Marketing klubu

Dyskusje o wszystkim co dotyczy piłkarskiego Zagłębia Sosnowiec
http://zaglebie.sosnowiec.pl

Moderatorzy: flex, turku, Landryn, Smazu, krzysiu, LucasUSA, swiezy52

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-11-18, 7:52 am

Ta dżokejka na necie nadal za prawie 170 zł. przecież ona nie jest warta więcej jak trzy dychy. Paskudztwo
Anakin
 
Posty: 1773
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am


Re: Marketing klubu

Postprzez Tomcjo 2014-11-18, 8:00 pm

Mnie tak bardzo nie razi ale jakosc jest odpustowa . Ciagnace sie nitki . Widac na wylot co sie znajduje po drugiej stronie . Wszystkie druki jakies niewyrazne . Calosc wyglada na jak podrubka oryginalnej koszulki .
Tomcjo
 
Posty: 6989
Dołączył(a): 2005-07-30, 6:49 pm
Lokalizacja: AYR Scotland

Re: Marketing klubu

Postprzez Tadeusz Wisniewski 2014-11-20, 5:03 pm

Marketing rzecz ważna - dzisiaj doczytałem ze jednym z bogatszych ludzi
w naszym kraju jest Pan Zenon Ziaja.
Pan Zenon Ziaja jest CHŁPAKIEM Z SOSNOWCA a w tej chwili właścicielem
rodzinnej jednej z największych firm kosmetycznych w Polsce.
Pan Ziaja w raz z rodziną działa na Kaszubach.
Myślę ze to jest Gość na miarę Pana Cupiała jeśli chodzi o zasoby.
Myślę sobie może warto pomyśleć jak doprowadzić do rozmowy z było
nie było Zagłębiakiem.
Pozdrawiam
tadeusz
Tadeusz Wisniewski
 
Posty: 3201
Dołączył(a): 2004-08-31, 2:59 pm
Lokalizacja: Zalesie Dolne k/Warszawy

Re: Marketing klubu

Postprzez Bizoniasty 2014-11-21, 7:22 am

Tadeusz Wisniewski napisał(a):Marketing rzecz ważna - dzisiaj doczytałem ze jednym z bogatszych ludzi
w naszym kraju jest Pan Zenon Ziaja.
Pan Zenon Ziaja jest CHŁPAKIEM Z SOSNOWCA a w tej chwili właścicielem
rodzinnej jednej z największych firm kosmetycznych w Polsce.
Pan Ziaja w raz z rodziną działa na Kaszubach.
Myślę ze to jest Gość na miarę Pana Cupiała jeśli chodzi o zasoby.
Myślę sobie może warto pomyśleć jak doprowadzić do rozmowy z było
nie było Zagłębiakiem.
Pozdrawiam
tadeusz

Panie Tadeuszu z takimi Zagłębiakami to jest różnie, przykład najlepszy to szef Amaro, który ostatnio w jednym odcinku Top Chefa oficjalnie powiedział "Też jestem ze śląska". To powiedział facet, który wychowywał się i mieszkał w Sosnowcu przez około 20 lat. Może rodzina faceta to faktycznie zagorzałe hanysy to ok, niech będzie, ale jeśli nie to porażka jak Zagłębiacy mogą się wypowiadać o sobie. Także nie wiadomo jak deklaruje się Pan Ziaja
Bizoniasty
 
Posty: 108
Dołączył(a): 2006-07-25, 2:28 pm
Lokalizacja: Sosnowiec | Pogoń

Re: Marketing klubu

Postprzez ojcieczawodnika 2014-11-24, 10:49 am

Czytam te Panów wypowiedzi już od jakiegoś czasu. Widzę, że to co Nas wszystkich ogarnia to jakaś kwadratura koła. Niestety w Sosnowcu położony został przemysł stąd największe problemy, ze znalezieniem bogatych sponsorów. Podatki również są słabe. Jako kibice powinniśmy dać coś od siebie, czyli to najważniejsze- doping dla zawodników. Wczoraj oglądałem mecz ze Stalą Mielec i krew mnie zalewała, że drużynę, która już w drugiej połowie była mocno umoczona 0:4 kibice potrafili tak super dopingować do ostatnich minut. Jak się to porówna do meczów u nas to powiem nieskromnie " u nas wieś śpiewa i tańczy. My jako kibice potrafimy się tylko obrażać, komentować, narzekać.
Trener nie dobry, prezes nie dobry, sponsorzy za słabi. Sklep kibica za drogi, bilety za drogie. System sprzedaży zły. Trzeba sobie wziąć pod uwagę jedną rzecz jak to mówią ludzie" jak nas widzą tak o nas piszą" Jeżeli jakikolwiek sponsor poczyta te niezadowolone wypociny to pewnie ma spory niesmak. Kibice powinni być z klubem na dobre i na złe. Może czasami my sami powinniśmy sobie odpowiedzieć czy Nas jako kibiców na ten awans jest stać. Gdyby każdy zwarł du..ę i przyszedł na stadion do pewnie klub mógłby ze spokojem patrzeć na swój budżet. Około 3 tys sprzedanych wejściówek daje jakie 50 tys do kasy klubu.W dzisiejszym sporcie jest to bardzo ważny pieniądz. Każdy powie klub nie wystawił, baru z herbatą i kawą ( a ile ludzi z tej garstki to kupi- pracownik kosztuje), czemu nie ma stoiska z rzeczami klubowymi ( przecież wszystko jest za drogie, kto to kupi, a pracownika trzeba postawić). Problem polega na tym ,że my jako kibice musimy się zastanowić czy sami chcemy temu klubowi pomóc, jak widać nikt inny tego nie zrobi. Przychodząc na mecz pomagasz, kupując bilet pomagasz. Kupując koszulkę pomagasz, kupując szalik pomagasz. DOBRYM SŁOWEM POMAGASZ. Nauczmy się tego, a później wymagajmy od wszystkich innych.
ojcieczawodnika
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2014-11-09, 7:02 am

Re: Marketing klubu

Postprzez andi1961 2014-11-24, 12:21 pm

Zgadzam sie z Toba w zupelnosci jesli pomagamy naszemu Klubowi to musimy zaczac od siebie .Nie mamy w tej chwili sponsora stragicznego ,wiec musimy sami cos zrobic zeby nasze ukochane Zaglebie w koncu zaczelo normalnie funkcjonowac Co kolwiek zrobimy nawet ,kupimy jakis gadzet to juz bedzie super .niektorzy ,tylko biadola i maja pretensje ;do Prezesa ,do trenera do wladz naszego miasta a wedlug to my jestesmy Zaglebie i powinnismy sie zjednoczyc i pomoz naszym chlopakom w koncu awansowac Pozdrowienia dla wszystkich kibicow i sympatykow naszego klubu .
andi1961
 
Posty: 67
Dołączył(a): 2014-11-18, 4:05 pm

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2014-11-24, 12:54 pm

Mój komentarz do dwóch ostatnich wpisów:

- jaka jest oferta klubu dla Kibiców abyśmy go wsparli ?
Koszulki po minimum PLN 100 ? Gdzie idzie zysk z tek sprzedaży ?
-co aktualny Prezes i poprzedni zrobili aby rozwinąć współprace z firmami ? Podkreślam współprace a nie oczekiwanie, że firma da kase i nie bedzie sie wtracała jak ją Prezes wydaje....
Pisałem już na forum na temat Banimexu który współpracuje z Piastem Gliwice, jest jednym z tytularnych sponsorów siatkarek i siatkarzy, ale nie z Sosnowca .
Czy Prezes poprosił o spotkanie Prezesa/Własciciela tej i innych firm czy czeka w gabinecie na telefon ?
- zgadzam sie co do wspierania zawodników. Dla mnie też są żenujace zachowania czasami kibiców w stosunku do zawodników, ale w pełni popieram bojkot obecnego Trenera który jest współwinny takiej reakcji kibiców.
Pamietamy poprzedni sezon kiedy przegraliśmy z Chrobrym i zremisowalismy z Bytovia, oba mecze na Ludowym, ale po meczach były oklaski. Kibic potrafi docenić ambicje i walke a nie obłędna taktyke: gramy na zero z tyłu i niskim pressingiem.
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez ojcieczawodnika 2014-11-24, 1:11 pm

Banimex- zobacz ile realizacji miał w Sosnowcu - 0. Pieniądz nie bierze się znikąd. ArcelorMIttal- nie daje nawet na sport w Dąbrowie Górniczej. Jaką ofertę ok klubu potrzebujesz ? W Sosnowcu jest cisza inwestycyjna, nie dzieje się nic. W Dąbrowie jak siatkarski awansowały sponsorem było Ch POGORIA. Trener, zgadzam się, jest coś nie tak. Ostatnio oglądałem program, że Sosnowiec nie za bardzo posiada tereny inwestycyjne, więc skąd wziąć sponsorów ? Co kibic potrzebuje od klubu, poza widowiskiem jakim jest mecz ? Jestem wychowany na meczach z takimi przeciwnikami jak Legia, Widzew Łks Wisła iu to nie tych z ostatniego okresu, ale z lat 80 i 90. Też mnie szlak trafia, że przyjeżdżają do nas jakieś wioski. Ale nawet jak wychodzę wku...ny, że źle zagrali to wiem, że kupując bilet dołożyłem cegiełkę ,żeby było lepiej.
ojcieczawodnika
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2014-11-09, 7:02 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-11-24, 1:17 pm

Cóż, jedni klakierzy trenera zamilkli, drudzy się odezwali.
I tak:
ojcieczawodnika napisał(a):drużynę, która już w drugiej połowie była mocno umoczona 0:4 kibice potrafili tak super dopingować do ostatnich minut

Może najpierw należałoby przeanalizować sytuację Mielca i Sosnowca w ostatnich 6 sezonach. Stal o utytułowany klub ale jego sukcesy to nie tylko zamierzchła przeszłość związana z WSK ale na dziś inny potencjał klubu. Mielec to ok. 60 tys. mieszkańców. przy czym w regionie dominuje jako miasto Rzeszów. Sosnowiec to ok. 200 ludzi a tylko razem z Będzinem, Czeladzia i Dąbrowa ? To się przekłada na potencjał i możliwości. Poza tym Stal w tym samym okresie co Zagłębie odnotowała dwa awanse i powrót na centralny szczebel rozgrywek. A my się w 3 lidze kisimy. Ja różnice widzę.
ojcieczawodnika napisał(a):My jako kibice potrafimy się tylko obrażać, komentować, narzekać.

ktoś tu mądrze kiedyś napisał. Wszystko ma swoje, określone granice. Czy po 6 latach i fatalnych wynikach ludzie maja udawać że to jest ok ?
ojcieczawodnika napisał(a):Trener nie dobry, prezes nie dobry, sponsorzy za słabi. Sklep kibica za drogi, bilety za drogie. System sprzedaży zły

Może by tak napisać w czym wyżej wymienieni się dotąd zasłużyli. Sponsorzy są ? Dlaczego w takich Chojnicach mogą być a w Sosnowcu nie ? Dlaczego Służałek mógł zdobyć pieniądze od sponsorów bez wsparcia z Miasta a piłkarski klub nie? Czy mądrala odpowie ? A ceny koszulek wzięte z dupy strony. Droższe niż w większości klubów ekstraklasowych. Wystarczy spojrzeć i porównać.
ojcieczawodnika napisał(a):Jeżeli jakikolwiek sponsor poczyta te niezadowolone wypociny to pewnie ma spory niesmak.

Potencjalny sponsor ma odczuć profesjonalizm przede wszystkim ze strony kontrahenta czyli klubu, w szczególności jego działaczy.

Aktualne jest pytanie napisane powyżej. Co zrobili Prezesi klubu aby rozwinąć współprace z firmami ?
Anakin
 
Posty: 1773
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez ojcieczawodnika 2014-11-24, 1:39 pm

Dziwi mnie zdanie o klakierach trenera. Jeżeli o niego chodzi to jestem na nie. Ale cały Sosnowiec nie może się obrażać, że trener jest do niczego. Myślę, że trener popracuje do ostatniego meczu i klub się z nim pożegna. Na rozwiązanie wcześniejsze umowy, może być klubu nie stać
ojcieczawodnika
 
Posty: 70
Dołączył(a): 2014-11-09, 7:02 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-11-24, 2:53 pm

ojcieczawodnika napisał(a):Myślę, że trener popracuje do ostatniego meczu i klub się z nim pożegna. Na rozwiązanie wcześniejsze umowy, może być klubu nie stać

Obyś miał rację
Anakin
 
Posty: 1773
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2014-11-24, 2:56 pm

Ja oczekuje do Prezesa i Trenera profesjonalizmu, każdego z Nich na swoim stanowisku, i tylko tyle.
Niestety do dnia dzisiejszego zarówno Prezes jak i Trener , według mojej oceny, nie spełniaja tego warunku i to ma duży wpływ na postawe zawodników na boisku i zachowanie kibiców.
Dlaczego: polecam lekture forum.
Kolejna wypowiedź Trenera: w Klubie jest wszystko super tylko zewnetrzne siły ( czytaj kibice ) próbuja ten znakomity obraz zepsuć.
Pozdrawiam.
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Lars 2014-11-24, 3:12 pm

ojcieczawodnika napisał(a): W Sosnowcu jest cisza inwestycyjna, nie dzieje się nic. W Dąbrowie jak siatkarski awansowały sponsorem było Ch POGORIA. Ostatnio oglądałem program, że Sosnowiec nie za bardzo posiada tereny inwestycyjne, więc skąd wziąć sponsorów


Wystarczy, że samorząd przejmie niezagospodarowane tereny przez Skarb Państwa , a będzie gdzie inwestować i kogo namawiać do współpracy. Oj biedny Sosnowiec, achhhhh takie cudowne Tychy...
MOJE SERCE JEST CZERWONO ZIELONO BIAŁE
Lars
 
Posty: 2249
Dołączył(a): 2003-01-15, 9:34 am

Re: Marketing klubu

Postprzez bbartek 2014-11-30, 2:23 pm

Proponuje nowe slogan na koszulki Zagłebia:

" SOSNOWIEC ŁĄCZY A TRENER SMYŁA DZIELI ".
bbartek
 
Posty: 797
Dołączył(a): 2003-09-01, 11:27 am

Re: Marketing klubu

Postprzez Anakin 2014-12-01, 8:01 am

bbartek napisał(a):Proponuje nowe slogan na koszulki Zagłebia:

" SOSNOWIEC ŁĄCZY A TRENER SMYŁA DZIELI ".


Ja proponuje koszulki dla kibiców z napisem:
"Co Górski połączył, prędko nie rozłączysz.Marcin + Mirek = WM". Tak to się chyba kiedyś pisało :lol:
Anakin
 
Posty: 1773
Dołączył(a): 2011-06-06, 10:00 am

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Piłka nożna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników