Strona 107 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-02-06, 6:02 pm
przez bbartek
NP nowy sponsor! Gratulacje , ale co z Banimexem?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-02-06, 6:15 pm
przez wojtaszko
Umowa z banimexem jest jeszcze ważna także spokojnie

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-02-06, 10:02 pm
przez Adam1906
bbartek napisał(a):NP nowy sponsor!


W ramach ciekawostki podam, że nowy sponsor w roku 2016 osiągnął przychód w wysokości miliarda złotych netto a wiceprezes Nelro Data Łukasz Pacholski jest... kibicem Zagłębia Sosnowiec.
https://www.wprost.pl/finanse-i-inwesty ... -fali.html

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-02-06, 10:39 pm
przez Luis
Czyzbysmy pozyskali sponsora, ktory moze Nas w znaczacy sposob wesprzec finansowo ?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-02-06, 11:06 pm
przez August
Miliony pewnie to nie są ale i tak cieszy. Ciekawa firma o wysokich obrotach. Ciekawe też jaką bmają rentowność

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-02-07, 8:20 am
przez Anakin
Oby się na tym nie skończyło. W każdym razie to dobra wiadomość przed rozpoczęciem rundy,

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-01, 9:10 pm
przez bbartek
Proponuje powrócić do Radio Zagłebie bo przecież mamy dużo kibiców poza Polska a również w kraju nie wszyscy moga ogladać TV Polsat, jezeli jest transmisja.
Jakie sa przeszkody ? Techniczne ? Finansowe ?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-21, 12:06 pm
przez jls
Następna nie wykorzystana okazja do reklamy klubu. Za darmo.
Nabyłem nową kartę kibica i co widzę :
pierwsza strona dobra reklama Akademii Zagłębia Sosnowiec
druga strona kompletne dno informacja, że to jest karta kibica, emblemat Zagłębia,znaczek 3kolory, logo PARTNER, dane kibica.
Ktoś kto projektował wygląd karty zapomniał o tym, że jest to miejsce na darmową promocję ZAGŁĘBIA.
Wystarczyło na drugiej stronie umieścić informację typu
4-ro krotny zdobywca Pucharu Polski w piłce nożnej - z emblematem pucharu i datami zdobycia tych pucharów ;
4-ro krotny wicemistrz Polski w rozgrywkach ligowych - podane sezony wywalczenia wicemistrzostwa ;
umieścić fotografie sławnych zawodników Zagłębia ;
I tym podobne informacje.
Kolejna okazja nie wykorzystana.
Nasuwa się pytanie dlaczego w innych klubach pamiętają o swoich osiągnięciach i je eksponują gdzie tylko mają do tego okazję, a my jak zwykle o nas zero albo nic, a bardzo dużo o przyległościach.
Prezesie zapanuj nad reklamą KLUBU, którego znak nosisz na własnej skórze.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-23, 6:41 am
przez bbartek
4/12/2016 pisałem na Forum ( Przyszłośc Zagłebia) odnośnie "współpracy" z Legią:
"-brak przełożenia na działalność marketingowa,
-brak wspólnych obozów w okresie przygotowawczym ( tańszy czarter, sparingi bez ryzyka kontuzji,"

Sytuacja powoli sie zmienia:
- Legia w Sosnowcu
- Fortuna nowym sponsorem Zagłebia.

Działalność marketingowa, tak krytykowana przez nas i tak wyprzedza działalność dyr. sportowego..szkoda.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-24, 9:39 am
przez bbartek
Czy mini zgrupowanie Legii wykorzystamy marketingowo aby zwiekszyć frekwencje na Ludowym?
Np:
-losowanie kilku koszulek z podpisami piłkarzy Legii i Zagłebia dla kibiców którzy przyjda na mecz?
-spotkanie JM i TŁ z kibicami w 3-Kolorach po meczu,
-spotkanie i np trening z Pazdanem z naszymi najmłodszymi piłkarzami,
-pamiatkowy bilet, jeżeli juz musza byc bilety( uważam, że piłkarze za kompromitacje w Nowym Sączu powinni pokryć koszty organizacyjne...),
-spotkanie z potencjalnymi, nowymi sponsorami- dlaczego warto być sponsorem Zagłebia ?
Na pewno uczestnicy Forum dorzucą a kilka innych pomysłów...jest już późno na realizacje wszystkich,oczywiście tylko tych dobrych, ale kilka można zrealizować last minute.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-24, 2:23 pm
przez MarcelZS
Dobre pomysły ... ale mam wrażenie, że w klubie jest błędne koło oszczedzania i markętkingu. Po prawdzie nie ma działu marketingu, pracowników administracyjnych można poikczyć na palcach jednej ręki. Stąd też fajne akcje uciekają ... szkoda meczu z Legią bo to gratka. Z biletami mogli sobie darować ...

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-25, 8:18 am
przez Tomcjo
1 Górnik Zabrze 9431
2 GKS Tychy 6113
3 Podbeskidzie Bielsko B 5749
4 Stal Mielec 3061
5 GKS Katowice 3034
6 Stomil Olsztyn 2083
7 Miedź Legnica 1868
8 Zagłębie Sosnowiec 1853
9 Pogoń Siedlce 1736
10 Wigry Suwałki 1663
11 Olimpia Grudziądz 1574
12 Wisła Puławy 1405
13 Sandecja Nowy Sącz 1209
14 Chojniczanka Chojnice 1175
15 MKS Kluczbork 901
16 Chrobry Głogów 787
17 Bytovia Bytów 715
18 Znicz Pruszków 555

Tak wyglada średnia frekwencja wg danych z 90minut.pl
Nasza lekko drgnęła po meczach ze Stomilem i Katowicami ale wciąż jest marna . Moze ja jestem radykał . Moze mam cos nie tak z klepkami ale skoro to sa ligi zawodowe to i publika powinna byc zawodowo zorganizowana . O ile pamietam to impreza masowa to taka powyzej 1000 a jak jest 999 to nie trzeba zgłaszać i specjalnie sie wysilać . To moze najwyższa pora zeby PZPN zaczął wymagać działania klubów w tej sferze . Postawić wymóg minimalnej średniej frekwencji na meczu . Na początek II liga 500 , I liga 1000 a ekstraklasa 2000 . To tak na rozgrzewkę a docelowo II liga 1000 , I liga 2000 i Ekstraklasa 5000 . No i docelowo kary nawet milion , pół i ćwierć na odpowiednim poziomie za każdy brakujący tysiąc . Dlaczego kary tak drastyczne . Bo kluby nic nie robią . Zeby poprawić frekwencje wystarczy polepszyć marketing lub kilka razy w roku wpuścić ludzi za złotówkę . Gdyby był taki bat to wreszcie zaczęliby dbać o kibica . Liga to produkt . Jak nie ma ludzi na meczu to niech sie bawią w futbol z amatorami . A jak chce ktoś robić ligę na wsi to jego kasa jego problem . No i wstępnie Zaglebie mieści sie w początkowym limicie ale docelowo to amatorzy . I jesli dalej maja wszystko w dupie to np mecz ze Zniczem byliby zmuszeni do obniżki cen biletów do złotówki zeby nadrobić braki i pewnie trzebaby to powtórzyć zeby uniknąć kar na koniec sezonu i nie musieć płacić za kompletne olewanie widza . Kary darowałbym spadkowiczom bo nie chodzi o niszczenie klubu a o zmuszenie do zawodowego podejścia prezesów .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-25, 9:10 am
przez novack
Pierwsza czwórka liderów frekwencji rozgrywa swoje mecze na nowiusieńkich stadionach, "pszipadek"?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-25, 11:56 am
przez Kwalifikator
Szkoda, ze nam sie te pokazowe wyjazdy nie ukladaja. Z Podbeskidziem gralismy w piatek a z Gornikiem, jeszcze gorzej, zagramy w store. Z Tychami, rowniez na atrakcyjnym stadionie, przyszlo nam zagramy w najgorszych nastrojach w dodatku pod koniec rundy jesiennej kiedy kibice juz troche some semi pilka a w dodatku zimno.

Zaluje, bo juz nawet w takich okolicznosciach kibice innych klubow zaczynaja zastanawiac sie czy aby napewno jestesmy malym klubem z niska frekwencja.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-03-25, 11:59 am
przez Kwalifikator
Szkoda, ze nam sie te pokazowe wyjazdy nie ukladaja. Z Podbeskidziem gralismy w piatek a z Gornikiem, jeszcze gorzej, zagramy w srode. Z Tychami, rowniez na atrakcyjnym stadionie, przyszlo nam zagrac w najgorszych nastrojach w dodatku pod koniec rundy jesiennej kiedy kibice juz troche sa zmeczeni pilka a w dodatku zimno.

Zaluje, bo juz nawet w takich okolicznosciach kibice innych klubow zaczynaja zastanawiac sie czy aby napewno jestesmy malym klubem z niska frekwencja.
Kwalifikator

Posty: 48
Dołączył(a): 2008-12-23, 12:33 am
GóraOznacz jako nieprzeczytany