Strona 123 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-05-21, 9:32 am
przez slawekchicago
Nie zawodza Nas pilkarze

"NIE ZAWODZI NAS" tez Gracjan .Podsumowanie przez niego 32 kolejki to znow TRUSKAWSKA NA TORCIE :lol:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-05-21, 9:54 am
przez turku
slawekchicago napisał(a):"NIE ZAWODZI NAS" tez Gracjan

Niektóre człowieki taki piszo, szczególnie gdy wybuchno w szał radości :lol:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-05-21, 11:14 am
przez GrubyPerez
slawekchicago napisał(a):Nie zawodza Nas pilkarze

"NIE ZAWODZI NAS" tez Gracjan .Podsumowanie przez niego 32 kolejki to znow TRUSKAWSKA NA TORCIE :lol:



zajrzałem z ciekawości, chcąc sprawdzić jakie to tróskafki tym razem Gracjan popełnił był. Może jakoś cytacik, myślę sobie?
Ale nie... trzeba by całość wkleić, to jeden bełkot jest.
No chyba, że rzeczywiście coś łyknął ze szczęścia - ale jest taka mądra zasada- piłeś - nie pisz.

Doprawdy- żenujące.

Gracjan, chłopie- skoro już MUSISZ pracować w Zagłębiu, a decydenci dają Ci tą moc, że pierwszym piórem Zagłębia jesteś, to poczytaj co spłodziłeś zanim enter wciśniesz- albo jeszcze lepiej, daj to komuś do przeczyiętania.

Proszę Cię

:kiepsko:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-05-28, 1:56 pm
przez tork
Zastanawiam się, czy jest w klubie ktoś ogarnięty, kto chciałby (i powinien) zakręcić się koło tematu i zamówić okolicznościowe "awansowe" szaliki z odpowiednim nadrukiem. Mogłoby być ich 1906 sztuk w cenie 19,06 złotych sztuka. Limitowana i numerowana wersja kolekcjonerska. Numer 1 i 1906 można by zlicytować a dochód przeznaczyć na jakiś zbożny cel. Oczywiście do tego ozdobny paragon np. ze zdjęciem drużyny i odpowiednią grafiką. Do niedzieli zostało mało czasu i temat raczej nie do ogarnięcia ( a szkoda), ale na taką pamiątkę warto poczekać 14 dni.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-05-28, 6:26 pm
przez bbartek
Świetny pomysł z szalikami/koszulkami. Chetnych byłoby sporo =dodatkowa kasa dla Klubu.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-05-28, 8:34 pm
przez Tomcjo
Ciekawe czy na historyczny występ w ekstraklasie klub przygotuje odjazdowe koszulki

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-03, 10:08 pm
przez turku
Super pomysłem był przejazd piłkarzy ulicami Sosnowca. Szkoda że ten pomysł nie został skonsumowany do końca.
Już na Sielcu, myślałem że piłkarze i sztab wejdą na scenę. Trochę opowiedzą o minionym sezonie, o planach na ekstraklasę i przede wszystkim podziękują kibicom za wsparcie i za pełne trybuny i świetną oprawę w ostatnim meczu.
A oni pojechali nie wiadomo gdzie. Ja rozumiem, Perfect nie mógł czekać. Ale w takim wypadku mogli przyjechać wcześniej, Wasiu mógł nie robić konkursu i można było skrócić występ poprzedniego zespołu.
Kolejna taka okazja będzie jak wygramy ligę lub puchar.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-13, 5:32 pm
przez Adam1906
Już lada dzień (15 czerwca) rozpocznie się sprzedaż karnetów i wejściówek na nadchodzące spotkania w Lotto Ekstraklasie. My zachęcamy do zakupu karnetów, które wychodzą taniej niż jednorazowe bilety.

http://zaglebie.eu/aktualnosci/4748-zna ... -do-lubina

Z ortografią problemy, jak widać z matematyką też :twisted:

Karnet kryta: 400 zł.
Bilety jednorazowe: 350 zł.

Karnet odkryta: 150 zł.
Bilety jednorazowe: 150 zł.

Ps. Nie liczę meczów Pucharu Polski, bo nikt nie da nam gwarancji, że nie odpadniemy po pierwszym spotkaniu wyjazdowym.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-13, 6:28 pm
przez August
Panowie. Przy takich cenach biletów jednorazowych trzeba będzie dać pod zastaw jakiś organ wewnętrzny

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-13, 8:07 pm
przez Adam1906
August napisał(a):Panowie. Przy takich cenach biletów jednorazowych trzeba będzie dać pod zastaw jakiś organ wewnętrzny

August, parę dni temu napisałeś mi, że pierdzielę bzdury na temat cen biletów jednorazowych. Ja jednak zdania nie zmienię, bo uważam cenę 15 zł. za otwartą i 35 zł. za krytą za atrakcyjną. Problem nie jest w cenie biletu normalnego, ale w tym, że w klubie pracują geniusze, którzy nie biorą pod uwagę m.in.takich osób jak Ty - chodzących na Zagłębie z własnymi dziećmi! Bo skandalem nie jest kwota 35 zł. za mecz Zagłębia w Ekstraklasie, ale brak biletów ulgowych dla dzieci i młodzieży! A przecież wystarczyłoby choć trochę pokombinować. Na przykład tak:

Przedsprzedaż - Trybuna Kryta:

Bilet normalny - 35 zł.
Bilet ulgowy (dla uczniów i studentów od 16 do 26 roku życia) - 20 zł.
Bilet ulgowy (dla dzieci od 6 do 15 roku życia, kobiet i seniorów po 65 roku życia) - 10 zł.
Bilet rodzinny:
Osoba dorosła normalna cena, pierwsze dziecko cena ulgowa, każde kolejne złotówkę (maksymalnie 9 dzieci na jedną osobę dorosłą. Przy bilecie rodzinnym dziecko liczone do lat 15).

Karnet normalny - 300 zł.
Karnet ulgowy (dla uczniów i studentów od 16 do 26 roku życia) - 150 zł.
Karnet ulgowy (dla dzieci od 6 do 15 roku życia, kobiet i seniorów po 65 roku życia) - 75 zł.

Przedsprzedaż - Trybuna Odkryta:

Bilet normalny - 15 zł.
Bilet ulgowy (dla uczniów i studentów od 16 do 26 roku życia) - 10 zł.
Bilet ulgowy (dla dzieci od 6 do 15 roku życia, kobiet i seniorów po 65 roku życia) - 5 zł.
Bilet rodzinny:
Osoba dorosła normalna cena, pierwsze dziecko cena ulgowa, każde kolejne złotówkę (maksymalnie 9 dzieci na jedną osobę dorosłą. Przy bilecie rodzinnym dziecko liczone do lat 15).

Karnet normalny - 120 zł.
Karnet ulgowy (dla uczniów i studentów od 16 do 26 roku życia) - 80 zł.
Karnet ulgowy (dla dzieci od 6 do 15 roku życia, kobiet i seniorów po 65 roku życia) - 40 zł.



Oczywiście takich możliwości jest wiele. Można zrobić zniżki dla wieloletnich karnetowców, zniżki dla osób spoza Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, Będzina i Czeladzi itp. itd.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-13, 9:37 pm
przez August
Adam1906 napisał(a):August, parę dni temu napisałeś mi, że pierdzielę bzdury na temat cen biletów jednorazowych. Ja jednak zdania nie zmienię, bo uważam cenę 15 zł. za otwartą i 35 zł. za krytą za atrakcyjną. Problem nie jest w cenie biletu normalnego, ale w tym, że w klubie pracują geniusze, którzy nie biorą pod uwagę m.in.takich osób jak Ty - chodzących na Zagłębie z własnymi dziećmi! Bo skandalem nie jest kwota 35 zł. za mecz Zagłębia w Ekstraklasie, ale brak biletów ulgowych dla dzieci i młodzieży

Bo właśnie przedtem nie wziąłeś pod uwagę tych właśnie wariantów, które teraz dokładnie opisałeś. W pełni zgadzam się z cenami biletów normalnych. Co więcej , Twoja obecna symulacja jaką podałeś to jest to o co mi chodzi. Natomiast nie możesz patrzeć tylko jednostkowo bo kibice Zagłębia to nie tylko pojedynczy ludzie. Podkreślam raz jeszcze -nie chcę nic za darmo ale o racjonalność. Chcąc iść na krytą z dziećmi nie wydam jednostkowo 90 zł albo ponad tauzena za karnety na rundę. Jak się nie zmieni pozostanie mi odkryta albo c+. Tracę ja i klub. Gdzie tu sens? I żebyś nie miał urazy. Stawiam piwo w ramach programu resocjalizacyjnego „przebacz mi”. Ewentualna chęć udziału ze mną zależy od Ciebie

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-15, 9:02 am
przez RUDI
Fajna bezpłatna reklama Zagłębia Sosnowiec w TV ,reklama jakiegoś playera gdzie jest Canal + a tam wielki rzucający się w oczy trans z meczu Legii- "Zagłębie Sosnowiec" - :)

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-15, 4:01 pm
przez motovideo
Film promujący sprzedaż karnetów - MIAZGA
http://zaglebie.eu/wideo/4751-rusza-sprzedaz-karnetow

Sam nie wiem czy jeszcze się śmiać czy już zacząć płakać, myślę że długo w sprzedaży karnetów nie będzie :redface:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-20, 2:04 pm
przez jondek
Zarząd kontraktuje i wzmacnia drużynę a ja kupuję karnet czyli...zarząd udaje że pracuje a ja udaję że kupuję karnet :twisted: :redface:

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2018-06-30, 7:08 am
przez August
Właśnie z zazdrością przeczytałem o dużym popycie na karnety Miedzi gdzie sprzedano ich ponad 2 tys. z ogólnej liczby 3 tys. No ale nic dziwnego skoro ceny mają zróżnicowane i bardziej przystępne. Np. Karnet rodzinny za niespełna 250 zł za rundę obejmuje 2 dorosłych i 3 dzieci. Megafajne. No a karnet w najwyższej cenie to dwie stówy. Czyli da się. A jeśli u nas dopuszczona będzie pojemność ponad 7 tys. to u nich mają niewiele ponad 6 tys.