Od najbliższego spotkania ligowego z Miedzią Legnica vouchery tracą ważność w dniu meczu. Każdy szczęśliwy posiadacz voucheru powinien wymienić go najpóźniej jeden dzień przed planowanym meczem. W dniu imprezy będzie to niemożliwe.
http://zaglebie.eu/aktualnosci/4372-vou ... ja-waznoscPrzykro patrzeć na te puchy na trybunach a klubowi "fahofcy", zamiast starać się na wszelki możliwy sposób przyciągnąć kibiców na stadion, po prostu ich odstraszają. Często się tu pisze, że ten co ma przyjść i tak przyjdzie, ale w tego typu działalności, jak reklama i marketing, chodzi o ściągnięcie do klubu zarówno nowych sponsorów, jak i nowych kibiców. Każdy z nas w jakiś tam sposób został "zaszczepiony" Zagłębiem. Jednego prowadził na mecze ojciec, innego wciągnął kolega, a są i tacy co może ich ściągnąć ów niepozorny voucher. I taki ktoś postanowi w dniu meczu przyjść pierwszy raz w życiu na Ludowy, odbijając się od bramki wejściowej. Więc zamiast przyjść później po raz drugi na mecz nie przyjdzie na Zagłębie w ogóle.
Podsumowując: działania klubu w zakresie reklamy i marketingu są na poziomie okręgówki a wina za powyższe rozpoczyna się w klubie od samej góry.
To są osoby zajmujące się karnetami, biletami, reklamą i marketingiem, wątpię jednak żeby cokolwiek robiły bez wiedzy i zgody Marcina lub Roberta:
Bilety i karnety: Tomasz Majewski
tel. 733 800 090
mail:
bilety@zaglebie.eu Reklama/Marketing: Artur Sypniewski
tel. 570 788 400
mail:
reklama@zaglebie.euAnna Wolna
tel. 530 129 630
anna.wolna@zaglebie.eu