Strona 124 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-30, 7:37 am
przez Adam1906
August napisał(a):Właśnie z zazdrością przeczytałem o dużym popycie na karnety Miedzi gdzie sprzedano ich ponad 2 tys. z ogólnej liczby 3 tys. No ale nic dziwnego skoro ceny mają zróżnicowane i bardziej przystępne. Np. Karnet rodzinny za niespełna 250 zł za rundę obejmuje 2 dorosłych i 3 dzieci. Megafajne. No a karnet w najwyższej cenie to dwie stówy. Czyli da się. A jeśli u nas dopuszczona będzie pojemność ponad 7 tys. to u nich mają niewiele ponad 6 tys.

Ehhhhhh... Auguście, niestety w naszym klubie mamy tak samo zdolnych matematyków jak w obecnym rządzie konstytucjonalistów. Do dzisiaj nie mogę wyjść z podziwu, jak na krytej im wychodzi 10x35=400, oraz od kiedy to 13-letnie dziecko jest dorosłym płacącym za normalny bilet... :redface:

Dlatego po raz pierwszy w historii, od kiedy wprowadzono na Zagłębiu karnety, ja z synem zrezygnowaliśmy z nich. Wolę kupić bilety w przedsprzedaży.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-30, 8:53 am
przez August
Jestem ciekaw ile - na takich warunkach - nasz klub sprzedał karnetów. Jestem też ciekaw czy w klubie wzięto też pod uwagę to, że sporo ludzi może wziąć pod uwagę kwestię tego rodzaju że można wziąć pod uwagę wykupienia abonamentu w c+ gdzie za bodajże 5 dych miesięcznie można zobaczyć wszystkie mecze (nie licząc transmisji w eurosporcie). Można powiedzieć że atmosfera meczu a transmisja tv to nie to samo ale mam tu na myśli aspekt czysto ekonomiczny.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-30, 9:15 am
przez motovideo
Adam1906 napisał(a):Dlatego po raz pierwszy w historii, od kiedy wprowadzono na Zagłębiu karnety, ja z synem zrezygnowaliśmy z nich. Wolę kupić bilety w przedsprzedaży.

Zapewniam Cię że nie jesteście jedynie, którzy się "obrazili" i nie kupią karnetu na krytą .

Ja bym się jednak doszukiwał celowego działania z premedytacją aby nas wypędzić na otwartą, bo jeśli z 2 tyś zasiadających na krytej 1,5 tyś przejdzie na otwartą to potencjalnie jest szansa na jej zapełnieniem, a przecież każdy mecz będzie w TV, kamery ustawione na krytej więc siłą rzeczy cały czas na publiczny widok jest narażona otwarta, a pełna będzie się ładnie prezentować w TV, no i zwolnią się miejsca dla VIpów bo w którymś z wywiadów prezes tysiąclecia narzekał, że jest ich za mało.
Ale mogę się mylić i przeceniać geniusz klubowych marketingowców i najzwyczajniej chodzi im o szybki zysk, a to już jest czyste kurestvo

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-30, 9:49 am
przez Adam1906
motovideo napisał(a):Zapewniam Cię że nie jesteście jedynie, którzy się "obrazili" i nie kupią karnetu na krytą .

Akurat ja byłem karnetowcem z otwartej, ale nie zmienia to postaci rzeczy, że ceny zarówno na krytą jak i na otwartą są z doopy wzięte.

A bilety na Piasta już dawno kupione ;-)

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-04, 9:07 pm
przez Tomcjo
Suzuki Motor Poland sponsorem Korony Kielce . U nas tez jakies suki w procesie upadlosciowym

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-04, 9:31 pm
przez August
Mogłoby się wydawać że po awansie klub będzie w stanie zainteresować jakiekolwiek lokalne podmioty do rzucenia choć paru frytek.A tu nawet Pani Gieni do promowania warzywniaka z Rudnej nie widać.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-16, 5:35 pm
przez Tomcjo
Tydzień do ligi a tu ani nie wiadomo czy , ani kiedy jakas prezentacja drużyny i nowych koszulek . Skąd maja sie pojawiać sponsorzy na koszulkach jak klub nie reklamuje nawet sam siebie przed swoimi kibicami a potem bedzie narzekanie ze na inauguracje stadion na 5000 bedzie świecił pustkami . Pełna amatorka na koszt miasta .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 6:50 am
przez August
Tomcjo napisał(a):klub nie reklamuje nawet sam siebie przed swoimi kibicami

No niestety na niespełna tydzień przed inauguracją nie czuć, że Sosnowiec czy Zagłębie Dąbrowskie jako region mają drużynę w najwyższej klasie rozgrywkowej w najwyższej klasie rozgrywkowej. Z platformy biletowej wynika, że na dzisiaj do sprzedaży zostało niewiele ponad 2300 biletów. Nie wiem przy tym czy do tego rodzaju sprzedaży przekazano całość. Niemniej uważam, że jak na pojemność stadionu, o której był tu już dyskusja, jak i potencjał miasta i regionu i niezależnie od pory meczu jak i okresu wakacyjnego to zważywszy na fakt pałętania się przez ponad ćwierć wieku - z jednosezonową przerwą 10 lat temu - na tę chwilę w sprzedaży powinna być już dostępna końcówka biletów. Nawet jeżeli jest to Piast a nie Legia, Lech czy Wisła K.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 10:45 am
przez kriss68
Nowe stroje:
Obrazek

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 10:53 am
przez Tomcjo
Najlepiej wyglada biała . Czerwona powinna tez mieć ta kratkę przez środek . Czarna dziwna ale to moze efekt zdjęcia . Na żywo i w telewizji moze sie prezentuje duzo lepiej . Brak zielonej a szkoda choc rozumiem ze cztery wzory to za duzo

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 11:13 am
przez August
Zastanawia mnie skąd ten motyw a la husarza. Rozumie, że to ma być w stylu "mamy być jak husaria" ale to tak niekoniecznie związane z klubem czy regionem.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 11:31 am
przez RUDI
Znowu slimy ? :-(
Ps .Udoviczić ?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 11:57 am
przez slawekchicago
RUDI napisał(a):Znowu slimy ? :-(
Ps .Udoviczić ?


Rudi nie narzekaj ;-)
Ja sie juz z tym pogodzilem i wzialem sie za siebie :lol:
bo zdjecia z ogrodka za sklepem mnie przerazily . :lol:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 1:20 pm
przez Tomcjo
I sprzedawać bilety od kilograma kibica :lol:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-07-17, 1:26 pm
przez novack
Tomcjo napisał(a):I sprzedawać bilety od kilograma kibica :lol:

A gdyby tak każdy stracił 5 kilogramów? Byłoby nas mniej- Zagłębiaków! :)