Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52
turku napisał(a):Dawac mi tu szybko nr faksu do Pana Szatana. Zaraz mu CV wysyłam :)
A swoja drogą żeby tak góra wykorzystywała nasze tj. kibiców pomysły bo przeciez burza mózgów jest jednym z najlepszych sposobów szukania pomysłów a w przypadku tego forum i najtnszym. Wystarczy przeczytac co piszemy.
Adams1906 napisał(a):Ale przecież wygodniej jest nie czytać , i nic sobie z tego nie robić ...
Mr. M napisał(a):Powtórzę po raz kolejny. W klubie nie zależy nikomu na marketingu i na promocji. Była osoba która studiowała marketing sportowy. Poprzedni "prezesi" (cudzysłów zastosowałem specjalnie) nie skorzystali z jego pomocy. Za Hytrego ta osoba miała tylko jeden telefon i na kolejny czeka do dzisiaj. W klubie powinni mieć już cały segregator CV tej osoby i nawet nie zadali sobie trudu by z nią porozmawiać.
Wniosek nasuwa się sam.
NIKOMU W TYM KLUBIE NIE ZALEŻY NA PROMOCJI
a dlaczego?
Bo dobra promocja i reklama skutkują ściągnięciem sponsorów.
Sponsorzy chcą postępów sportowych drużyny i awansów.
Awanse oznaczają konieczność modernizacji stadionu i świadczenia coraz bardziej profesjonalnych usług.
Modernizacja stadionu i polepszanie jakości sprzedawanego towaru (meczu) wymaga nakładów finansowych.
Nakłady finansowe nie zawsze pokrywa sponsor (np. stadion)
Więc po co to wszystko jak można spokojnie żyć, grać i bawić się w zarządzanie na niskim poziomie i w niższej lidze?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników