Strona 134 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-15, 9:38 am
przez August
W kontekście wywiadu z nowym wiceprezesem wygląda to na jego inicjatywę. Czy faktycznie klub szuka kogoś z ulicy, nie wiem, ale mimo wszystko pokazuje, że można próbować pozyskać kogoś również z rynku a nie tylko po „jedynie słusznych” kryteriach. Zastanawia mnie, w kontekście wypowiedzi Kozakowskiego o zmianach kadrowych w klubie, czy oznacza to, że będzie tworzony jakiś nowy zespół, bo jak dotychczas efektów pracy Pani Wolnej (tak się nazywa dotychczasowa szefowa od marketingu?) to niespecjalnie było widać. No i zastanawia mnie czy co tam się dzieje z naszym ulubieńcem Gracjanem.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-15, 10:28 am
przez August
Fortuna 1 Liga ankietuje kibiców

Fortuna 1 Liga przeprowadzi badanie opinii swoich kibiców. Każdy sympatyk klubu grającego w lidze będzie mógł je wyrazić w ankiecie. Badanie będzie przeprowadzane na terenie stadionów gospodarzy oraz na terenie miast przedstawicieli klubów Fortuna 1 Liga.

W przypadku czterech klubów badanie zostanie przeprowadzone w postaci ankiety on-line. Odra Opole oraz Sandecja Nowy Sącz nie wezmą udziału w procesie badawczym, ponieważ niedawno firma Sport Analytics przeprowadziła analizę potrzeb ich kibiców.

Link do ankiety: http://badanie.sportanalytics.pl/

Głównym celem badania jest poznanie opinii kibiców w różnych tematach dotyczących działalności klubów. Badanie przeprowadzi niezależna sportowa firma badawcza Sport Analytics.

Proces badawczy będzie dotyczył następujących aspektów funkcjonowania klubu:

* Frekwencja na meczach

* Bezpieczeństwo w dniu meczowym

* Usługi i infrastruktura klubu

* Kontakt kibiców z klubem

* Sprzedaż biletów

* Klubowe zaangażowanie w działania społeczne

* Wydatki kibica

* Zaangażowanie społeczne klubu

- Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionach - mówi analityk Paweł Chmielowski.

- Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju klubu - tłumaczy Chmielowski. - Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich - mówi
Chmielowski ze Sport Analytics.

Z założenia badanie powinno być cykliczne. Pierwszy pomiar pomoże klubom zwrócić uwagę na niektóre aspekty ich działalności. Kolejne zaś będą już oceniały pracę. Obserwując badania np. w Premier League zauważyliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji z kibicami.

Cel badania jest jasny. Ma pomóc w przygotowywaniu rozwiązań najważniejszych problemów, podnosząc równocześnie jakość relacji z kibicami.

Link do ankiety: http://badanie.sportanalytics.pl/

Chcesz wziąć udział w procesie badawczym? Chcesz zdobyć doświadczenie, referencje i małe co nieco od klubu, któremu kibicujesz?

Napisz na: kontakt@sportanalytics.pl.

Pracownicy firmy skontaktują się z Tobą.
http://zaglebie.eu/aktualnosci/6238-for ... je-kibicow

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-16, 6:43 pm
przez August
Może to coś da może nie ale próbować warto: http://zaglebie.eu/aktualnosci/6244-mec ... a-pol-ceny

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-16, 6:49 pm
przez novack
August napisał(a):Może to coś da może nie ale próbować warto: http://zaglebie.eu/aktualnosci/6244-mec ... a-pol-ceny

Ciekawe, że w pierwszej wersji przed wyborami i przed komentarzami tutaj, propozycji obniżek na mecze Zagłębia nie było.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-17, 11:28 am
przez GrubyPerez
novack napisał(a):i i przed komentarzami tutaj

nie ma zatem już chyba wątpliwości nikt- nie tylko po tym przykładzie- jak mocno opiniotwórcze jest nasze forum i że jego moc sprawcza nie jest taka mała, jakby się niektórym mogło czy też chciało wydawać .

Swoją drogą - warto do akcji namówić także ...Wigry - by strzeliło o połowę mniej bramek niż Zagłębie :)

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-17, 1:06 pm
przez August
No i właśnie o to chodzi żeby zacząć w różny sposób zachęcać kibiców do przyjścia. Oczywiście (przede wszystkim) wyniki, a w końcu nowoczesny obiekt są ważne ale niezależnie od tego uważam, że cały czas trzeba próbować. Zaznaczam, że nie chce niczego za darmo a pieniądze w taki czy inny sposób oddam klubowi. Jeśli Wiceprezes czyta forum to jeszcze zaproponowałbym wprowadzenie ceny biletu typu „junior” czyli dla osób od 16 do mniej więcej 20-25 roku życia. Zwłaszcza w tym niższym przedziale są to dzieciaki jeszcze w większości uczące się a jak dotychczas są traktowane jako dorośli. Takie rozwiązanie stosują m.in. w Niepołomicach. Cena biletu trochę wyższa niż dla dziecka a niższa niż dla dorosłego. Myślę, że i na tym klub nie straci a pijarowo zyska.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-11-10, 12:10 pm
przez Tomcjo
Istnieje jeszcze ten biznes Club który był nie wiadomo po co i jakie były efekty ich działalności ? Czy tylko powstał dla ułatwienia wygrywania przetargów i upadł bo nie było fruktów z tego .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-11-10, 5:10 pm
przez django
Tomcjo napisał(a):Istnieje jeszcze ten biznes Club który był nie wiadomo po co i jakie były efekty ich działalności ? Czy tylko powstał dla ułatwienia wygrywania przetargów i upadł bo nie było fruktów z tego .


Ci co wygrywają przetargi nie muszą się bawić w żadne bizneskluby. Te pare spotkań na Stawikach to była jakaś zewnętrzna inicjatywa, do której się podpieli chyba tylko po to żeby sprawić wrażenie, że szukają sponsorów.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-11-10, 7:01 pm
przez Tomcjo
Dzięki

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-11-11, 6:25 pm
przez Tomcjo
Na meczu Ruch - Śląsk II ponad 5000 widzów . Wiem ze po spadku z ekstraklasy będzie spadek liczby widzów ale tamci spadli do III ligi , miasto mniejsze od Sosnowca a region maja podzielony pomiędzy inne śląskie kluby . Musimy sami zacząć myśleć jak to odkręcić bo na klub i miasto nie ma co liczyć .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-11-26, 4:07 pm
przez August
Jestem pod wielkim „wrażeniem” Black Friday w naszym klubie.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-12-30, 8:45 am
przez wilczy_jezdziec
Nie wiem czy ten temat był na forum poruszany - wydaje mi się, że nie, a od dawna chciałem o tym wspomnieć. Mianowicie, jak to jest, że Zagłębie nawet będąc jeszcze w Ekstraklasie, nie dorobiło się sklepu internetowego? Jasne, jest fanstore na Facebooku i tą drogą można złożyć zamówienie ale kiepska to opcja, bo nie wiadomo co jest w aktualnym asortymencie, poza pojedynczymi rzeczami które raz na jakiś czas wrzuci sklep na swoją tablicę. Poza tym, nie każdy potencjalny klient posiada tam konto. Czy tak trudno na stronie zaglebie.eu zrobić choćby dodatkową zakładkę, jeżeli już nie chcemy zakładać oddzielnej strony? A jak już mamy ten fanpage na FB to przecież i tam jest możliwość założenia sklepu, by można było bezpośrednio zamówić. Klub kompletnie olewa kibiców mieszkających gdzieś dalej w Polsce lub poza jej granicami.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2020-02-03, 11:20 am
przez RUDI
Ruszyła sprzedaż karnetów -
-Trybuna kryta
Normalny: 85 PLN
Dostajesz: 10 procent zniżki na zakupy w Fanstorze, 20 procent zniżki do siłowni My fitness place na pierwszy miesiąc.
* Po 12 lutego karnet kosztować będzie 120 PLN
Trybuna odkryta
Normalny: 35 PLN
Dostajesz: 10 procent zniżki na zakupy w Fanstorze, 20 procent zniżki do siłowni My fitness place na pierwszy miesiąc.
* Po 12 lutego karnet kosztować będzie 50 PLN

-> http://zaglebie.eu/aktualnosci/6430-rus ... -i-biletow

Bilety

Trybuna kryta
Normalny: 25 PLN
Dzień meczowy: 35 PLN
Ulgowy: 12 PLN
Dzień meczowy: 24 PLN

Trybuna odkryta
Normalny: 10 PLN
Dzień meczowy: 20 PLN
Ulgowy: 5 PLN
Dzień meczowy: 10 PLN

Jak dostrzegłem przedsprzedażą zajmuje się spółka z Poznania ,są tacy dobrzy czy tacy tani ?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2020-02-03, 6:51 pm
przez STACH PL
RUDI napisał(a):Ruszyła sprzedaż karnetów -
-Trybuna kryta
Normalny: 85 PLN
Dostajesz: 10 procent zniżki na zakupy w Fanstorze, 20 procent zniżki do siłowni My fitness place na pierwszy miesiąc.
* Po 12 lutego karnet kosztować będzie 120 PLN
Trybuna odkryta
Normalny: 35 PLN
Dostajesz: 10 procent zniżki na zakupy w Fanstorze, 20 procent zniżki do siłowni My fitness place na pierwszy miesiąc.
* Po 12 lutego karnet kosztować będzie 50 PLN

-> http://zaglebie.eu/aktualnosci/6430-rus ... -i-biletow

Bilety

Trybuna kryta
Normalny: 25 PLN
Dzień meczowy: 35 PLN
Ulgowy: 12 PLN
Dzień meczowy: 24 PLN

Trybuna odkryta
Normalny: 10 PLN
Dzień meczowy: 20 PLN
Ulgowy: 5 PLN
Dzień meczowy: 10 PLN

Jak dostrzegłem przedsprzedażą zajmuje się spółka z Poznania ,są tacy dobrzy czy tacy tani ?


Z tego co się dowiedziałem to nie za są tani,ale są dobrzy :niezle:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2020-02-08, 11:56 am
przez Tom
"Profesjonalna" strona do zakupu biletu/karnetu nie działa... To chyba znak bo miałem zakupić karnecik