Strona 106 z 152

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2016-12-07, 7:56 pm
przez Blajpios
August napisał(a):Jestem ciekaw jakie rezultaty przyniosłaby taka akcja u nas:
Trwa druga akcja crowdfundingowa Wisły Kraków. Kibice zebrali w niej już prawie 180 tys. zł, a łącznie z poprzednią przekazali klubowi ponad milion złotych.
(...)

opuszczam resztę wpisu, nie cytuję, bo to relacja, co inni napisali a interesuje mnie myśl Kol. Augusta, do niej chcę się odnieść, niestety w trochę smętnym tonie, jakkolwiek w pełnej zgodzie z Kol. Augustem (i ta zgodność to niemal jedyny pozytyw). To znaczy - czytając ten tekst nasuwało mi się najpierw to samo pytanie (i ten sam pomysł nawet, zacytowania na forum). To byłoby naprawdę fantastycznym naprawdę kierowaniem się potrzebami, dobrem klubu. Niestety, jednak nie miałem wrażenia, że będzie w Zagłębiou wzięty z tej wiślackiej akcji przykład.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2016-12-07, 8:27 pm
przez comitam
Z tego co czytałem to ŁKS dostał od kibiców 60 tyś na obóz zimowy

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2016-12-16, 2:21 pm
przez pete_zs
Zastanówmy się czemu jest taka ch... frekwencja, bo w zeszłym sezonie ludzie na top ekipy przychodzili, a teraz był PP z Wisłą i puchy...nie mówiąc o końcowce rundy. Stary stadion wszystkiego nie tłumaczy.

Klub czeka na nowy stadion, a na starym nic nie robi. PREZESIE - jak to czytacie, to zróbcie COŚ, np.
1. promocje - np. kto będzie na Stomilu, na następny mecz wchodzi za złotówkę.
Na Górniku swego czasu była niska frekwencja, jeszcze na starym stadionie zrobili chyba bilety po 5 zł, ludzie się tak przyzwyczaili, że jak już podnieśli ceny (ale nie jakoś drastycznie), to większość z nich została, robiąc frekwencję. Potrzebna jest stała akcja, nie jednorazowa, zacznijcie od meczu ze Stomilem, kto był na Stomilu ma zniżkę na Gieksę.
2. Rozdawajcie, lub sprzedawajcie po symbolicznej cenie gorące napoje w meczach marzec/kwiecień (herbata itp.),
3. zróbcie programy meczowe,
4. postawcie więcej stoisk, żeby ludzie jak już muszą nie stali pół drugiej połowy po upragniony browar.
5. dbajcie lepiej o ten Ludowy, który jest, żeby np. nie było brudu na krzesłach, za co ludzie płacą ?!
6. czemu nie ma sklepu klubowego na stadionie, nawet w POK-u gdzie bilety sprzedają ?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2016-12-16, 5:48 pm
przez turku
pete_zs napisał(a):Zastanówmy się czemu jest taka ch... frekwencja,

Ja bym jeszcze dorzucił coś odnośnie karnetów.
1) Obecna cena to 135zł, ale jakby kosztował 99zł to już ładniej brzmi.
2) Specjalne bramki dla osób z karnetami - żeby nie musieli czekać jak inni w kolejce godzinę
3) Np 20% rabatu na kolejny bilet dla osób posiadających karnet - karneciarz wejdzie a ze sobą pociągnie kumpla na stadion.

Trzeba zrobić wszystko by kibice zabijali się o karnety. Żeby oprócz niższej ceny na mecz były i inne bonusy.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-06, 11:00 am
przez Adam1906
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy 15 stycznia zagra już po raz 25. Największa impreza w województwie odbędzie się w Sosnowcu.

Sosnowiec będzie jednym z dziesięciu, i jedynym w województwie śląskim, miastem, wytypowanym przez fundację, do bezpośredniej transmisji i wejść „na żywo” na antenach TTV, TVN i TVN24.

Na miejscu pojawią się także m.in. piłkarze Zagłębia Sosnowiec.

http://twojezaglebie.pl/wielka-orkiestr ... sosnowiec/

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-06, 3:37 pm
przez mason
Korzyść będzie zapewne z tego tylko taka że jakiś pajac prowadzący imprezę powie na całą Polskę "witamy na Śląsku" czy coś w tym rodzaju, tak jak to miało miejsce poprzednio :-(

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-21, 7:03 am
przez Adam1906
Miła wizyta młodych Będzinian

Dzieci z Ośrodka Wspierania Dziecka i Rodziny w Będzinie spędziły piątkowe przedpołudnie na zwiedzaniu klubu piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec.

Obrazek

Bardzo miło było nam gościć podopiecznych Ośrodka Wspierania Dziecka i Rodziny z Będzina, którzy swoją wizytę rozpoczęli od wysłuchania najważniejszych informacji na temat historii klubu, które przybliżył im trener Jarosław Jąder. Następnie mieli okazję obejrzeć szatnie zawodników oraz miejsca, w których regenerują się po trudnych meczach ligowych, czy treningach.

Kilka zdjęć pamiątkowych zrobionych na trybunach VIP stadionu, z których zimowy widok obiektu robi wrażenie, był ostatnim elementem wycieczki przed gorącą herbatą i słodkim poczęstunkiem. W tej miłej przerwie podopiecznych ośrodka odwiedzili przed treningiem Fabian Klama, Łukasz Matusiak i Krzysztof Markowski, którzy przekazali naszym gościom kalendarze, wlepki i smycze, a następnie rozdali autografy.

Późniejsze atrakcje to przede wszystkim przejście przez nowy pawilon oraz obejrzenie zmagań treningowych zawodników Zagłębia Sosnowiec. Po skończonym treningu, nasi goście mieli okazję do zebrania reszty autografów i zrobienia sobie wspólnych zdjęć z całą drużyną.

Dziękujemy za wizytę.

Szkoły i inne placówki zainteresowane zwiedzaniem "Ludowego" zapraszamy do kontaktu mailowego: marketing@zaglebie.eu

Zdjęcia z wizyty - tutaj

Materiał wideo telewizji klubowej #ZagłębieGol:

http://zaglebie.eu/aktualnosci/3026-mil ... bedzinian-

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-21, 7:23 am
przez August
Świetna akcja, którą należy pochwalić. Ja czekam na tką skierowaną do zwykłych dzieci zwykłych szarawych kibiców. Ale się już nie doczekam.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-21, 9:11 am
przez Tomcjo
Marketing marketingiem ale dzialania klubu najlepiej oceniac po tym czy przyciagaja kibicow na trybuny czy nie . I jak na razie nie widze jakiegos silnego magnesu ktory zmienilby fatalna frekwencje na trybunach . Raczej delikatne zniechecanie . Oczywiscie na pierwszy mecz wiosenny przyjdzie troche wiecej kibicow stesknionych za pilka . Jednak jesli obrona znowu da sie osmieszyc to wszelkie promocje wezma w łeb . Jesli zakonczymy sezon w srodku tabeli po marnej grze to Jaroszewski moze ustanowic rekord najnizszej frekwencji w historii klubu bo nikt tak skutecznie nie znichecil kibicow do przychodzenia na stadion .

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-21, 11:37 am
przez comitam
jaki marketing? przecież klub sprzedał Nikolića, Bereszyńskieggo i Prijowicza,

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-24, 1:07 pm
przez werty2
Orientuje się ktoś może, kiedy klub ma zamiar zacząć sprzedawać karnety na rundę wiosenną? Wszędzie dookoła karnety są w sprzedaży od dawna a u nas cisza. Poza tym i ile się nie mylę to większość kart kibica straci ważność w tym roku, ciekawe, czy będą je wymieniać na nowe?

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-24, 2:03 pm
przez bbartek
Artykuł w L'Equipe gdzie pojawia sie nazwa naszegu Klubu jest najwiekszym sukcesem marketingowym Klubu na przestrzeni ostatnich.....lat
Dzieki dla wszystkich którzy mieli w tym udział.
Mam nadzieję ,że MJ potrafi to wykorzystać.......

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-24, 2:17 pm
przez turku
bbartek napisał(a):Mam nadzieję ,że MJ potrafi to wykorzystać.......

Nadzieja matką ..... . Nie miej nadziei.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-24, 2:27 pm
przez Lars
werty2 napisał(a):Orientuje się ktoś może, kiedy klub ma zamiar zacząć sprzedawać karnety na rundę wiosenną? Wszędzie dookoła karnety są w sprzedaży od dawna a u nas cisza. Poza tym i ile się nie mylę to większość kart kibica straci ważność w tym roku, ciekawe, czy będą je wymieniać na nowe?


może 17 lutego? w międzynarodowy dzień kota.

Re: Marketing klubu

PostNapisane: 2017-01-24, 2:29 pm
przez August
Lars napisał(a):
werty2 napisał(a):Orientuje się ktoś może, kiedy klub ma zamiar zacząć sprzedawać karnety na rundę wiosenną? Wszędzie dookoła karnety są w sprzedaży od dawna a u nas cisza. Poza tym i ile się nie mylę to większość kart kibica straci ważność w tym roku, ciekawe, czy będą je wymieniać na nowe?


może 17 lutego? w międzynarodowy dzień kota.

Albo 5 marca. W dzień teściowej