Strona 113 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-20, 8:55 pm
przez Tomcjo
Pomysł zeby dopłacić złotówkę opisałaby prasa Polska i zagraniczna . Wiec duża reklama . Niestety prezesa cechuje kompletny brak pomysłów . Pamietam jak po zapowiedzi budowy stadionu obiecał wesprzeć ta inicjatywę i juz pare lat pózniej ... nadal nic .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-20, 9:15 pm
przez Adam1906
jondek napisał(a):Kasę na ten cel mógłby wysupłać na spółkę z don Roberto.Wypadnie po tysiaku a może nie :brawo:

Po ostatnich "sukcesach" prędzej bym powiedział, że wypadnie im po 5 stówek na łebka. Cóż to dla prezesa? Zapłaciłby jak nie z pensji z Zagłębia, to z tych 3.800 zeta co miesięcznie przytula z Legii.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-20, 9:39 pm
przez August
Adam1906 napisał(a):
jondek napisał(a):Kasę na ten cel mógłby wysupłać na spółkę z don Roberto.Wypadnie po tysiaku a może nie :brawo:

Po ostatnich "sukcesach" prędzej bym powiedział, że wypadnie im po 5 stówek na łebka. Cóż to dla prezesa? Zapłaciłby jak nie z pensji z Zagłębia, to z tych 3.800 zeta co miesięcznie przytula z Legii.

Mogliby się się jeszcze dorzucić Chęciński z Leśnodorskim. Zwłaszcza ten ostatni za pomysł z Banasikiem. Wtedy promocja za 1 zł mogłaby trwać do końca sezonu.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-21, 8:06 pm
przez August
A tak teraz promują swoje mecze Tyscy:
http://www.sport.pl/pilka/5,65044,22259 ... oxSportImg

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-24, 10:49 am
przez bbartek
Boli mnie tak niska frekwencja na Ludowym a jeszcze bardziej bezczynność Klubu.
Po raz kolejny ( przypuszczam , że się powtarzam)wracam do kilku prostych pomysłów jak należy spróbować zwiększyć frekwencje na Lodowym( oczywiście najlepszym motywatorem będzie dobra gra i wygrane, ale na to musimy „trochę” poczekać):
- bezpłatny kubek herbaty w zamian za reklamy na Ludowym,
- bezpłatne lody dla dzieci w zamian za reklamę na Ludowym,
- losowanie 20 wejściówek na kolejny mecz na Ludowym,
-losowanie 2 miejsc w autokarze Klubu lub z MJ na mecze gdzie wyjazd odbywa się w dniu meczu,
-umowa z Lidl/Biedronką/ zakup karnetu ( nie ulgowy) na Zagłebie =bon 50 PLN na zakupy( myśle ,że sklep zgodzi się na bezpłatne takie bony za reklamę podczas meczów),
- kto w przeddzień meczu zrobi zakupy w Lidlu za 20 PLN dostaje bilet na mecz a Lidl za każde PLN 200,00 z takiej transakcji wiązanej daje bon za 50PLN który może być przekazany przez Klub na potrzeby domu dziecka w Sosnowcu: reklama dla Klubu i dla Lidla,
-umowy z zakładami: dajemy 20 wejściówek pod warunkiem ,że 20 kolejnych zostanie zakupionych.
Te 3 ostatnie punkty wymagają dopracowani a przede wszystkim przygotowania takiej propozycji i rozmów z Lidlem/Biedronka?... i zakładami.

Na forum pisaliśmy o szeregu pomysłów jak zwiększyć frekwencji i niestety nie widać żadnych skutecznych działań ze strony Klubu( obniżka cen biletów nie działa).

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-24, 3:35 pm
przez bolo73
Promocje i marketing swoją drogą, ale nic nie spowoduje mody na Zagłębie jeśli nie będzie normalności i wyników oraz dobrej widowiskowej gry. W dobie tv i internetu kiedy kibic ma do wyboru obejrzenia widowiska w tv lub sieci z udziałem Realu, Barcelony, Juve, Bayernu etc. gdzie widzi futbol ładny dla oka z całą towarzyszącą temu otoczką a wyjście/wyjazd na Ludowy, który straszy bo jest reliktem przeszłości, dodatkowo nie jest stadionem typowo piłkarskim plus futbol aktualnie serwowany przez naszych kopaczy, za który trzeba jeszcze zapłacić chorą cenę 20/30 zł to sorry, ale wiadomo co kibic wybierze. Możecie pisać co chcecie, ale nikt mi nie powie, że oglądanie meczów na naszym stadionie sprawia nam radość. Nawet nie ma porządnej krytej trybuny. Ale sprawa stadionu wszystkim jest znana. Natomiast na mecze kibica przyciąga widowisko, ładna gra z wieloma bramkami czyli styl ofensywny. W ostatnich miesiącach trenerzy zabili w Zagłębiu to za co było chwalone i pokazywane non stop w Polsacie czyli grę ładną dla oka, z wieloma sytuacjami tak dla nas jak i dla przeciwników. Pamiętacie mecze kiedy potrafiliśmy odwrócić wynik meczu np. z Katowicami z 0:1 na 2:1 w ciągu 5 minut lun pamiętny mecz w Bielsku czy puchar z Craxą? Takiego Zagłębia oczekuje kibic, dla takiego Zagłębia wybierze się na mecz. Wiele możnaby jeszcze pisać, ale przecież kumaci wiedzą i rozumieją doskonale o co chodzi.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-29, 6:02 pm
przez Adam1906
SOSnowiec dla Nakła nad Notecią

Obrazek

Urząd Miasta Sosnowca zaprosił dzieciaki z Nakła, powiatu który do tej pory zmaga się z ogromnymi zniszczeniami, po burzy, która przeszła nad północną Polską. Nasz klub również będzie miał przyjemność gościć młodzież z poszkodowanych terenów.

Zagłębiowska rodzina już niejednokrotnie pokazała, jak ważna jest pomoc osobom, które znalazły się w potrzebie. W związku z tym, iż już za 2 tygodnie zmierzymy się z Chojniczanką, czyli drużyną z miasta Chojnic, które również mocno ucierpiało w nawałnicy, Urząd Miejski, wspólnie z naszym klubem, zaprosił dzieciaki z regionu dotkniętego burzą. Dodatkowo podczas meczu z Chojnicznaką będzie prowadzona zbiórka środków na wsparcie przy odbudowie zniszczonych terenów.

Do Sosnowca przyjedzie 50 dzieciaków z opiekunami. Urząd Miasta zapewnił młodzieży godziny lekcyjne w szkołach, a także wiele atrakcji. - Nauka jest ważna, ale liczy się również dobra zabawa, by w pamięci zostały miłe wspomnienia - zdradził Rafał Łysy z UM w Sosnowcu. Nasz klub przygotuje dla młodzieży treningi z przedstawicielami pierwszego zespołu i akademii, a dodatkowo będziemy mieli przyjemność wszystkich gościć w Restauracji 3Kolory. Dzieci z drugiego turnusu będą również mogły obejrzeć mecz Zagłębia z Chojniczanką.

- Najważniejsze, by dzieci miały przez tydzień spokojną głowę, mogły odpocząć od wydarzeń, które spotkały ich tereny. Zniszczenia są ogromne, sprzątanie i powrót do normalnego życia potrwa długo. Mamy nadzieję, że chociaż w ten sposób pomożemy im oderwać się na chwilę od tego horroru, jaki spotkał tereny wokół Chojnic i nie tylko - zdradzają pomysłodawcy z urzędu i klubu.

Pierwszy turnus zacznie się 3, a drugi 10 września.

Dlaczego Nakło nad Notecią?

- Skontaktowaliśmy się z kujawsko-pomorskim urzędem marszałkowskim z prośbą o wskazanie gminy, która została dotkliwie poszkodowana w czasie nawałnic. Chcemy, aby dzieci troszkę odpoczęły od tego zgiełku i choć na chwilę zapomniały o tragicznych przeżyciach. Mieliśmy też sporo telefonów od naszych mieszańców, którzy pytali nas w jaki sposób mogą pomóc poszkodowanym przez nawałnice - wyjaśnia Arkadiusz Chęciński, prezydent Sosnowca.

Jak pomóc?

W związku z apelem Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, zwracamy się z prośbą do mieszkańców o zbiórkę nieużywanej odzieży i butów, a także artykułów chemicznych, gospodarstwa domowego, higienicznych, kocy, kołder, pościeli, ręczników oraz innych artykułów niezbędnych do prowadzenia gospodarstwa domowego. Zbiórkę darów prowadzi Caritas Diecezji Sosnowieckiej.

Zapraszamy wszystkich chcących pomóc do przynoszenia potrzebnych rzeczy do naszego magazynu w Sosnowcu, przy ulicy Kaliskiej 25. My ze strony Caritasu już zdecydowaliśmy o przygotowaniu wyprawek szkolnych dla uczniów, którzy przyjadą do Sosnowca - tłumaczy ks. Tomasz Folga, dyrektor Caritas Diecezji Sosnowieckiej.

Można również wesprzeć poszkodowane rodziny finansowo, wpłacając pieniądze na konto sosnowieckiego Caritasu: 25 2490 0005 0000 4520 4459 1536 z dopiskiem "SOSnowiec dla Nakła".

http://zaglebie.eu/aktualnosci/3856-sos ... ad-notecia

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-29, 6:10 pm
przez August
Po prostu Szacunek

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-08-29, 7:13 pm
przez xenon
nasi menadżery niech jadą do widzewa i zapytają jak sprzedać 500 karnetów bo pytać o 16 tyś to trochę głupio.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-09-04, 7:32 pm
przez dakos
Czy ktos ma jeszcze problem z zalogowaniem sie do aplikacji biletowej? Nie da sie tez przypomniec hasla ...

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-09-16, 11:15 am
przez August
Tak się robi pewne rzeczy w Chojnicach:

W czwartkowe przedpołudnie Klub Biznesu MKS Chojniczanka 1930 już po raz szósty w tym roku spotkał się przy okazji śniadania biznesowego.

Przedsiębiorcy zrzeszeni w „Żółto-biało-czerwonym” Klubie Biznesu mieli okazję do zaprezentowania swoich działalności, a także nawiązania relacji biznesowych pomiędzy swoimi firmami. Na szczególną uwagę zasługuje spora ilość firm, które nie są jeszcze członkami naszego Klubu Biznesu. Czwartkowe śniadanie stanowiło kolejne potwierdzenie tego, że warto dołączyć do grona przedsiębiorstw, których wspólnym mianownikiem jest Chojniczanka.

Wszystkim obecnym na dzisiejszym śniadaniu dziękujemy i zapraszamy na kolejne spotkanie już w październiku.
http://mkschojniczanka.pl/2017/09/15/wr ... u-biznesu/

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-10-24, 8:19 pm
przez Adam1906
Co prawda to nie żaden "marketing", ale wrzucę tutaj, bo przynajmniej większość z Was przeczyta i może pomoże:

Obrazek

Pomóżmy, razem - dla Alicji

Czasem w życiu przychodzą takie chwile, w których trzeba się zjednoczyć i pomóc. Tak po prostu z czystego, wielkiego serca.

Proszę, nie obcinajcie mojej nóżki - Jest to akcja, do której Zagłębie Sosnowiec włączyło się i również zachęca.

"Ala urodziła się z wrodzoną wadą lewej kończyny bez kości strzałkowej i nieprawidłowo wykształconą kością udową. Nikt wcześniej nie zauważył wady. Badania w czasie ciąży nic nie pokazały.

Dwie godziny po porodzie lekarz wezwał nas do gabinetu. Jego poważna mina wystarczyła, byśmy wiedzieli, że dzieje się coś złego. Wpatrywaliśmy się w jego twarz i czekaliśmy, aż powie cokolwiek. Później usłyszeliśmy o chorobie, o braku kości, o amputacji, o tym, że całe życie będziemy bezradni wobec cierpienia Ali. Wszystko zlewało się w jedną całość. W gabinecie lekarza nasz świat się zatrzymał byliśmy tylko my, dudniące w głowie słowa lekarza i przerażenie, które przeszywało każdy milimetr ciała."

Musimy walczyć. Wszyscy wiemy, że nadzieja umiera ostatnia i tak naprawdę, jesteśmy w stanie zrobić wielkie rzeczy działając razem.

Jesteś naszą nadzieją. Prosimy, przyłącz się do naszej walki. Pomóż nam uratować zdrowie Ali...

Pomóż Alicji -
TUTAJ

http://zaglebie.eu/aktualnosci/4057-pom ... la-alicji-

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-10-25, 11:31 am
przez Tomcjo
Ja juz

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-10-25, 3:27 pm
przez xenon
rozdawać vouchery na mecz z ruchem to szczyt głupoty marketingu klubu.Problemem jest godzina meczu i pogoda.Jak awansują to tez na mecze A bedą darmowe wejściówki?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-10-26, 7:44 am
przez patrios91
xenon napisał(a):rozdawać vouchery na mecz z ruchem to szczyt głupoty marketingu klubu.Problemem jest godzina meczu i pogoda.Jak awansują to tez na mecze A bedą darmowe wejściówki?

Piątek. 20.45. Idealny moment by rozpocząć weekend. Jest transmisja i nikt nie ma nic do gadania. Uroki brania dolarów od Polsatu.