Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-08-05, 12:15 pm

werty2 napisał(a):Meta drugiego etapu miała miejsce w... Dąbrowie Górniczej. Można było zrobić coś podobnego?


Co Ty ? Prezes w koszulce Zagłębia rowerem po Dąbrowie ? Za skomplikowane...
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am


Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2015-08-05, 2:21 pm

Anakin napisał(a):Co Ty ? Prezes w koszulce Zagłębia rowerem po Dąbrowie ? Za skomplikowane...

Tego marketing Zagłębia Sosnowiec nie jest w stanie ogarnąć. Trzeba by umówić się na Kresowej, dojechać do DG, po drodze naruchać skądś rowery, no i pojeździć na nich. Ponadto trzeba ubrać się w koszulki Zagłębia, może coś powiedzieć do mikrofonu, nie mówię już o zorganizowaniu ewentualnych drobnych gadżetów do porozdawania dzieciom, a i jakieś fotki trza by pstryknąć. Mój Boże, to jest zbyt skomplikowane... :twisted:
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 7173
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Blajpios 2015-08-05, 2:49 pm

Adam1906 napisał(a):
Anakin napisał(a):Co Ty ? Prezes w koszulce Zagłębia rowerem po Dąbrowie ? Za skomplikowane...

Tego marketing Zagłębia Sosnowiec nie jest w stanie ogarnąć. Trzeba by umówić się na Kresowej, dojechać do DG, po drodze naruchać skądś rowery, no i pojeździć na nich. Ponadto trzeba ubrać się w koszulki Zagłębia, może coś powiedzieć do mikrofonu, nie mówię już o zorganizowaniu ewentualnych drobnych gadżetów do porozdawania dzieciom, a i jakieś fotki trza by pstryknąć. Mój Boże, to jest zbyt skomplikowane... :twisted:

No, niestety. Tylko - co nam da wciąż konstatowanie tego tu na Forum? Nie, nie atakję. Jedynie zadaję - i sobie - to smutne pytanie. jakkolwiek dobrze, że chociaż trochę mniejszych sukcesów też jest, więc i trochę radości. A o tych "Himalajach" to chyba trudno, nie ma co sobie marzyć.
Blajpios
 
Posty: 3073
Dołączył(a): 2004-07-08, 9:54 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez RUDI 2015-08-05, 5:24 pm

comitam napisał(a):piosenka Kiepury faktycznie podnosi adrenalinę piłkarzom :lol:

Nie wiem kolego czy to sarkazm z Twojej strony w moim kierunku ?,ale może źle zrozumiałeś ,ja właśnie pisałem o powrocie HorrorShow i o tym że ten kawałek ma podnosić adrenalinę NAM kibicom a nie piłkarzom.
> O KIBICOWANIU WIEM NIEWIELE <
Avatar użytkownika
RUDI
 
Posty: 1884
Dołączył(a): 2009-03-16, 9:23 am

Re: Marketing klubu

Postprzez LucasUSA 2015-08-05, 5:58 pm

Anakin napisał(a):
werty2 napisał(a):Meta drugiego etapu miała miejsce w... Dąbrowie Górniczej. Można było zrobić coś podobnego?


Co Ty ? Prezes w koszulce Zagłębia rowerem po Dąbrowie ? Za skomplikowane...


Wazne, zeby dal rade na chocby na hulajnodze do Urzedu Miejskiego dojechac, wiecej wysilku nie potrzeba :lol:

A swoja droga szkoda, ze tracimy momentum jakim byl fakt awansu do pierwszej ligi. Mimo, ze nie mam zawodowego doswiadczenia w marketingu, moge sobie wyobrazic, ze taka sytuacje mozna bylo niezle "sprzedac" na rynku. No bo jak nie teraz, to kiedy? Transmisje telewizyjne, nadzieja na dobry wynik sportowy, a strategicznych sponsorow nie widac. Poczatkowy entuzjazm moze szybko minac.
LucasUSA
 
Posty: 1088
Dołączył(a): 2003-09-26, 4:14 am
Lokalizacja: New Jersey

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-08-06, 7:07 am

LucasUSA napisał(a):Transmisje telewizyjne, nadzieja na dobry wynik sportowy, a strategicznych sponsorow nie widac.

A kto przyjdzie do takiego dziadostwa ? Wydawałoby się że awans sportowy i wzrost zainteresowania ze strony kibiców spowoduje że przyjdą sponsorzy. Tyle że czasy się zmieniły i trzeba mieć jakąś strategię i ją realizować. Był awans, zrobiono po meczu mini-fetę i co dalej ? Czy była jakaś akcja, pomysł związany z reklamą meczy w I lidze ? Nie. Czy była choćby klasyczna prezentacja zespołu przed nowym sezonem ? Nie. Mieliśmy za to szopkę z zatrudnieniem Szukiełowicza gdzie na początku Prezes cyganił że facet nie został zatrudniony tylko przez licencję po czym się okazało że jest dokładnie na odwrót. Teraz kolejna pseudoafera z jakimś kretynem któremu sie teraz robi tylko reklamę. To że klubowi nie zależy póki co na na rezerwach jest jasne jak słońce. Jakby zależało to po cichu odpierdolili sprawę w PZPN-ie skoro wszystko nieprawda , rezerwy by zostawili a Prezes wynająłby jakieś miejsce przy Pogorii, zamówiłby dobre żarcie, kupił kilka skrzynek wódki zaprosiłby tych co mają jakieś „ale” bo pewnie wiadomo mu kto i co ma i sprawę by i wyjaśnił i coś mógłby w ramach współpracy zaproponować. I nikt by się o niczym nie dowiedział. A tak to wszystko idzie w gówniany PR klubu. Tylko trzeba chcieć i potrafić
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez comitam 2015-08-06, 11:48 am

mnie martwi co innego, przez te lata gdy Zagłębie grało w niższych ligach mieszkańcy Zagłębia zwyczajnie przestali się interesować piłką i to widać po frekwencji jaka była na Płocku.jak w tym kierunku nic się nie zmieni to budowa stadionu na 12 tys może okazać się zbędna, a miasto w zamian wybuduje orlik z trybunami na 2 tyś.w klubie zwyczajnie nie chcą zmian na lepsze bo to grozi im utratą ciepłych stołków.
comitam
 
Posty: 412
Dołączył(a): 2013-09-07, 7:18 pm
Lokalizacja: Saint-Nazaire

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-08-07, 7:09 am

comitam napisał(a):mnie martwi co innego, przez te lata gdy Zagłębie grało w niższych ligach mieszkańcy Zagłębia zwyczajnie przestali się interesować piłką i to widać po frekwencji jaka była na Płocku.jak

Bo ludzi którzy pamiętają to ze ekstraklasa była codziennością jest coraz mniej. A tych którzy pamiętają Zagłębie na podium jeszcze mniej. Natomiast w stosunku do kolejnych generacji trzeba podejść w inny sposób. Mecz to dziś produkt, piłka to biznes. Możemy sobie śpiewać piosenki o wierności, ze na dobre i na złe, ale nie oszukujmy się. To już inne czasy.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez RUDI 2015-08-07, 7:31 am

LucasUSA napisał(a):Transmisje telewizyjne, nadzieja na dobry wynik sportowy, a strategicznych sponsorow nie widac.

A miało być tak pięknie -"wiceprezydent Czechowska-Kopeć stwierdziła wprost, że jednym z powodów nawiązania współpracy z Legią była chęć zmniejszenia kosztów. Warszawianie mają bowiem wesprzeć sosnowiczan także w działaniach marketingowych i rozmowach z potencjalnymi sponsorami."
> O KIBICOWANIU WIEM NIEWIELE <
Avatar użytkownika
RUDI
 
Posty: 1884
Dołączył(a): 2009-03-16, 9:23 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-08-07, 7:55 am

Pożytek z wypożyczonego z Legii Araka - bezcenny. To fakt. natomiast w innym zakresie to wygląda tak że za pieniądze miejskie i rodziców legia szkoli sobie młodzież w Sosnowcu. No i jak pisałem, ma ogólny wpływ na klub. Należy jednak podkreślić że organizacja marketingu czy rozmowy z potencjalnymi sponsorami to przede wszystkim zasrany obowiązek Zarządu.
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2015-08-07, 9:43 am

Można ?

Firma Fuchs postanowiła dodatkowo zaangażować się w przestrzeń biznesową, czego efektem jest podpisanie umowy dotyczącej pakietu Sponsor Meczu podczas spotkania GKS Katowice - Zagłębie Sosnowiec.
--------------------------------------------------------------------------------


To już kolejny krok w rozwoju współpracy pomiędzy klubem a fimą Fuchs. Fuchs Oil Corporation oprócz Pakietu Platynowego Klubu Biznesu już wcześniej był także sponsorem meczów GKS-u Katowice. Teraz ponownie zdecydował się na skorzystanie z bogatych możliwości promocyjnych, które daje marketing sportowy GieKSy. – Po raz kolejny sponsorujemy mecz piłki nożnej klubu GKS Katowice. Nasza akcja sponsoringowa związana jest z promocją śląskiej piłki nożnej bez względu na podziały między klubami, zapewnia rozpoznawalność marki FUCHS w regionie, jak również pozwala kojarzyć ją z najpopularniejszym sportem w Polsce. Życzymy Wszystkim wielu emocji i wrażeń podczas sobotniego meczu – przekazał Tomasz Jagła, Prezes Zarządu Fuchs Oil Corporation.

Firma Fuchs jest największym na świecie niezależnym producentem środków smarnych. W Polsce siedziba firmy znajduje się w Gliwicach. Oleje i smary Fuchs stosowane są przez kierowców samochodów, motocyklistów, użytkowników maszyn budowlanych i rolniczych, w firmach transportowych i komunikacyjnych oraz we wszelkich gałęziach przemysłu.

Obecnie znacząca część samochodów osobowych, ciężarówek, urządzeń transportowych, maszyn budowlanych czy rolniczych zjeżdżających z linii produkcyjnych jest posmarowana lub napełniona przynajmniej jednym produktem Fuchsa. W Niemczech Fuchs jest liderem na rynku olejów silnikowych oraz amortyzatorowych do montażu fabrycznego. Dzięki zaawansowanym technologiom i najwyższym standardom jakościowym, produkty Fuchs charakteryzują się dużą wydajnością, skutecznością i niezawodnością.

Każdej firmie w ramach pakietu Sponsor Meczu oferujemy szereg atrakcyjnych możliwości promocyjnych. Szczegóły pod adresem mailowym: biznes@gkskatowice.eu oraz na stronie oficjalnej.
http://www.gkskatowice.eu/n/fuchs-sponsorem-meczu
Anakin
 
Posty: 1775
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Martinez7 2015-08-07, 6:13 pm

werty2 napisał(a):Legia i Lech to prywatne podmioty. Mało tego, Legia z kasy miasta nie dostaje ani grosza, płacąc przy tym sporo za użytkowanie stadionu itp.


Oczywiście miałem na myśli, że jedynie te dwa kluby uważam za profesjonalnie zarządzane w naszym kraju. Czy wiadomo coś na temat spotkań z prezesem? Czy ta formuła będzie miała jakąś kontynuację? Może prezes da się namówić na AMA (ask me anything)? Na pewno taka forma byłaby szeroko komentowana w mediach. Dzisiaj możliwość interakcji w Internecie jest nieograniczona i należy z tego korzystać.
Martinez7
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2015-01-15, 5:12 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez RUDI 2015-08-07, 6:49 pm

werty2 napisał(a):Mało tego, Legia z kasy miasta nie dostaje ani grosza, płacąc przy tym sporo za użytkowanie stadionu itp.

Nie wiem jak teraz(2015) ale nie przesadzajmy że wszystko jest takie "różowe" ,z lenistwa :redface: nie chcę mi się szukać ale z tego co pamiętam Legia na umowie z PepsiCo zarobiła(dość sporo) a kwota za nazwę Pepsi Arena przewyższała tą którą płaciła za wynajem . Jak nazwiesz to że klub(wynajmujący) może negocjować i sprzedawać nazwę do obiektu który wynajmuje od kogoś jak nie pomocą ze strony właściciela (miasta) ?
> O KIBICOWANIU WIEM NIEWIELE <
Avatar użytkownika
RUDI
 
Posty: 1884
Dołączył(a): 2009-03-16, 9:23 am

Re: Marketing klubu

Postprzez werty2 2015-08-08, 1:05 pm

RUDI napisał(a):
werty2 napisał(a):Mało tego, Legia z kasy miasta nie dostaje ani grosza, płacąc przy tym sporo za użytkowanie stadionu itp.

Nie wiem jak teraz(2015) ale nie przesadzajmy że wszystko jest takie "różowe" ,z lenistwa :redface: nie chcę mi się szukać ale z tego co pamiętam Legia na umowie z PepsiCo zarobiła(dość sporo) a kwota za nazwę Pepsi Arena przewyższała tą którą płaciła za wynajem . Jak nazwiesz to że klub(wynajmujący) może negocjować i sprzedawać nazwę do obiektu który wynajmuje od kogoś jak nie pomocą ze strony właściciela (miasta) ?



Z tą umową to było tak różowo, że obijało się o sądy...
werty2
 
Posty: 241
Dołączył(a): 2008-08-17, 10:28 am
Lokalizacja: Będzin

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2015-08-08, 7:36 pm

Wygrana z Gieksą to kolejny moment do wykorzystania w marketingu...Jak ? Proponuje aby MR przejrzał Forum i ..znajdzie odpowiedź bez konieczności myślenia nad własnymi pomysłami.
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników