przodzie koszulki znajdują się autografy całej kadry Zagłębia, plecy gładkie.

Cały dochód zostanie przeznaczony na cel charytatywny - zakup AMBULANSU dla Warszawskiego Szpitala Dla Dzieci.

Ponadto mamy przyjemność zaprosić Was do cotygodniowej licytacji gadżetów, z których środki przekażemy na Ambulans. Każda aukcja trwająca 7 dni będzie rozpoczynać się i kończyć w niedzielę o 19:16 ! Kolejny przedmiot niespodzianka już 14 kwietnia o 19:16 !

Zapraszamy do udziału w aukcji !

https://allegro.pl/oferta/dobrzy-ludzie-ambulans-zaglebie-sosnowiec-legia-7966198367

Obrazek

Chcących wesprzeć naszą inicjatywę zakupu legijnego ambulansu zachęcamy do wpłat na konto:

15 1090 2590 0000 0001 3452 8445 z dopiskiem "AMBULANS dla WSDD"
Gaju
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2008-03-22, 7:15 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2019-04-26, 5:01 pm

Rownie co ostatnia pozycja w tabeli załamuje mnie ostatnia pozycja co do sredniej widowni w lidze . Mamy cos powyzej 3000 a nastepni powyzej 4000 . Dla mnie to zalosne . Oczywiscie proponowanie zmian nie ma sensu ale zależy mi na waszej opini bo prezes i prezydent maja to głeboko w .
Gdyby przy pojemńosci 4500 , a około 500 to karnety gwarantujace miejsce na trybunie cala reszte 4000 miejsc licytowac internetowo od 1 zł. Przy tej samej cenie decyduje czas kto szybszy no i warto licytowac 1,46 zł , 5,74zł 11,23 zł itd . Od razu wyskakuje ci miejsce w kolejce np 1247 i spadasz w dół czy 3967 i zaraz zostaniesz przelicytowany . Oczywiscie deklarujac kwote podajesz dane konta i kwota deklarowana zostaje automatcznie ściągnieta z konta lub nie jeśli przegrałeś licytacje . Moze to zagwarantowałoby ze stadion bedzie pełny a jednocześnie klub dostanie możliwie duży dochód przy atrakcyjnym meczu a kibice wejdą za grosze gdy gramy piach i nie ma chętnych na bilety . Oczywiscie mozna tez osobno licytowac bilety na krytą i konczyc licytacje godzinę wcześniej zeby ci co sie nie zalapali podbili ceny na trybune otwartą .
Tomcjo
 
Posty: 6989
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez Blajpios 2019-04-26, 6:48 pm

no, cóż. Nie mam danych, by zdecydowanie potwierdzić, jak dalece karygodne w kwestii frekwencji kibiców na stadionie są poczynania Zarządu Klubu. Na pewno w jakiejś mierze - można i należy stawiać tu znaki zapytania, sam nieraz, póki nie machnąłem ręką, wytykałem pewne sprawy. Niemniej - co do "wycenienia", czy jest dokładnie tak, jak pisze Kolega Tomcjo, czy raczej trochę inaczej, bo trzeba brać "poprawkę" na gorącość zaangażowania u niektórych: to za mało, jak napisałem, mam danych.
Niemniej - i tak odniosę się, tylko może trochę nie w smak niektórym. Rzecz w tym, że nawet, jeżeli faktycznie aż tak strasznie należy ocenić działania Zarządu - to dokładnie tak samo chyba by należało wyceniać tych, którzy dopingują. Cóż, można mówić, że te sprawy mają "gdzieś tam w głębokim poszanowaniu" ludzie z Zarządzie - który w jakimś sensie jednak też i odlicza z budżetu kasę na sprokurowane przez chuliganów kary. Jednak - w takim razie, gdzie te sprawy mają ci, co te kary na Klub "lekką ręką ściągają". Jeżeli tej sprawy się nie zauważy, jeżeli się nie postawi tu znaku równości, przynajmniej w przybliżeniu: to wszelkie próby mówienia o jakimś porozumieniu będą pozorowaniem szukania prawdy. Ci, którzy prokurują swoimi działaniami te kary - zresztą nie tylko w ten sposób szkodzą frekwencji, że zabierają kasę, byle "się pobawić za cudze". Działają destrukcyjnie na frekwencję także w ten sposób, że nie wpuszczają na stadion innych kibiców, jak tylko takich, jako oni sami plus ta garstka, która się pogodziła z ich ekscesami. Resztę wręcz wypierają, blokują wejście - tak by można rzecz ująć, nawet jeżeli trochę przejaskrawiając... Granice takiej publiczności są już ustalone, wytyczone, choćby na 4 razy większej niż dotąd ilości słupów wywiesić hasła typu "a czy Ty już kupiłeś bilet". Oczywiście, te granice będą trochę się zmieniać, w zależności, czy spodziewać się więcej emocji na meczu, czy stawka jest większa. Może się więc czasem zdarzyć, że wyraźnie ta średnia zostanie przekroczona o tysiąc, czy dwa. Niemniej - pułap jest już zakreślony. Faktycznie - także i w tej perspektywie można pokazywać, że jest to odpowiedzialność Zarządu, bo to od Zarządu powinny zależeć te sprawy, polityka marketingowa itp. Jednak, ustawienie tylko, że do codziennego chłostania jest Zarząd po 5 godzin na dzień - a z drugiej strony destrukcji się nie widzi, dla mnie jest trochę, hm, "no jakby trochę z krzywej perspektywy".
Blajpios
 
Posty: 3073
Dołączył(a): 2004-07-08, 9:54 pm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: novack