Prośba o wypełnienie ankiety o kibicach

Wszelkie tematy dotyczące kibicowania oraz kibiców Zagłębia

Moderatorzy: flex, Smazu, krzysiu, swiezy52

Prośba o wypełnienie ankiety o kibicach

Postprzez bibby 2010-04-01, 1:30 pm

Witam!
Jestem studentem trzeciego roku Pedagogiki i obecnie piszę pracę licencjacką na temat motywacji a zachowań agresywnych subkultury szalikowców. Niniejsza ankieta jest całkowicie anonimowa, co oznacza, że odpowiedzi pojedynczych osób nie będą ujawniane. Zebrane wyniki pozostaną wykorzystane tylko i wyłącznie w analizie badań mojej pracy licencjackiej. Proszę was o prawdziwe i rzetelne wypełnienie ankiet. Jest to dla mnie szczególnie ważne, by poznać prawdziwe opinie



http://www.ankietka.pl/ankieta/37847/mo ... owcow.html


chętne osoby bardzo prosze o wypełnienie tej ankiety.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
bibby
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2004-01-06, 7:27 pm
Lokalizacja: Sosnowiec-Zagórze


Re: Prośba o wypełnienie ankiety o kibicach

Postprzez RysioLubicz 2010-04-01, 1:38 pm

Kolego "Szalikowcy" to żadna subkultura :czerwona:
RysioLubicz
 
Posty: 131
Dołączył(a): 2009-05-17, 12:20 pm

Re: Prośba o wypełnienie ankiety o kibicach

Postprzez bibby 2010-04-01, 1:41 pm

tak wiem o tym ale tutaj chodzi typowo o szalikowcow...a temat jest tak specjalnie ulozony abym mogl ukazac ze szalikowiec to nie jest chuligan... i ze nie ma czegos takiego jak subkultura szalikowcow tylko kibicow
bibby
 
Posty: 57
Dołączył(a): 2004-01-06, 7:27 pm
Lokalizacja: Sosnowiec-Zagórze

Re: Prośba o wypełnienie ankiety o kibicach

Postprzez RysioLubicz 2010-04-01, 4:40 pm