Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2017-10-29, 9:40 am

Zagłębie przekazało na aukcje charytatywne koszulkę z autografami oraz 15 dwuosobowych zaproszeń na mecz Zagłębie Sosnowiec - Ruch Chorzów.

Obrazek
Obrazek

Apelujemy do kibiców naszego klubu o aktywny udział w aukcjach oraz zaangażowanie w pomoc dla małej Alicji. Wierzymy, że jest w nas siła, która pomoże osiągnąć cel.
By uratować nóżkę Alicji potrzebna jest operacja w PALEY INSTITUTE w USA.

Link do Charytatywni Allegro TUTAJ

Link do Fundacji SiePomaga TUTAJ
POZDRAWIAM TYCH DLA KTÓRYCH DRUGIM DOMEM JEST LUDOWY
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 2662
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra


Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2017-10-29, 4:37 pm

Artykuł o Krychowiaku w West Bromwich . Co innego jednak zwrócili moja uwagę .
https://m.sportowefakty.wp.pl/pilka-noz ... terem-city

" A kluby, w których Polak ostatnio grał, czyli Sevilla i PSG, to tutaj wielki powód do dumy. Znak nowych, lepszych czasów. Krychowiak jest dziś twarzą marketingową klubu. I kto wie, być może latem już go nie będzie i zniknie w banerów, bo przecież przyjechał, aby się odbudować.

Nie byłaby to najlepsza wiadomość dla tysięcy Polaków zamieszkujących centrum Anglii. W końcu mecz z rodakiem w składzie to święto, dla którego warto dumnie wyjąć z szafy zakurzoną flagę. 17-letni Marcel Jakubowski w ostatnich tygodniach usłyszał z trybun The Hawthorns więcej polskich słów, niż przez 4 ostatnie sezony podczas których regularnie odwiedzał stadion. Przed tygodniem postanowił więc założyć fanklub The Baggies, którego członkowie to wyłącznie Polacy. Już po paru dniach działalności Marcel otrzymał zaproszenie od władz klubu do współpracy.
Przed tygodniem postanowił więc założyć fanklub The Baggies, którego członkowie to wyłącznie Polacy. Już po paru dniach działalności Marcel otrzymał zaproszenie od władz klubu do współpracy.
Przed tygodniem postanowił więc założyć fanklub The Baggies, którego członkowie to wyłącznie Polacy. Już po paru dniach działalności Marcel otrzymał zaproszenie od władz klubu do współpracy.
Przed tygodniem postanowił więc założyć fanklub The Baggies, którego członkowie to wyłącznie Polacy. Już po paru dniach działalności Marcel otrzymał zaproszenie od władz klubu do współpracy. "

Nie nic mi sie nie zacięło . W szoku jestem ze tak można profesjonalnie prowadzić klub .
Tomcjo
 
Posty: 2514
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2017-10-29, 5:43 pm

No popatrz. A u nas osobiście skontaktujesz się z klubem proponując współpracę i rzucając kilka pomysłów na rozkręcenie reklamy dla Zagłębia, to od razu zostaniesz potraktowany jak intruz i będziesz zbywany nieśmiertelnym tekstem "prosze Pana, skontaktujemy się z Panem w tej sprawie". Po czym następuje cisza... :redface:
POZDRAWIAM TYCH DLA KTÓRYCH DRUGIM DOMEM JEST LUDOWY
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 2662
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2017-10-29, 6:25 pm

Wcale sie nie zdziwię jak ten cały Marcel dostanie od klubu kilka tysięcy biletów zeby tylko ściągnął Polaków z Birmingham i okolicy na mecze WBA . Oni tam wiedza ze akcja takiego jednego wariata moze sciągnąć nowych kibiców ktorzy najpierw za darmo a potem reguralnie beda kupować bilety . Pewnie dojdzie do spotkania Krychy z fanami . Sprzedadzą pamiątki i koszulki . I o to w tym biznesie chodzi .
A w pierwszej setce klubów Europy o najwiekszej publiczności jest bodaj 29 angielskich i jeden polski . Za to trzy szkockie bo tych Szkotów jest w .uj chyba z pięć milionów .
Tomcjo
 
Posty: 2514
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2017-10-31, 11:57 am

bbartek napisał(a):Ważne do kogo trafiły te wejściówki ..Jeżeli do potencjalnych sponsorów, reklamodawców, firm PR

Może bardziej w tym wątku. Jestem ciekaw jak w kontekście przyciągania takich podmiotów sprawdza się w Zabrzu ta propozycja:
Dołącz do Drużyny Śląskich Miast i zostań członkiem Programu Trójkolorowi. Specjalnie z myślą o Kibicach zabrzańskiego Górnika przygotowaliśmy projekt, dzięki któremu będziecie mogli czerpać szereg korzysci poprzez wspieranie ukochanego Klubu.

Czym jest Program Trójkolorowi?

Program Trójkolorowi to inicjatywa integrująca i zrzeszająca Kibiców Górnika Zabrze z przedsiębiorcami i firmami wspierającymi Klub, w którym obie strony czerpią korzyści z przystąpienia do projektu.

Co inicjatywa ma na celu?

promocję przedsiębiorców z Zabrza oraz okolic,
integrację i rozwój firm, którym efektem będzie zwiększenie sprzedaży produktów i usług Partnerów Programu,
rozwój poczucia tożsamości i przynależności do Klubu,
propagowanie idei podtrzymywania tradycji kultury regionu śląskiego,
synergie działań biznesu poprzez wzajemne świadczenie usług wśród Partnerów Programu,

Jakie są korzyści wynikające ze wstąpienia Kibica do Programu Trójkolorowi?

tańsze bilety na mecze Górnika,
pierwszeństwo w zakupie biletów i karnetów,
zniżka 10% na asortyment w Oficjalnym Sklepie Kibica na Arenie Zabrze,
rabaty u Partnerów Programu,
możliwość jeszcze większej integracji z ukochanym Klubem.
http://www.gornikzabrze.pl/kibice/program-trojkolorowi
August
 
Posty: 8944
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez August 2017-10-31, 12:05 pm

Jak mniemam, dość świeżo sporządzona oferta klubu:
http://zaglebie.eu/pub/59e0f7b0da3bd
August
 
Posty: 8944
Dołączył(a): 2005-04-19, 4:48 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2017-10-31, 12:35 pm

To bardzo dobry pomysł i dobre wykonanie.
Proponuje skrócona wersje angielską i chińską z wyeksponowaniem historii i korzyści reklamowych (ilość minut w TV- to jest i ilość info prasie ogólnopolskiej).
Ważne jest jaki potencjał reklamowy jaki reprezentuje Zagłebie poza Sosnowcem( ile kibiców zgromadziły mecze z naszym udziałem ).
Brakuje mi podkreślenia ( krótka wypowiedź), że jesteśmy Klubem otwartym na zawodników zagranicznych.
Proponuje też 10 minutowy profesjonalny film w wersji angielskiej i chińskiej ( w lipcu 2015 przekazałem m.in. taka propozycje do Klubu: „/ Prezentacja multimedialana( historia, dzień dzisiejszy, Klub Regionu, infrastruktura, Akademia Piłkarska, potencjał marketingowy….”.
Myśle, że jest wśród nas grono osób, które maja pomysł i kontakty firm poza Polską do których można taki pakiet przesłać.
bbartek
 
Posty: 746
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Blajpios 2017-10-31, 2:05 pm

Chyba coś mi dzisiaj dolega, ale jednak jeszcze coś dopiszę w wątku, który od pewnego czasu, to wydaje mi się, że należy do kilku, w których szkoda się męczyć, takich jak Przyszłość Zagłębia (rozwój, wizja rozwoju), Marketing właśnień Prezes Zagłębia Sosnowiec itp...
Niemniej, faktycznie, jest coś nowego. Nowego, nadto - naprawdę nowego, budzącego nadzieje... To pierwsze, podstawowy pozytyw, niezłe, o ile będzie właściwie wykorzystywane.
Natomiast dalsze wrażenia, jakaś mam nadzieję konstruktywna krytyka z mojej strony, czyli co byM postulował jeszcze lub inaczej - w gruncie rzeczy w dużej mierze zbieżna jest z tym, co napisał Kol. bbartek. Mnie również brakuje elementów historii, jak choćby jeszcze przedstawienia paru sław innych niż Wł. Mazur, bo ja wiem, dla mnie - i pewnie paru innych starszych niekoniecznie największego w historii Zagłębia. Nie może taka prezentacja - powstać z punktu widzenia wielkości tylko przez pryzmat jednego pokolenia, gdyż automatycznie skasowana jest wielkość historii; jedno pokolenie, to epizdod. Począwszy od pierwszych wzmianek, bo już tam należało moim zdaniem uwypuklić, że powstanie Klubu, to zapał do sportu w czasach, gdy w ogóle państwowość Polski była negowana i zwalczana i twórcy gotowi byli iść do więzienia ale klub chcieli tworzyć (to zresztą wg mnie, na polski użytek, wskazanie tytułu, dla którego można mówić o ciągłości klubu od 1906 roku nawet bez ciągłości formalnoprawnej - jakkolwiek nie musi się w wersjach obcojęzycznych tego tak samo mocno uwypuklać, tylko wspomnieć, na ile są w stanie zrozumieć). Następnie - historia, w której też należy przedstawić parę sylwetek, jak napisałem - powinna być ukazana jako pierwszy z atutów, po wstępnych paru zdaniach "o nas", to co już z historii wstawiono, z dodatkami: pod takim właśnie, atutowym tytułem.
Tak na szybko, z drobniejszych braków - choćby brak przedstawienia lokalizacji nowego stadionu (na którym Ty możesz być ważnym sponsorem i VIPem, Czytelniku) - to wobec pochwalenia lokalizacji Stadionu, który ma być przeszłością: jest dość mocnym strzałem w stopę.
Jeszcze - choć nie jestem tu tak pewien, fachowcy od marketingu lepiej mogą to ocenić: jednak trochę wydaje mi się, że można było bardziej wskzać "wielotorowość" oferty dla Sponsorów, że oczekuje się zarówno tych wielkich, jak i małych; tu mi się wydaje to za bardzo pod hasłem "Pakiet dla Wielkiego Sponsora" i potem gdzieś chyłkiem dodane drobiazgi - a może dałoby się lepiej ukazać, że szczególnie wyeksponowani zostają Wielcy, ale nawet mniejsi mają małe pakieciki przygotowane, albo skonstruuje się je przy pierwszym decydującym kontakcie.
Również - może dałoby się plastycznie bardziej za pomocą obrazu nowego stadionu, że jest nie połówka tyko budowana, lecz całość, tylko ta druga połowa jest w zarysie, bo Ty Sponsorze decydujesz, że ona będzie. Podobnie - wizualizacja jakaś, że w ogóle, Przyszłość Zagłębia, to w jakiejś mierze i Ty, Sponsorze.
Jak napisałem jednak - najpierw, to pochwała, bo to już wygląda nieźle. Oby trafiło tylko gdzie trzeba, wersja dla wielkich potencjałem, do wielkich, dla mniejszych, do mniejszych itd.
Tak więc - i językowe wersje, to niekoniecznie dokładnie tłumaczenie, lecz opracowanie w danej kulturze umieszczone.
Jeszcze tak na koniec, w tej polskiej wersji, którą widziałem, to tak trochę - hm, wiele punktów, to tak na wyraz pisanych, że aż momentami źle się robiło. Profesjonalnie prowadony KLub? Ale co to ma do rzeczy? Profesjonalne media, strona - przecież wystarczy spojrzeć na strony, jakie są. Przemilczenie - właśacicielskiej sprawy. Owszem, więcej trzeba o Sosnowcu i Zagłębiu, niż same liczby mieszkańców, także naciągane, choć prawdziwe (milion Zagłębiaków, hehe, utożsamia się z regionem może 100tys?) W każdym razie - ufam, że jest jakieś miejsce przygotowane dla przedstawienia właściciela, jeżeli do sprzedaży Klubu dojdzie - a jakkolwiek, o MIeście i Regionie, jak najbardziej przydałaby się lepiej podana treść.
Samo to jednak "pisanie na wyrost" - to jednak chciałbym mieć nadzieję, że szybko stanie się nieaktualne, bo te tak wspaniale przedsatwione elemetny Zagłębia, których nie ma - jednak zaistnieją. Oby.
Blajpios
 
Posty: 2392
Dołączył(a): 2004-07-08, 9:54 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2017-11-11, 8:02 am

Zostań sponsorem Zagłębia robiąc zakupy dla siebie

MyGivt daje nam możliwość do robienia zakupów przez internet i jednocześnie wspierania swojego ukochanego klubu!

Na naszej oficjalnej stronie zaglebie.eu pojawia się pasek z napisem "Wspieraj Zagłębie Sosnowiec". To wszystko jest bardzo proste! Wystarczy założyć indywidualne konto i wybrać stronę internetową na swoje potrzeby. W całym projekcie jest ponad 700 sklepów (np. booking.com, saturn.pl, iperfumy.pl, groupon.pl, smyk.com). W dalszym kroku kibic płaci normalnie za swoją wartość koszyka, a część kwoty wpływa dla Zagłębia Sosnowiec! Nie dość, że klient płaci tak jak do tej pory, to na dodatek zostaje sponsorem swojego klubu!

Jeżeli ktoś ma mało czasu i zakup potrzebny jest na "wczoraj", nie trzeba za każdym razem wchodzi na stronę zaglebie.eu. Wystarczy już teraz zaopatrzyć się w rozszerzenie do przeglądarki internetowej (dostępne dla Chrome i Firefox). Dzięki takiemu rozwiązaniu za każdym razem na stronie sklepu pojawi się przypomnienie o możliwości wsparcia Zagłębia.

Program robi się coraz bardziej popularny w Polsce. Pierwszym polskim klubem, który rozpoczął korzystanie z programu MyGivt jest GKS Tychy, który chwali sobie nowego sponsora - kibiców!

http://zaglebie.eu/aktualnosci/4125-zos ... dla-siebie
POZDRAWIAM TYCH DLA KTÓRYCH DRUGIM DOMEM JEST LUDOWY
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 2662
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Re: Marketing klubu

Postprzez Adam1906 2017-11-17, 5:20 pm

W oficjalnym Sklepie Zagłębia przy ul. 3 Maja 11 w Sosnowcu można już w przedsprzedaży kupować bilety na mecze Zagłębia Sosnowiec (od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 17:00 a w soboty w godz. 11:00 - 14:00).
POZDRAWIAM TYCH DLA KTÓRYCH DRUGIM DOMEM JEST LUDOWY
Avatar użytkownika
Adam1906
 
Posty: 2662
Dołączył(a): 2009-11-13, 8:04 am
Lokalizacja: Dębowa Góra

Poprzednia strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników