Strona 133 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-07-22, 4:05 pm
przez Lars
Moim zdaniem koszulki klubowe 1-ligowego polskiego klubu za 199zł to lekkie nadużycie.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-07-23, 8:01 pm
przez Tomcjo
Nie wiem czy za drogo czy nie . Generalnie najpierw trzeba stworzyć zapotrzebowanie na produkt a dopiero potem windować cenę . Bilety meczowe powinny starować od dychy . A po każdorazowym zapełnieniu stadionu cena o 5 w górę . W Zagłębiu nie ma klienta na produkt a tu chce się doić kasę . Ta krowa prędzej zdechnie jak da mleko .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-07-23, 9:15 pm
przez django
Przecież od początku mają w dupie budowanie frekwencji. Interesują ich tylko ci, którzy zapewniają im święty spokój w zamian za frukta. Tak to jest jak czy się stoi, czy się leży kasa z miasta się należy.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-07-23, 10:06 pm
przez August
django napisał(a):czy się stoi, czy się leży kasa z miasta się należy.

I to niestety coraz więcej. W 2 lata 15 mln zł.Tylko w czerwcu klub dostał chyba 1,2mln zł.Musialo być kiepsko z płynnością finansową.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-08-09, 4:46 pm
przez Blajpios
ooo, jak dawno nikt nie pisał w wątku o marketingu? Czyżby jakiś dowód, że kibic Zagłębia ma jednak rozsądek, nie pisze o koniczynowatych nie istniejących misiach? W każdym razie, nie bardzo wiem, gdzie podpiąć pytanie - czy Zagłębie Sosnowiec pobiera chociaż jakieś opłaty od facebooka za pozbawienie się własnej odróżnialnej osobowości i napędzanie klienteli temu środowisku, przymuszanie ludzi do tego udziału? O ile się bowiem nie mylę, wyychodzi na to, że zamierzają transmisje radiowe przeprowadzać przez ten kanał. Mnie akurat on nie kręci, nie założyłem sobie konta nawet dla poważniejszych instytucji, nie zamierzam poddać się temu dyktatowi i w tym wypadku, odnotowuję tylko smutne zajścia w polskim, zagłębiowskim przyzwyczajenia się, że można być co najwyżej pionkiem u potentatów. Jeszcze mógłbym zrozumieć w kwestii jakiś tam interaktywnych poczynań tego całego gadu padaka, czy coś tam, co tworzą; zrozumiałbym, że nie są w stanie ogarnąć systemu kontroli interaktywności (choć dalibóg, system komentarzy chyba nie jest nazbyt skomplikowany). Sama jednak transmisja radiowa - też musi być pachołkiem facebooka, w dobie gdy czwartoligowe bodaj niektóre kluby, przynajmniej z miejscowości kilkakrotnie mniejszych od Sosnowca, są w stanie stworzyć, prowadzić i utrzymać przez lata telewizje klubowe? Tymczasem w Zagłębiu - może już z szósta próba tworzenia radia, pewnie też pół rundy da radę - a reszta to będzie można się śmiać z wieśniaków z małych miejscowości, z czym one do ludzi?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-08-16, 10:10 am
przez pete_zs
Co do powyższego posta Kolegi Blajpios. Nie trzeba mieć konta na facebooku, żeby korzystać z transmisji radiowych Gadabuda. Wystarczy wejść na stronie facebookową Zagłębia i bez logowania oglądasz. Patrząc na mizerię ostatnich lat pod tym względem (jakieś szczątkowe relacje na Zagłębie.fm), to i tak jest duży plus dla ludzi spoza regionu, lub nie mogących być osobiście na meczu. Oby się te transmisje utrzymały na początek całą rundę i sezon. Myślę, że będzie to też zależeć od ich popularności, ale też i wyników zespołu. Bo jak będą cały czas dostawać w czapę, to nic z tego nie będzie. Tak czy inaczej, wobec odcięcia kroplówki dla Zagłębioholików w postaci transmisji z Ex, dobre i to radio. Niezależnie od takich, czy innych ocen, liczę że zespół zacznie coś punktować (jak gra, to się nie wypowiadam, bo na meczach nie byłem), bo inaczej smutnym faktem stanie się frekwencja w okolicach Tauzena. Kończąc optymistycznie, liczę, że nie tylko ta Gadabuda się utrzyma przynajmniej sezon, ale też pójdą za ciosem robiąc coś w rodzaju telewizji klubowej.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-08-16, 4:40 pm
przez Blajpios
Ooo, dziękuję pięknie za informacje! Wygląda więc na to, że chyba za wcześnie tam zaglądałem, gdy były zapowiedzi i informacja, że kto polubi na facebooku otrzyma specjalny odsyłacz a nawet jeżeli nie zadziała, będzie można, niemniej sądziłem, że owszem, bez logowania ale tylko "wybrani polubieni". Cóż, będzie trzeba spróbować raz jeszcze, niekoniecznie może nawet jutro, niemniej sprawdzę i skorzystam, mam nadzieję, że połapię się, gdzie tam kliknąć, co nacisnąć, by posłuchać. Dzięki, Kolego pete_zs, pozdrawiam.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-06, 1:01 pm
przez pete_zs
FREKWENCJA
Jak był awans do Ekstraklasy, nie wykorzystano tego entuzjazmu, założono, że te cztery koła będzie i o co się martwić. Były tu pomysły rozbudowy krytej - ok, może i nie warto inwestować w umarlaka. Ale nikt się nie spotkał z kibicami i nie wytłumaczył, jaki byłby koszt, dlaczego nie, itp. Jakoś na Górniku, też kiedyś było słabo z frekwencją i jakoś potrafili to rozkręcić, jeszcze na starym stadionie. I umówmy się ilościowo, Zagłębie aż tak kibicami nie stoi, ale patrząc np. na mecze wyjazdowe, to u siebie powinno mieć większą frekw. niż Piast i Wisła Płock. A patrząc po takiej Wiśle Płock, to tam np. frekwencję na starym trupie nakręca marka - np. z Legią było 7 koła, a z taką Arką w piątek mimo super serii wyników już słabe 4 koła. A u nas, już to kiedyś udowadniałem, przy dobrych wynikach w I lidze frekw. rośnie do 4 koła. Pewnie przy dobrych wynikach w ex. byłby komplet i nic więcej. Pytanie, czy klub w ramach posiadanych środków na marketing jest w stanie coś więcej zrobić. Pewnie tak. Dobrym ruchem jest Gadabuda - transmisja radio/video. Złym rezygnacja z kulisów. Na takie środki jak bilbordy pewnie nas nie stać.
Napiszę ponownie , niech klub już teraz ostro główkuje, jak przyciągnąć i zatrzymać na starym stadionie te 4 koła ludzi, które jest. Bo zastawianie tego samego sobie i niech przyjdzie 2 koła, skończy się rzeczywiście tak, że na nowym stadionie będzie w porywach 4.300 ludzi. Pierwszy z brzegu pomysł, na jakiś mecz , dołączyć szaliki do biletu, lub jakąś okazjonalną np. białą, koszulkę. Może być z jajem, np. Dudek is back - gramy o ekstraklasę :) . Niech piłkarze czują jakąś presję, że się muszą podciągnąć z wynikami :)Będziesz miał szalik lub koszulkę, trybuny będą bardziej kolorowe, a i może chętniej przyjdziesz na następny mecz.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-06, 1:08 pm
przez novack
Ktoś tutaj pisał, że zrezygnowano z kulisów, bo nie ma parę złotych dla chłopaków którzy robili tę świetną robotę, a ja pytam dlaczego po raz kolejny na stadionie w trakcie rozgrzewki przed meczem kolejny raz jest cisza i nie leci żadna muzyka? To też może być wynikiem oszczédniści, bo pewnie za publiczne odtwarzanie coś trzeba zapłacić. To naprawdę już źle pachnie!

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-06, 1:46 pm
przez August
novack napisał(a):To naprawdę już źle pachnie!

A skąd. Przecież Prezydent z Prezesem niedawno przekonywali, że sytuacja jest tak stabilna, że inne kluby mogą nam pozazdrościć. Muzyki i filmików Ci się zachciewa. :twisted: Też coś

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-06, 1:49 pm
przez GrubyPerez
novack napisał(a):Ktoś tutaj pisał, że zrezygnowano z kulisów, bo nie ma parę złotych dla chłopaków którzy robili tę świetną robotę, a ja pytam dlaczego po raz kolejny na stadionie w trakcie rozgrzewki przed meczem kolejny raz jest cisza i nie leci żadna muzyka? To też może być wynikiem oszczédniści, bo pewnie za publiczne odtwarzanie coś trzeba zapłacić. To naprawdę już źle pachnie!



na publiczne odtwarzanie Horror Show, choćby i całej płyty można uzyskać pozwolenie u źródła, co zresztą już kiedyś się stało. Tylko że...chcieć trzeba.
A tyle jeszcze mamy fajnych zespołów z Zagłębia: Skankan, Ziggie Piggie itd.
W ogóle można by puszczać przed meczami muzykę Zagłębiowskich wykonawców, a na wejście hymn "Zawsze wierni" w nieco zwolnionej wersji.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-06, 10:15 pm
przez picku
Tomcjo napisał(a):Dziś trzeba zacząć od zera i kierować szeroka ofertę do dzieci i do pikników. Styl kibicowania hoolsów jest w Sosnowcu zamierający . Czasem wyglada jeszcze wspaniałe ale przeważnie nie ma go wcale . Dlatego nowa oferta musi być wzorowana na kibicu żużla i siatkówki bo to przyciąga ludzi nie zainteresowanych okazywaniem niechęci do innych a zainteresowanych dobra zabawa w gronie rodziny czy przyjaciół . Takiemu stylowi będzie sprzyjał tez nowy stadion . Tego jednak nie zrobi ani Chęciński ani prezes ktokolwiek nim nie będzie . To musi wyjść od kibiców a tu wciąż nie widać iskierki nadziei .


Zgadzam się w 100% w kwestii obecnego sposobu kibicowania, który polega w dużej mierze na obrażaniu kibiców drużyny przeciwnej. Dobra zabawa znana z siatkówki wg mnie wynika z efektu skali, czyli ilości samych kibiców. Na reprezentacji dodatkowo doping jest sterowany odgórnie. Brak wodzireja widoczny jest często na meczach reprezentacji piłki nożnej, gdzie już nie jest tak piknikowo.

gregor napisał(a):chcecie frekwencji , zaprzestać macania ludzi wchodzących na stadion


Kompletnie nie rozumiem tego stwierdzenia. Kontrola służy zwiększeniu bezpieczeństwa. Do głowy by mi nie przyszło aby ktoś nie chodził na mecz bo go przeszukują, no chyba, że ma coś do ukrycia, ale wtedy lepiej, że nie przychodzi.

Co do ostatniego meczu - ja jako typowy piknik i kibic sukcesu podarowałem sobie mecz z Sandecją. Po pierwsze dlatego, że przy obecnej grze nie chce wydawać kasy na krytą, a pogoda nie zachęcała do spędzenia 2h na odkrytej.
Kilka razy na forum był też poruszany wątek zajmowania miejsc. Wolna amerykanka jest denerwująca, ale obawiam się, że na nowym stadionie to się nie zmieni...

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-14, 12:51 pm
przez GrubyPerez
Poszukujemy specjalisty ds. marketingu/ticketingu
Zagłębie Sosnowiec poszukuje specjalisty ds. marketingu/ticketingu. Proponujemy umowę na zastępstwo na 12 miesięcy z docelową możliwością pozostania w klubie.

Zakres obowiązków:

- Prowadzenie Infolinii Kibica (IK)
- Redakcja Listy zaproszeń i karnetów VIP
- Prowadzenie korespondencji i wysyłanie wejściówek dla gości klubu
- Przyjmowanie akredytacji prasowych i przygotowanie karty ID
- Realizacja założeń planów marketingowych
- Prowadzenie akcji i aktywności marketingowej
- Koordynacja umieszczania treści promocyjno-marketingowych z Redaktorem treści internetowych.
- Zamawianie materiałów reklamowych u dostawców zewnętrznych
- Ścisła współpraca z Menadżerem FanStore i Grafikiem

Adres wysyłki CV: magdalenawrobel@poczta.fm

Możliwość wysyłania CV do 25.10.2019 r.

http://zaglebie.eu/aktualnosci/6236-pos ... 6YBU7KZEF0

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-14, 4:52 pm
przez Adam1906
Może się zastanów Jarosławie? ;-)

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2019-10-15, 12:15 am
przez GrubyPerez
Adam1906 napisał(a):Może się zastanów Jarosławie? ;-)


dobry żart :)

A poważnie, kapiące od lat na tym forum krople wody powoli wydrążyły skałę ;) i coś drgnęło, coś zaczęło się dziać.Oby w dobrą stronę i na poważnie- ale to czas pokaże. Życie przynosi po drodze tyle przykrości, że chociaż sport powinien być należytą odskocznią od trosk i zgryzot. A już szczególnie ukochany klub. Chciałbym się - wraz z Wami nim cieszyć, a nie zgrzytać zębami i zamartwiać.