przez Blajpios 2009-06-06, 9:14 am
No, to teraz już można "troszkę dziegciu" do tego miodu... Zasadniczo bowiem widać, że dobrze została przyjęta ta inicjatywa kibiców, jest zainteresowanie nawet wśród ludzi nie będących kibicami... Toteż, tak z punku widzenia "dalekosiężnej perspektywy marketingowej" zastanawiam się, czemu "silniejszą markę" wykorzystano od razu, gdy wystarczyłaby słabsza. Siła Zagłębia brzmiałoby chyba nie słabiej a wtedy w miarę wzrostu siły gry zespołów/wzrastania znaczenia regionu Zagłębia w Wielkie/wytwarzanie lepszej jakości napoju: narzucałaby się droga kilku nawet stopni: Moc. Potęga, Duma itd. Teraz - jeden z tych stopni już wykorzystany. No, ale jak napisałem wyżej, ta uwaga nie była na sam początek reakcji na pewno - i jest jedynie omawianiem, "by było lepiej". Natomiast - najpierw szło stwierdzenie sukcesu.
No i druga kwestia - ufam, że wciąż organizatorzy myślą perspektywicznie. Zapewne więc - docierają już do jakiejś hurtowni, sklepu firmowego, który sądzę, że p. Szatan w Olkuszu lub okolicy, to pewnie ma... Podobnie - np w pobliżu klubu, choćby tam gdzie pracował P. Pierścionek, czy w innym miejscu w Jaworznie. Tak samo oczywiście Zawiercie - i nawet to miasto zaliczyłbym do strefy "szczególnego uprzywilejowania", czyli takiej, gdzie można nawet minimalizować zyski, na ile stać, jeżeli trzeba - dla samej promocji marki.